Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vēl jau arī pati slēdzene droši vien kaut ko maksā...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas bija pasen. Nomainīja man ArTehā uz citu lietotu. Ja pareizi atceros, tad bija mitrums ticis iekšā un te strādāja, te nestrādāja, bet nav jau teikts, ka tā pati vaina. Iespējams, ka lietota slēdzene, neskaitot darbu, maksāja 15 LVL (LVL nevis EUR), bet iespējams, ka es baigi muldu. LVL bija pasen tomēr.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skaidrs - paldies!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā arī ir - problēma slēdzenes mehānisma el. daļā. Ir labojama lieta.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja, ko nevar ar āmuru , to var vel ar lielāku āmuru
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies visiem par padomu, sazināšos ar elektriķi, ja turpinās niķoties, jo tagad atkal strādāja - droši vien uz kādu brīdi
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Te jau var iztikt arī bez elektriķaAigars wrote:Paldies visiem par padomu, sazināšos ar elektriķi, ja turpinās niķoties, jo tagad atkal strādāja - droši vien uz kādu brīdi
Ja nopietni - Jpilī ir kāds labs autoelektriķis? Man te čalis mokās ar savu benzīna bavārieti - izdzenājis visus Jpils servisus un netiek skaidrībā.
Pie aukstākas temperatūras reizēm uznāk auto zajobs - noslāpst un vairs nelec, pat braucot. Griež, degvielu padod, bet nelec un pat španis ir. Citreiz pat jāpaiet 24h, lai atkal palaistu.
D. padeve ir, vadi nav sagrauzti. Diagnostika neko nerāda. Atvienota sgnalizācija, viss liekais, nekas nemainās. Servisņiki tik berzē rokas un ņirdz - no zondēm pat līdz blīvēm tikuši
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Dzinēja kods?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki.
Vēlējos jautāt par kartera ventilāciju.
Cik esmu izstudējis internetu, tad SAAB 9-5 (kopš 1998. gada) ir bijušas 6 atjaunotas ventilācijas sistēmas, līdz 2004. gadā problēma tika atrisināta, kad no paša kartera tika novadītas liekās izplūdes gāzes.
Lieta tāda, ka man ir 2000. gada SAAb 9-5, nesen nomainīti gredzeni un blīves. Kā arī pirms mazāk kā mēnesi atjaunoju turbīnu. Un, kad atjaunoju turbīnu, tagad uz skati man ir parādījusies eļļas noplūde. Problēma - karterī ir spiediens. Pat no eļļas uzpildes vietas nāk ārā eļļa (kopš pirms 2 gadiem nopirku mašīnu).
Tātad. Esmu apskatījies, ir man uzstādīta pēdējā versija.
Vēlējos jautāt - ir iespējams, ka šī ventilācija "aiziet ciet" (man bija nojausma pirms 2 gadiem, ka varētu būt, ka ir ciet, bet me'hāniķis teica, ka nav, un pārbaudīju, ka ir jaunākā versija)? Cik ar muti pārbaudīju, tad trubas ir vaļā un vienvirziena vārsti strādā. Bet nezinu, kā pārbaudīt eļļas novades kasti. Kā arī nezinu, kad ir uzstādīta šī sistēma.
Paldies.
[EDIT] Pirms turbīnas remonta redzēju video ( https://www.youtube.com/watch?v=ho8X7MWZYa4 ), kur cilvēkam gumijas cimdu no eļļas uzpildes vietas uzpūta. Pēc turbīnas nomaiņas viņam šī problēma atrisinājās.
Pārbaudīju arī sev šādu variantu, kur uzpūta cimdu, bet ne tik daudz. Bet arī pēc turbīnas restarācijas nekas nemainījās.
Vēlējos jautāt par kartera ventilāciju.
Cik esmu izstudējis internetu, tad SAAB 9-5 (kopš 1998. gada) ir bijušas 6 atjaunotas ventilācijas sistēmas, līdz 2004. gadā problēma tika atrisināta, kad no paša kartera tika novadītas liekās izplūdes gāzes.
Lieta tāda, ka man ir 2000. gada SAAb 9-5, nesen nomainīti gredzeni un blīves. Kā arī pirms mazāk kā mēnesi atjaunoju turbīnu. Un, kad atjaunoju turbīnu, tagad uz skati man ir parādījusies eļļas noplūde. Problēma - karterī ir spiediens. Pat no eļļas uzpildes vietas nāk ārā eļļa (kopš pirms 2 gadiem nopirku mašīnu).
Tātad. Esmu apskatījies, ir man uzstādīta pēdējā versija.
Vēlējos jautāt - ir iespējams, ka šī ventilācija "aiziet ciet" (man bija nojausma pirms 2 gadiem, ka varētu būt, ka ir ciet, bet me'hāniķis teica, ka nav, un pārbaudīju, ka ir jaunākā versija)? Cik ar muti pārbaudīju, tad trubas ir vaļā un vienvirziena vārsti strādā. Bet nezinu, kā pārbaudīt eļļas novades kasti. Kā arī nezinu, kad ir uzstādīta šī sistēma.
Paldies.
[EDIT] Pirms turbīnas remonta redzēju video ( https://www.youtube.com/watch?v=ho8X7MWZYa4 ), kur cilvēkam gumijas cimdu no eļļas uzpildes vietas uzpūta. Pēc turbīnas nomaiņas viņam šī problēma atrisinājās.
Pārbaudīju arī sev šādu variantu, kur uzpūta cimdu, bet ne tik daudz. Bet arī pēc turbīnas restarācijas nekas nemainījās.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pa lielam tas karteris šķiet ir jātīra regulāri visiem B205 un B235 dzinējiem, neatkarīgi no tā, kura ventilācijas sistēma ir
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tur jau vairāk ne ventilācija, cik eļļa un citi faktori pie vainas.lawyer wrote:Pa lielam tas karteris šķiet ir jātīra regulāri visiem B205 un B235 dzinējiem, neatkarīgi no tā, kura ventilācijas sistēma ir
Savā auto ieliku dzinēju no 2004. gada auto (ar pēdējo PCV) bet karterī tāpat drazas pietika.
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tāpat arī gredzeni var laist cauri!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums speciem - ko panāk,ja gmm tiek novietots kā video? https://www.youtube.com/watch?v=283duLdX-XA
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Smuku skaņu, un lielāku turbo bedri, nekas vairak
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pa lielam jā - iespēju uzlikt atmosfērisko blow'u. Ja ir mega jauda, un masas mērītājs standarta vietā tiek "izsmelts", tad šādi vajadzētu varēt glābt situāciju. Šāds izpildījums prasa custom vadības bloka softa izveidi/koriģēšanu. Liels mīnuss ir eļļa, kas vairums Saab ieplūdes trubā ir pietiekami, lai radītu ļoti regulāru nepieciešamību iztīrīt GMM.