Nu tad tak pat vēl labāk, izstādi rēķinu, apmaksā un izdali uz dzīvokļiem!Janis95 wrote:Vai velkot striķī būtu labāk?
No apsaimniekotāja arī nesanāks piedzīt, jo pats tur strādāju pats tak sevi nesūdzēšu tiesā
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nu re šeit ja būtu bijusi aizsargpanna postu nebūtu, bet nu čābīgi
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Janis95 wrote:Vai velkot striķī būtu labāk?
No apsaimniekotāja arī nesanāks piedzīt, jo pats tur strādāju pats tak sevi nesūdzēšu tiesā
muahaha... karma is a bitch
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevaru nomierināties. Mājās, vizinoties reizēm iepīkstējās mašīna it kā uz sid-a būtu jāparādās kaut kādam ziņojumam, bet nekā nebija. Šodien braucu uz Palangu un ik pa laikam iedegās bremžu signāllampiņa. Pie pašas Palangas jau praktiski katru reizi kā bremzēju... Pašas bremzes nav mainījušās - strādā labi. Vismaz pagaidām. Kas tur varētu būt?
Last edited by Aigars on Sun Jul 24, 2016 11:57 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Driizaak "nav taisnibas uz pasaules" es pats biju maajai ierosinaajis taa celja laboshanu ieklaut gada plaanaa un briidinaaju, ka kaads salauzis savu mashinu tur. Lielaakaa dalja iedzivotaju nobalsoja pretAinars wrote:Janis95 wrote:Vai velkot striķī būtu labāk?
No apsaimniekotāja arī nesanāks piedzīt, jo pats tur strādāju pats tak sevi nesūdzēšu tiesā
muahaha... karma is a bitch
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
kā ar bremžu šķidruma daudzumu? pēc apraksta šķiet, ka līmenis kustonies (bremzējot vai līkumos) aiziet zem atzīmes un tāpēc iedegas, bet tad, kad istaisnojas atkal ir virs minimālā un vairs nedeg...Aigars wrote:Nevaru nomierināties. Mājās vizinoties reizēm iepikstejaas mashiina itkā uz sida būtu jāparādās kajt kadam ziņojumam, bet nekā nebija. Šodien braucu uz Palangu un ik pa laikam iedegās bremžu signallampinja. Pie pashas Palangas jau praktiski katru reizi kā bremzeeju... Zem labajām aizmugurējām durvīm pēc stāvēšanas reizēm parādās peļķe, bet ne vienmēr. Pašas bremzes nav mainījušās - strādā labi. Vismaz pagaidām. Kas tur varētu būt? Šķidrums itkā nezūd, tad jau bremžu shlaucinja diez vai ir pušu? Šovakar nevaru ne iedzert ne ko - rite jāmeklē serviss, jo svētdien jau neviens nestrādā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tad lai tie, kas balsoja pret, arī sametās!Janis95 wrote:Driizaak "nav taisnibas uz pasaules" es pats biju maajai ierosinaajis taa celja laboshanu ieklaut gada plaanaa un briidinaaju, ka kaads salauzis savu mashinu tur. Lielaakaa dalja iedzivotaju nobalsoja pretAinars wrote:Janis95 wrote:Vai velkot striķī būtu labāk?
No apsaimniekotāja arī nesanāks piedzīt, jo pats tur strādāju pats tak sevi nesūdzēšu tiesā
muahaha... karma is a bitch
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar pielieshanu shoriit tiku liidz servisam. Beigta augstspiediena trubinja. Uz vietas nevienam taadas nav, arii vieteejaa autoshrotaa. servisa vechi pirmdien vediis uz Riigu restaureet.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es savam hansaflexaa taisiju no gumijas. Ielociju pie radiatoriem. Samaksaju 30eur par trubu un 30 par arpusdarbalaika izsaukumu Lieldienaas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kartejas mistiskas lietas notiek wagonam shodien no rita sezhoties mashina, ieraudziju ka uz pakaleja paklajina ir neliela pelke. Sievai uzjautaju, varbut bernam pudelite aizmugure bija izlijusi, bet pacelot paklaju atklaju jaunu ezeru pat divus, jo blakus pakalejajam pasazhierim ari kajas vanna taka lietus nav bijis paris dienas, atklaju, ka udens nak ieksha pa tiem pushamajiem, kas atrodas zem priekshejiem benkiem. Biju cik vien iespejams ar stipru puteklusuceju izsucis visu udeni, bet lidz vakaram, tur jau atkal ezeri paradijas! :/ blakus sedetajam ari kajas neliels mitrums (biju pieviena ari paklajinus noskalojis) man pie kajam sausums. Cik noprotu, tad tas ir kondishkas kondensats. Jo mashina kad pastav, vina kadu bridi chura uz zemes Cik liela beda ta varetu but? Uztaisiju tikko klimatkontroles SID diagnostiku, pat nofilmeju to. Ja tas ko lidzes, iemetishu video. Varbut jau kadam ta ir gadijies un var padalities ar info?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekāda mistika tā nav. Auto ir mehānisms pēc būtības un vairāk vai mazāk pakļaujas fizikāliem procesu izskaidrojumiem.
Mistika būtu tad, ja ūdenim VISPĀR nebūtu no kurienes rasties.
Bet tā.... vienkārši jāņem un jāiztīra ACC drenāža.
Mistika būtu tad, ja ūdenim VISPĀR nebūtu no kurienes rasties.
Bet tā.... vienkārši jāņem un jāiztīra ACC drenāža.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aha!!! Nakamais ko mekleshu tagad pa googli Paldies lielsArnijs wrote:Nekāda mistika tā nav. Auto ir mehānisms pēc būtības un vairāk vai mazāk pakļaujas fizikāliem procesu izskaidrojumiem.
Mistika būtu tad, ja ūdenim VISPĀR nebūtu no kurienes rasties.
Bet tā.... vienkārši jāņem un jāiztīra ACC drenāža.
Aaah un jaa...ACC diagnostika izmeta vienu kludu "08" tagad lasos kas ta par vainu...iemesls lai rastos pelkes tas nav.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vobshim ta-jau vakar vakara izstudeju WIS un atradu ka tiras ACC drenazhas. Google skopa uz tadu info. Shodien pamodos un keros klat. Kamer apshuvumus iznemu, metos visam virsu ar lupatam pirmais kuriozs-pacelot augsha apshuvumu, atradu tur 1 latnieku morali un fiziski novecojoshu gan pasazhiera puse, gan shofera puse, atvienoju drenazhu trubinas un devos uz rajona statiku pie gaisa kompresora. Pamatigi izputu, gan vienu, gan otru trubu. Atgriezos atpakal uz majam, sabazu atpakal visu savas vietas. Selfservice moikaa, izmantojot specigo puteklusuceju, sucu ara visu udeni no aizmugures, visu tapat nesanaca sasukt. Rezultats-jauni ezeri aizmugure neveidojas, bet wagonam apaksha tagad 2 churu pelkes ir, nevis tikai viena znachit drenazhas ir tiras! Varbut kads var padalities ar pieredzi un ieteikt, ka var no mitras gridas tikt valja? Pagaidam esmu sametis virsu avizes, lai sasuc ieksha visu mitrumu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Noliekot auto jebkura vieta atstaj visas durvis vala lai zavejas
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Drosiba Vilcin, drosiba pirmaja vieta! Nevar tachu visu brivdienu vaktet iekspagalma Saabu, lai kautko nenofendereVilcins wrote:Noliekot auto jebkura vieta atstaj visas durvis vala lai zavejas
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA