Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
To pneimatisko EGR vārstu gadījumā nevarēja par saprātīgām naudām (ap 100 EUR) jaunu dabūt?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Var, pat lētāk var izrakt. Bet man tas strādā manuāli pārbaudot. Aukstā laikā vsp ne reizi CE neiemirgojas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai varēs uzlikt no 9-5, 2005 Aero priekšējos suportus ar kronšteiniem + diskus 308mm uz 9-3 2009?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nē - nevar!OSC wrote:Vai varēs uzlikt no 9-5, 2005 Aero priekšējos suportus ar kronšteiniem + diskus 308mm uz 9-3 2009?
Toties Tu vari uzlikt 345mm bremzes no 9-3ss 2.8Aero (kopā ar suportiem un suportu rāmīšiem) Bet tad ne mazākus kā 17` riteņus.
Man šķiet, ka Brends kkad piedāvāja no Signum šādu komplektiņu. Kā arī var uzlikt komplektus ar 302mm un 314mm izmēriem no tiem pašiem 9-3ss, kam tādi ir uzstādīti.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies par operatīvu atbildi, Arnij!
Meklēšu rokā 314 vai 345mm. Ja jau der no Signum, tad iespējams no vēl no kādiem niknajiem Opeļiem (WXR, OPC)?
Meklēšu rokā 314 vai 345mm. Ja jau der no Signum, tad iespējams no vēl no kādiem niknajiem Opeļiem (WXR, OPC)?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par pašiem suportiem nepateikšu, kā ir ar savietojamībām, bet diski derēs arī no OpelOSC wrote:Paldies par operatīvu atbildi, Arnij!
Meklēšu rokā 314 vai 345mm. Ja jau der no Signum, tad iespējams no vēl no kādiem niknajiem Opeļiem (WXR, OPC)?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai Vilka hiršam ir savādāki rāmīši, kā 9-3SS? Suports ir tāds pats 345mm (TurboX un VXR).Arnijs wrote: Nē - nevar!
Toties Tu vari uzlikt 345mm bremzes no 9-3ss 2.8Aero (kopā ar suportiem un suportu rāmīšiem) Bet tad ne mazākus kā 17` riteņus.
Man šķiet, ka Brends kkad piedāvāja no Signum šādu komplektiņu. Kā arī var uzlikt komplektus ar 302mm un 314mm izmēriem no tiem pašiem 9-3ss, kam tādi ir uzstādīti.
Branda Signum 314mm suportus nocēlu es.. Jā, vajadzētu no Signum/Vectra C derēt, vismaz suporti iet ar vienu un to pašu kodu abiem.
Edit:
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=130682
http://saab.freeforums.org/saab-9-5-314 ... t1343.html
Izskatās, ka 9-5 02+ un 9-3 03+ bremzes ir savstarpēji maināmas, vienīgi esot laikam jāmodificē bremžu trubas, ja maina savstarpēji.
P.S.
Un vēl - remkomplekts priekš Signum 314mm bija ar Audi C6 3.0D marķējumu(ja pareizi atminos), tā ka var arī tajā virzienā papētīt. Vēl esmu dzirdējis, ka šādi suporti iet arī uz Focust ST/RS (gan 314mm gan 345mm)
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Iespējams, ka tas viss arī savietojas, bet ieteiktu piemērīt dzīvajā uz konkrēta riteņa. Var sanākt šaize ar ofsetiem. + bremžu kluči 9-5 un 9-3 ir dažādi, līdz ar to arī suportiem ir jābūt atšķirīgiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja ir 9-3SS diski, tad šaize nesanāks. Sanākt šaize var ar 9-5 diskiem. Bet, protams, piemērīt pirms pirkt - kāpēc gan ne!?Arnijs wrote:Iespējams, ka tas viss arī savietojas, bet ieteiktu piemērīt dzīvajā uz konkrēta riteņa. Var sanākt šaize ar ofsetiem.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
X22DTH 9-3 OG, traktors sācis mest P0400.
EGR pneimatiskais.
Pilsētā nemet, met pie ātruma 85-110, kad brauc ātrāk vai lēnāk neko nemet.
EGR membrāna vesela, trubas jaunas, vakuumsūknis labs, map un maf strādā un nav aizauguši.
Vienīgais, kas nav nomainīts ir bremžu bundulis. Bremzes ļoti mīkstas, pedālis iet ļoti mīksti.
Solenoīdi jau uzlikti tīri un strādā labi. Pirms likšanas testēti uz opel y20dth.
Kur rakt?
EGR pneimatiskais.
Pilsētā nemet, met pie ātruma 85-110, kad brauc ātrāk vai lēnāk neko nemet.
EGR membrāna vesela, trubas jaunas, vakuumsūknis labs, map un maf strādā un nav aizauguši.
Vienīgais, kas nav nomainīts ir bremžu bundulis. Bremzes ļoti mīkstas, pedālis iet ļoti mīksti.
Solenoīdi jau uzlikti tīri un strādā labi. Pirms likšanas testēti uz opel y20dth.
Kur rakt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki, saab 9-3 2.2 1998, lieta tāda ka nelec(pat nesit) tajos brizos kad ventilators kautko gluko un nepūš(sakritība vai kautkas saistīts?)
kur varētu būt problēma? ievelkot lec labi!
kur varētu būt problēma? ievelkot lec labi!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kontaktgrupa? Piefiksē vai nav tā, kad ventialors nepūš - vai nestrādā ščotkas un logi. Ja tā ir, tad k-grupa.
Ja kas man ir - gan vecā tipa, gan jaunā.
Ja kas man ir - gan vecā tipa, gan jaunā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
logi un ščotkas strādā!intervall wrote:Kontaktgrupa? Piefiksē vai nav tā, kad ventialors nepūš - vai nestrādā ščotkas un logi. Ja tā ir, tad k-grupa.
Ja kas man ir - gan vecā tipa, gan jaunā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
tas varetu but varbūt tapēc ka masas vads ir papuvis?intervall wrote:Kontaktgrupa? Piefiksē vai nav tā, kad ventialors nepūš - vai nestrādā ščotkas un logi. Ja tā ir, tad k-grupa.
Ja kas man ir - gan vecā tipa, gan jaunā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Domā tas, kas pie kārbas? Pārvelc citu vadu no puvekļa līdz motora kronšteinam pie vārstu vāka un paskaties vai kas mainās.