Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lauzt, tas nav celt... (copīrait kaukāc krievz)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šajā gadījumā labāk derētu cits krievu teiciens: "Trakumā var arī p***i nolauzt" !
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nomierinies... auto nav jauns...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ļoti virspusējs problēmas apraksts.saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Last edited by Silver on Thu Jan 26, 2017 10:55 pm, edited 2 times in total.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ko tur satraukties
Normala parādība dzinejs rij eļļu, turbina arī dzen eļļu, droselei blivgumijas parkaltusa ka veci zābaki, līdz ar to spiež garām eļļu kura ir turboputes sistēma.
Tas tak ir saabs
Normala parādība dzinejs rij eļļu, turbina arī dzen eļļu, droselei blivgumijas parkaltusa ka veci zābaki, līdz ar to spiež garām eļļu kura ir turboputes sistēma.
Tas tak ir saabs
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.Silver wrote:Ļoti virspusējs problēmas apraksts.saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šitiem līdzīgi
http://www.thecomet.net/polopoly_fs/1.2 ... 071181.jpg
http://www.thecomet.net/polopoly_fs/1.2 ... 071181.jpg
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !saabmats wrote:Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.Silver wrote:Ļoti virspusējs problēmas apraksts.saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja kādam interesē varu pa 1.1 k pārdot !
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tiem, kam ir vilkačvagoni. Jūsu autiņiem arī krunkojās un iet nost aizmugurējā bagāžas nodalījuma sānu stikla gumija? Sviests kaut kāds
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sodien uzliku lietotu ,orginaalo(testetu) di kaseti,bet problema palika taapati,spiezot grida sak raustities...saabs bija slegts pie kompja un kludu uzradija tikai di kasetee..varbut kads zin kas vel varetu but par vainu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja, jāatdzen uz servisu
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pirms 20 tk,mainiju galvas blīvi,piereizes nomainiju vārstu blīvslēgus.Tie atkrīt. Ja būtu gredzeni,tad vajadzētu dūmot katru reizi. Tad jau laikam turbīna varētu būt. Nu vismaz man tā liekas .Wilsons wrote:Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !saabmats wrote:Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.Silver wrote: Ļoti virspusējs problēmas apraksts.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.