Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saab 9-3 OG, 2.2 TiD(x22dth), 1999.
Izplūdei pirmais bundulis no kolektora ir katalizators vai vnk uguns slāpētājs?
Pagājušo gadu tika ielikta jauna izplūde izņemot šo pirmo posmu.
Pēdējā laikā reizēm iemirgojas CE - kompis rāda kko ar spiedienu kolektorā, droseļklapes vietā, egr virinās, bet pa pašu egr mazliet spiež ārā atgāzes.
EGR šāds: http://static.webshopapp.com/shops/0112 ... x22dth.jpg
Vai varētu būt, ka ir aizaudzis pirmais bundulis?
Jo kad brauc virs 2k rpm, nekad nemet CE, kad velku piekabi arī nemet, bet kad brauc bez slodzes zem 2k tad gan mēdz iemirgoties.
Ar ko sākt?
MAP, MAF sensori mainīti, droseļklapju daļa arī, vakuumtrubas jaunas, solenoīdi mainīti, turbo pūš uz 1.6 bar, EGR ir vairāki, ko testēt, uz citiem autiņiem atgāzes nespiež ārā, uz mana spiež - pa to caurumu, kur izspiež gaisu, kad membrāna strādā.
Vēl iedomājos, varbūt caurums, kurš iet cauri galvai no ieplūdes uz izplūdi priekš egr aizaudzis, bet tad it kā nevajadzētu spiest ārā pa pašu egr...
Izplūdei pirmais bundulis no kolektora ir katalizators vai vnk uguns slāpētājs?
Pagājušo gadu tika ielikta jauna izplūde izņemot šo pirmo posmu.
Pēdējā laikā reizēm iemirgojas CE - kompis rāda kko ar spiedienu kolektorā, droseļklapes vietā, egr virinās, bet pa pašu egr mazliet spiež ārā atgāzes.
EGR šāds: http://static.webshopapp.com/shops/0112 ... x22dth.jpg
Vai varētu būt, ka ir aizaudzis pirmais bundulis?
Jo kad brauc virs 2k rpm, nekad nemet CE, kad velku piekabi arī nemet, bet kad brauc bez slodzes zem 2k tad gan mēdz iemirgoties.
Ar ko sākt?
MAP, MAF sensori mainīti, droseļklapju daļa arī, vakuumtrubas jaunas, solenoīdi mainīti, turbo pūš uz 1.6 bar, EGR ir vairāki, ko testēt, uz citiem autiņiem atgāzes nespiež ārā, uz mana spiež - pa to caurumu, kur izspiež gaisu, kad membrāna strādā.
Vēl iedomājos, varbūt caurums, kurš iet cauri galvai no ieplūdes uz izplūdi priekš egr aizaudzis, bet tad it kā nevajadzētu spiest ārā pa pašu egr...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Katalizators.
Tik vecam auto sen viņu vajadzēja izgriezt, ļauj tak tam dizelim elpot.
Tik vecam auto sen viņu vajadzēja izgriezt, ļauj tak tam dizelim elpot.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kā manā gadījumā labāk darīt-griez caurumu ārā, dauzīt ārā saturu, izgriezt un iemetināt taisnu trubu vai meklēt aftermarket posmu bez katalizatora?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Atrodi piemerotu rezonatoru un iemetini vietaa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
sveiki manam 9-3 2.2tid 2002. regulāri pazūzd eļļas līmenis uz garakiem gabaliem. pie motora viss sauss un tīrs. kur sākt meklet problēmu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Turbīna, vai pats dzinejs rij eļļu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
ir aizdomas par turbīnu, bet kas būtu labāk? restaurēt vai ņemt kadu lietotu?Vilcins wrote:Turbīna, vai pats dzinejs rij eļļu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labāk ieteiktu restaurēt, turbomotors.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
cik vidēji maksā restauracija?Vilcins wrote:Labāk ieteiktu restaurēt, turbomotors.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kā kurai markai, precīzi pateiks meistars kurš izjauks turbinu un nodefektes, pazvani turbomotors, tur atsaucīgi čaļi, visu izstastis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Manam traktoram 2012.gadā iekš turbomotors.lv bija kaut kas ap 350 LVL remonts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vajag no vecās uzbūvēt kaut ko labu, ar kārtīgu propelleru!tomins_ wrote:ir aizdomas par turbīnu, bet kas būtu labāk? restaurēt vai ņemt kadu lietotu?Vilcins wrote:Turbīna, vai pats dzinejs rij eļļu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādam ir šāds toolis kā eSID?
http://www.esid.se
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... ?_k=95fe94
https://youtu.be/xuQQWGGIm3Y
http://www.esid.se
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... ?_k=95fe94
https://youtu.be/xuQQWGGIm3Y
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3 OG (2002. g.).
Kā nomest TIME FOR SERVICE
Vai to pašrocīgi nevar?
Kā nomest TIME FOR SERVICE
Vai to pašrocīgi nevar?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
https://www.youtube.com/watch?v=10NWvy2J5Lcmartinnos wrote:9-3 OG (2002. g.).
Kā nomest TIME FOR SERVICE
Vai to pašrocīgi nevar?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629