Arnijs wrote:Jautājums ir arī - vai internetā var sadzirdēt skaņu teksta formātā?
Un - ja jautājums ir - vai kādam tā ir bijis, tad - jā noteikti. Bet sarūsējušas lodbukses nebūt nav vienīgais iespējamais skaņas cēlonis, kaut gan - itin bieži sastopams.
Šī skaņa vairāk atgādina kastaņjetes... Lodbukses dabā skan savādāk, kgan pieļauju, ka tieši šādi šūpojot, tur vairāk vnk nav kam taisīt troksni. (bet skaņa stipri atšķiras no reālās dabā, par ko jau vairākkārt esmu pārliecinājies, klausoties dažādus ierakstītus motora trokšņus. Pēc ieraksta ne vella nevar saprast, bet dabā iemesla noteikšanai nevajag pat pussekundi)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Arnijs wrote:Šī skaņa vairāk atgādina kastaņjetes... Lodbukses dabā skan savādāk, kgan pieļauju, ka tieši šādi šūpojot, tur vairāk vnk nav kam taisīt troksni. (bet skaņa stipri atšķiras no reālās dabā, par ko jau vairākkārt esmu pārliecinājies, klausoties dažādus ierakstītus motora trokšņus. Pēc ieraksta ne vella nevar saprast, bet dabā iemesla noteikšanai nevajag pat pussekundi)
Nu tur reāli nav citam kam skanēt man ar šķiet. Bet nu skaņa pretīga it sevišķi lēni ripinot pagalmā pa bedrēm
Ļoti slikta akustiskā skaņa! Par daudz zemo frekvenču. Dzīvē jāskan daudz izteiksmīgāk,krietni augstākos toņos. Bet tā-izklausās pēc lodbalsta(veca gulta)
hofmaks wrote:Ļoti slikta akustiskā skaņa! Par daudz zemo frekvenču. Dzīvē jāskan daudz izteiksmīgāk,krietni augstākos toņos. Bet tā-izklausās pēc lodbalsta(veca gulta)
Kaut ko līdzīgu nesen dzirdēju no priekšējas piekares.
Izrādās, ka tas ir aizsargs, kas ir aiz bremžu diska. Vienkārši atskrūvējas un karājas tur brīvi. nr. 23 uz bildes.
Zoom wrote:Netieku gudrs. Cik īsti ir rijīgs 9-5 2.0T. Cik skatos internetā kāds nepilns litrs mazāk kā Aero. Diez ko ekonomiskāks nav.
Cik saprotu šis ir īstais. http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=11842 Runa staigā par 2006. gadu.
2.0t ir visneekonomiskākais motors. Oficiālā SAAB brošūrā 2007.g. šādi dati par 2.0t sedanu
manuālim:
pilsēta 12,6
šoseja 6,9
jauktais 9,0
automātam:
pilsēta 14,9
šoseja 7,6
jauktais 10,3
Es pirms pāris gadiem mainīju lodbalstus, jo apnika čīkstoņa, kura parādījās mašīnai nošūpojoties pie izkāpšanas no tās - šķiet, ka šūpojot nebija tik traki, bet skaņa bija līdzīga. Nomainīju un pazuda
Zoom wrote:Netieku gudrs. Cik īsti ir rijīgs 9-5 2.0T. Cik skatos internetā kāds nepilns litrs mazāk kā Aero. Diez ko ekonomiskāks nav.
Cik saprotu šis ir īstais. http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=11842 Runa staigā par 2006. gadu.
2.0t ir visneekonomiskākais motors. Oficiālā SAAB brošūrā 2007.g. šādi dati par 2.0t sedanu
manuālim:
pilsēta 12,6
šoseja 6,9
jauktais 9,0
automātam:
pilsēta 14,9
šoseja 7,6
jauktais 10,3
Nu tik ekonomisks,ka pat ieksa tai 2.0 litru spragoni kapt negribas
Highlander wrote:Paldies par padomiem! Saku te skatities visus shkidrumus zem vaka, bremzhu shkidrumu pieleju. A vot pie stures pastuzha apstulbu. Znachit meklesim zalju shkidrumu
Krāsa nenosaka šķidruma tehnisko specifikāciju. Arī Citroen piekares LHM ir zaļā krāsā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Highlander wrote:Paldies par padomiem! Saku te skatities visus shkidrumus zem vaka, bremzhu shkidrumu pieleju. A vot pie stures pastuzha apstulbu. Znachit meklesim zalju shkidrumu
Krāsa nenosaka šķidruma tehnisko specifikāciju. Arī Citroen piekares LHM ir zaļā krāsā.
Es sapratu sapratu katram gadijuma, Vestienas iela, pie jums vares iepildit to shkidrumu? Pie reizes 710. detalju varetu piepirkt klat, maneja palikusi bez blives
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA