Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dīzelim vienalga + jo vieglāka izplūde,jo labāk. Bet ja tomēr gribi,tad labāk šādu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tāds arī bija padomā.
Paldies, tagad vismaz droši zināšu ko labāk likt.
Edit: izrādās katiņš jau ir mainīts(ielikts lētais bosal), bet atkal bija aizaudzis.
Tika ielikts rezonators kā hofmaks ieteica - un sābā atkal parādījās otra dzīvība, cits cēliens un ir klusāks palicis
Paldies, tagad vismaz droši zināšu ko labāk likt.
Edit: izrādās katiņš jau ir mainīts(ielikts lētais bosal), bet atkal bija aizaudzis.
Tika ielikts rezonators kā hofmaks ieteica - un sābā atkal parādījās otra dzīvība, cits cēliens un ir klusāks palicis
Last edited by intervall on Fri Jan 27, 2017 6:43 pm, edited 2 times in total.
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Hey!
Vēlējos uzvaicāt padomu par sava Saab problēmu.
9-3 1.8t gāz.
Dažkārt jau piešķeļot, dažkārt braucot, pazūd jauda, kaut cik normālu uzrāvienu, lai iekļautos satiksmē, sāk uzņemt tikai ar trešo ātrumu, nav starpības vai brauc ar benz. vai gāzi.
Taču noņemot klemmi, viss bumbās.
Maza saprašana par šo atgadījumu, bet pagaidām krīt aizdomas uz aķīša bateriju, kas pieslēgta pie tā, vai sveču spolēm(kādām no tām), vai pastāv iespēja, ka ir trāpīts, vai tomēr ir kāda cita vaina?
Saprotu, ka šeit jau nav īstā vieta diognostikai, bet tikai vaicāju viedokli, pirms sanāk aizvest uz servisu.
Liels paldies iepriekš!
Vēlējos uzvaicāt padomu par sava Saab problēmu.
9-3 1.8t gāz.
Dažkārt jau piešķeļot, dažkārt braucot, pazūd jauda, kaut cik normālu uzrāvienu, lai iekļautos satiksmē, sāk uzņemt tikai ar trešo ātrumu, nav starpības vai brauc ar benz. vai gāzi.
Taču noņemot klemmi, viss bumbās.
Maza saprašana par šo atgadījumu, bet pagaidām krīt aizdomas uz aķīša bateriju, kas pieslēgta pie tā, vai sveču spolēm(kādām no tām), vai pastāv iespēja, ka ir trāpīts, vai tomēr ir kāda cita vaina?
Saprotu, ka šeit jau nav īstā vieta diognostikai, bet tikai vaicāju viedokli, pirms sanāk aizvest uz servisu.
Liels paldies iepriekš!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
check engine lampiņa deg?janis.ziedins wrote:Hey!
Vēlējos uzvaicāt padomu par sava Saab problēmu.
9-3 1.8t gāz.
Dažkārt jau piešķeļot, dažkārt braucot, pazūd jauda, kaut cik normālu uzrāvienu, lai iekļautos satiksmē, sāk uzņemt tikai ar trešo ātrumu, nav starpības vai brauc ar benz. vai gāzi.
Taču noņemot klemmi, viss bumbās.
Maza saprašana par šo atgadījumu, bet pagaidām krīt aizdomas uz aķīša bateriju, kas pieslēgta pie tā, vai sveču spolēm(kādām no tām), vai pastāv iespēja, ka ir trāpīts, vai tomēr ir kāda cita vaina?
Saprotu, ka šeit jau nav īstā vieta diognostikai, bet tikai vaicāju viedokli, pirms sanāk aizvest uz servisu.
Liels paldies iepriekš!
aķi atvienojot tu visas kļūdas nodzēs, tāpēc serviss nevarēs pateikt, kas par vainu, ja atkal neparādīsies tā pati problēma un ECU nesaglabās kļūdu.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja nodzēšot adaptācijas viss aiziet, tad jau jāmeklē iemesls tam, kas jauc prātu ECU.
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dažreiz jau samierinos un dodos tālāk arī bez jaudas, jo ņemot klemmi visi pulskteņi utt. jāatjauno katru reizi, bet jauda atgriežās arī pēc tam, ja mašīna pastāvējusi.elmo wrote:Ja nodzēšot adaptācijas viss aiziet, tad jau jāmeklē iemesls tam, kas jauc prātu ECU.
Check engine nav degusi.
Tad pēc idejas kompim vajadzētu uzrādīt, sliktākajā gadījumā vismaz tad, kad tā problēma ir dotajā mirklī!?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pabrauc uz benzīna vismaz 2 dienas(pirms tam neņemot nost klemmi). Ja jauda atgriezīsies,tad vaina būs adaptācijās
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai FM57 503 kārbas vietā var likt FM57 505?
Kas tur atšķirās - pārnesumu "garumi"?
Kas tur atšķirās - pārnesumu "garumi"?
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bet ja jau tā jauda pazūd tikai dažkārt, tad vai tad ar adaptāciju vajadzētu būt problēmai, ja nav regulāri tas?hofmaks wrote:Pabrauc uz benzīna vismaz 2 dienas(pirms tam neņemot nost klemmi). Ja jauda atgriezīsies,tad vaina būs adaptācijās
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labdien, Saab, pazinēji.
Ir pāris jautājumi par savu saab 9-3 (2008g ar 1.9tdi 8V motoru).
1) Taisos mainīt zobsiksnas komplektu. Kas šiem motoriem pie siksnas maiņas vēl būtu jāmaina papildus, nekas vai, piemēram, ūdens sūknis arī?
2) Kad dod ručkā tad apgriezienu amplitūdā ~1,8-2.0 tūkst. ir jūtama tāda neliela vibrācija (izteiktāk 4, 5 un 6 robā), gribēju zināt vai tas ir spararats vai kaut kas iespējams cits. Tagad itkā šī vibrācija ir pazudusi, bet tāpat uztrauc.
3) Par saloniem, apnicis cīnīties ar to gaišo pusādas sēdekļiem (maniem ir it sevišķi pretīgā drēbe pa vidu, uz kuras katrs pleķis un smērējums paliek ), tāpēc ir vēlme nomainīt visus sēdekļus. Tāpēc gribēju zināt, vai facelift modeļiem der saloni no prefacelift un vai modeļiem un vai universālim var ielikt no sedana? Un varbūt kāds zina vietas, kur var ieķert gaišos/pusgaišos, ādas/pusādas(ar melno drēbi pa visu), + apsilde priekšā, sedēkļus?
Ir pāris jautājumi par savu saab 9-3 (2008g ar 1.9tdi 8V motoru).
1) Taisos mainīt zobsiksnas komplektu. Kas šiem motoriem pie siksnas maiņas vēl būtu jāmaina papildus, nekas vai, piemēram, ūdens sūknis arī?
2) Kad dod ručkā tad apgriezienu amplitūdā ~1,8-2.0 tūkst. ir jūtama tāda neliela vibrācija (izteiktāk 4, 5 un 6 robā), gribēju zināt vai tas ir spararats vai kaut kas iespējams cits. Tagad itkā šī vibrācija ir pazudusi, bet tāpat uztrauc.
3) Par saloniem, apnicis cīnīties ar to gaišo pusādas sēdekļiem (maniem ir it sevišķi pretīgā drēbe pa vidu, uz kuras katrs pleķis un smērējums paliek ), tāpēc ir vēlme nomainīt visus sēdekļus. Tāpēc gribēju zināt, vai facelift modeļiem der saloni no prefacelift un vai modeļiem un vai universālim var ielikt no sedana? Un varbūt kāds zina vietas, kur var ieķert gaišos/pusgaišos, ādas/pusādas(ar melno drēbi pa visu), + apsilde priekšā, sedēkļus?
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Parasti tiem maina zobsiksnas komplektu kopā ar ūdens sūkni
Simptomi izklausās pēc spararata, bet nu to ir servisā jāpārbauda
Varbūt lētāk un labāk būs pāršūt to vidu ar ādu atbilstošā krāsā?
Simptomi izklausās pēc spararata, bet nu to ir servisā jāpārbauda
Varbūt lētāk un labāk būs pāršūt to vidu ar ādu atbilstošā krāsā?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir tādi džeki VELTECK, kuriem noliktāvā ir palikuši ļoti daudz krēsli un ne tikai. Visu laiku posto, ka kāds atbraucis ciemos un ielicis apsildāmos, bīdāmos un ādas. Tā arī neesmu sāņēmies uzrakstīt viņiem, cik maksās jauni benķi. Droši vien, ka ļooooti daudz.
https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater
https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies, par ūdens sūkni un spararatu tā jau arī likās.lawyer wrote:Parasti tiem maina zobsiksnas komplektu kopā ar ūdens sūkni
Simptomi izklausās pēc spararata, bet nu to ir servisā jāpārbauda
Varbūt lētāk un labāk būs pāršūt to vidu ar ādu atbilstošā krāsā?
Par sēdekļu pāršūšanu, skatīšos, nekad neesmu pāršuvis, tāpēc likās, ka kvalitatīva pāršūšana maksās dārgāk, kā normāla stāvokļa, lietotu sēdekļu iegāde.
Bet ja tomēr pa labu ciparu pagadās tie sēdekļi , tad nu prefacelift tomēr derēs vai nē?
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
OSC wrote:Ir tādi džeki VELTECK, kuriem noliktāvā ir palikuši ļoti daudz krēsli un ne tikai. Visu laiku posto, ka kāds atbraucis ciemos un ielicis apsildāmos, bīdāmos un ādas. Tā arī neesmu sāņēmies uzrakstīt viņiem, cik maksās jauni benķi. Droši vien, ka ļooooti daudz.
https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater
Jā, VELTEC džeki izskatās ļoti labi, bet nu no Holandes atsūtīt vai braukt eksursijā uz turieni, varētu tiešām salīti izmaksāt.
Bet nu vismaz uzzināju ka pēdējas paaudzes 9-5 ir arī universāļi (izskatās labi) https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Mm, ja varētu jaunus 9k Aero beņķus iegrābt.. Bet bail domāt, cik maksātu. Par kādu kilo euro skrietu pakaļ, ilgi nedomājot. Par pusotru brīdi padomātu, bet gan jau arī ņemtu. Ja dārgāk.. tad laikam gan ietu restaurācijas ceļu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361