Otrs tevis nosauktais - vairāk domāts alerģiskiem braucējiem. Polifenoli - dabīgas izcelsmes komponenti. Šis filtrs neitralizē sīkās alergena daļiņas. Dabīgi polifenola komponenti tos uzreiz uzņem un neitralizē. Vēl klāt skaiti visas oglekļa filtra priekšrocības.KoreFun wrote:Stulbs jautājums par salona filtriem:
Ar ko atšķirās filtrs ar ogli, no filtra ar ogli un polifenoli? Nu, izņemot cenu, protams?
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
O, paldies par izsmalcinātu atbildi!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pavils S wrote:Otrs tevis nosauktais - vairāk domāts alerģiskiem braucējiem. Polifenoli - dabīgas izcelsmes komponenti. Šis filtrs neitralizē sīkās alergena daļiņas. Dabīgi polifenola komponenti tos uzreiz uzņem un neitralizē. Vēl klāt skaiti visas oglekļa filtra priekšrocības.KoreFun wrote:Stulbs jautājums par salona filtriem:
Ar ko atšķirās filtrs ar ogli, no filtra ar ogli un polifenoli? Nu, izņemot cenu, protams?
Man lielie speciālisti teica, ka pa lielam jau īstenībā tie polifenoli lielu efektu dzīvē nedod. Galvenais tikai lai filtrs vispār būtu ogli. Un pa lielam salona filtrs ir pa lielam vienīgais, ko var arī ņemt lētāko, galvenais tikai lai būtu ar ogli. Tas tā kārtējais subjektīvais viedoklis, un pagaidām es arī vēl neesmu saskatījis atšķirību no lēta un dārga ogļu filtra
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pret ko Tev ir alerģija?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādi būtu labākie varianti sint. eļļai 2.2 TiD(D223L) dzinējam?
GM Dexos2 Longlife 5W-30 būs laba?
Mainu pēc katriem 8K.
Ja ir kādi konkrēti vai labāki ieteikumi - rakstiet.
GM Dexos2 Longlife 5W-30 būs laba?
Mainu pēc katriem 8K.
Ja ir kādi konkrēti vai labāki ieteikumi - rakstiet.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es savam biju ielejis, to ko veikala man ieteica, Mobil to kas prieksh bembjiem bija vel akcija uz vinu. Pedejaja reize nemaz neatceros, ko man tur Vilcins iegaza. Laikam ari Mobil sintetikuintervall wrote:Kādi būtu labākie varianti sint. eļļai 2.2 TiD(D223L) dzinējam?
GM Dexos2 Longlife 5W-30 būs laba?
Mainu pēc katriem 8K.
Ja ir kādi konkrēti vai labāki ieteikumi - rakstiet.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Manā traktorā visu laiku tika lieta GM Dexos 2, LL025 šķiet
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā būs tā pati, par kuru jautāju. Būs jāpamēģina.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ha, iepriekšējiem modelīšiem šitās lietas sāka birt kādus 100000km vēlāk un toreiz bija redzams iemesls: rūsa, bet tagad mistika!
Man vajag 9-3 SC aizmugures vāka atslēgu. Sāk čakarēties, vāks neturas ciet, izjaucu, izbira arī kautkas ārā, darbības principu un iemeslu ģībšanai līdz galam nesapratu!
Pieļauju, bet neesmu pārliecināts, ka der no citiem modeļiem un virsbūvēm
Man vajag 9-3 SC aizmugures vāka atslēgu. Sāk čakarēties, vāks neturas ciet, izjaucu, izbira arī kautkas ārā, darbības principu un iemeslu ģībšanai līdz galam nesapratu!
Pieļauju, bet neesmu pārliecināts, ka der no citiem modeļiem un virsbūvēm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Klau, ir baigā problēma, kaut ko iekraujot, aizmugurē, tā nejēgā nosēžas. Rekur bilde:
http://i.imgur.com/bRpzXvU.jpg
Konkrētajā gadījumā te ir iekrautas granulas 320Kg svarā, kas it kā nav maz, bet no otras puses - tie ir trīs normāla izmēra vīri, kuriem teorētiski būtu jāvar sasēsties aizmugurē un auto vajadzētu palikt braucamam, nevis uzmanīgi rāpojamam kā šajā gadījumā.
Kas par vainu - atsperes nogurušas un jāmaina? Vai arī te neko izdarīt nevar? Bez kravas it kā puslīdz līdzeni (ar priekšu) stāv.
Riteņi, protams, nav baigi lielie, taču ārējais izmērs ir gandrīz tāds pats kā R17 vasarenēm, un ja būtu lielāki, tad vēl dziļāk arkās ielīstu.
http://i.imgur.com/bRpzXvU.jpg
Konkrētajā gadījumā te ir iekrautas granulas 320Kg svarā, kas it kā nav maz, bet no otras puses - tie ir trīs normāla izmēra vīri, kuriem teorētiski būtu jāvar sasēsties aizmugurē un auto vajadzētu palikt braucamam, nevis uzmanīgi rāpojamam kā šajā gadījumā.
Kas par vainu - atsperes nogurušas un jāmaina? Vai arī te neko izdarīt nevar? Bez kravas it kā puslīdz līdzeni (ar priekšu) stāv.
Riteņi, protams, nav baigi lielie, taču ārējais izmērs ir gandrīz tāds pats kā R17 vasarenēm, un ja būtu lielāki, tad vēl dziļāk arkās ielīstu.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kad vedu 360kg flīzes, man turējās drusku augstāk, bet nu arī bija baigi zemu. Nomainīju atsperes. Otrajā flīžu vešanas piegājienā šķiet bija vēl lielāks svars, bet turējās augstāk, nemaz nerunājot par to, ka arī ikdienā tagad ir normāls augstums un farkopa konstrukcija pie mājas parkojoties nesēžas uz apmales.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cik starpiba starp pashmasu un pilnu masu?
Pieskaiti gazes balonu un gaazi ja taada ir, sanaak vel mazaaka starpiba..
Es savaa iekrameju 200kg briketes, pilns salons ar sikajiem un dirsa pa zemi tik taa vien.
Atsperes ari nogurst ar laiku..
Pieskaiti gazes balonu un gaazi ja taada ir, sanaak vel mazaaka starpiba..
Es savaa iekrameju 200kg briketes, pilns salons ar sikajiem un dirsa pa zemi tik taa vien.
Atsperes ari nogurst ar laiku..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man izskatās ka gan atsperes, gan amortiņi jau saguruši!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds kauko nezin par šo? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bcemi.html
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
2007 gads, kuzovs vecs, iekšas jaunas. Jāskatās dzīvē kas un kā. Cena diezgan lēta.Grunchis wrote:Kāds kauko nezin par šo? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bcemi.html