Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Saab 9-5 ģeneratori ir vienādi cauri gadiem 2.0 un 2.3 motoriem, vai ir atšķirības?
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
no 1998-2007 benzīna 4 cilindra dzinējiem ( 2.0 un 2.3) ģenerātori ir vienādi
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vienādi, ņem 130AUasis wrote:Saab 9-5 ģeneratori ir vienādi cauri gadiem 2.0 un 2.3 motoriem, vai ir atšķirības?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Īsti vienādi nav. Neatceros par uzlikšanas savstarpējo savietojamību, bet sākot ar "facelift" sāka nākt jaunākas modifikācijas ģeneratori. Vienādi būs 98-01g ietvaros un 02-05g.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies!Arnijs wrote:Īsti vienādi nav. Neatceros par uzlikšanas savstarpējo savietojamību, bet sākot ar "facelift" sāka nākt jaunākas modifikācijas ģeneratori. Vienādi būs 98-01g ietvaros un 02-05g.
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labrīt! jautājums par tiem sasodītajiem kompensatoriem - viņi tiešām jāmaina uzreiz visi 16 un nekā savādāk? Ja maina visus, tad cik ietilpīgs tas darbs sanāk un varbūt ir zināmas arī aptuvenās darba izmaksas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet kā Tu noteiksi, kurš ir vainīgais? Kad sadalenes noņem, viņi taču visi izstiepjas. Nu, var jau pēc tam visus uz galda ņemt un spaidīt un tīri uz sajūtām mēģināt noteikt vainīgo, bet pats saproti, cik tāda metode "ar pirkstu" būs precīzaAigars wrote:Labrīt! jautājums par tiem sasodītajiem kompensatoriem - viņi tiešām jāmaina uzreiz visi 16 un nekā savādāk? Ja maina visus, tad cik ietilpīgs tas darbs sanāk un varbūt ir zināmas arī aptuvenās darba izmaksas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tāpēc jau arī apjautājos par tām darba izmaksām, jo, ja kompensatori vien izmaksā ap 320 eiro...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad jau sanāk, ka pirms motora remonta (eļļas noplūde, kur mainītas blīves un saļļņiki) man 9-5 bija čipots (konkrēti gāja sarkanajā zonā), tagad nēhofmaks wrote:Standartā bultina var ieiet sarkanajā pavisam nedaudz,ar nosacījumu,ka nav noplūdes un ar dzinēju,turbīnu,aizdedzi viss ok. Ar čipsi konkrēti ielien sarkanajā.
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Čau visiem!
Kas tas? Tam ir kāda ierasta vaina?
P.S. TEH2 nepiedāvāt, zinu par tādu... un to ka tas ir no manis 200km arī...
Kas tas? Tam ir kāda ierasta vaina?
P.S. TEH2 nepiedāvāt, zinu par tādu... un to ka tas ir no manis 200km arī...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bez Tech2 neiztikt. To vajadzēs, lai noskaidrotu, kurš no sensoriem ir atdevis galus.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Populara problema mums te visiem. TECH2 bus pats labakais veids noteikt, kas tieshi pie vainas-kads no sensoriem/visi sensori/sensoru bloks.
Tagad laiks mainas, mitrums paaugstinas, vadiem ir tieksme uz to reaget. Paskaties bagana, varbut kads vads ir parspiest vai pushu. Tur variantu ir daudz! Biju jau rakstijis, ka man ik pa laikam ari izmet sito kludu. Ja autinsh ilgak pastav, ja pa baigo lietu nobrauc, ja sals ir bijis...viskautkadas atbildes var atrast
Tagad laiks mainas, mitrums paaugstinas, vadiem ir tieksme uz to reaget. Paskaties bagana, varbut kads vads ir parspiest vai pushu. Tur variantu ir daudz! Biju jau rakstijis, ka man ik pa laikam ari izmet sito kludu. Ja autinsh ilgak pastav, ja pa baigo lietu nobrauc, ja sals ir bijis...viskautkadas atbildes var atrast
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kur atrodies?Gunča wrote:Čau visiem!
P.S. TEH2 nepiedāvāt, zinu par tādu... un to ka tas ir no manis 200km arī...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šķiet, ka viņš bija no Preiļu puses.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Hmm.. interesanti visiem Sabiem stūres pogas ir neapgaismotas ? Vai tikai manam ?
Vakar braucu pa tumsu, dikti krita uz nerviem. Ja visiem tad Saabam publisks fui.
Vakar braucu pa tumsu, dikti krita uz nerviem. Ja visiem tad Saabam publisks fui.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis