Dari to tad, kad uz SID nav nekāds paziņojums. Attiecīgi- piestartēji auto, patādījās "Time for service". Nospied 1x īsi clear lai aizvāktu paziņojumu, tad spied vēlreiz clear un turi kamēr vispirms parāda CLEARED, turpini turēt kamēr parāda SERVICE.GuntisG wrote:Noturēju "Clear" pogu nospiestu vairāk par minūti, bet nekāds uzraksts "Serviced" vai kas tamlīdzīgs neparādījās. Pēc atkārtotas piestartēšanas atkal deg "Time for service".
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
HA HA man arī bija time to service
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
parādās ik pa brīdim pie iedarbināšanas kļūdas P1312 P1334. cik noprotu problēmas ar DI. šīs kļudas šad tad ir, šad tad pat nedēļu var nebūt. ir kāds risks braukājot ar šīm kļūdām? izmaiņas braukšanā šķiet ka nejūt...braukāju tā jau varbūt gadu, sveču nomaiņa neko nedeva..
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nobraucu gandrīz divus gadus ar CHECK ENGINE, kurš nedēļu parādijās un tad uz nedēļu bija atpakaļ. Auto uzvedībā neko nejutu, bet nu uzlika jaunu. Gan jau būtu braucis vēl ilgi un laimīgiedd wrote:parādās ik pa brīdim pie iedarbināšanas kļūdas P1312 P1334. cik noprotu problēmas ar DI. šīs kļudas šad tad ir, šad tad pat nedēļu var nebūt. ir kāds risks braukājot ar šīm kļūdām? izmaiņas braukšanā šķiet ka nejūt...braukāju tā jau varbūt gadu, sveču nomaiņa neko nedeva..
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki! 4 robu automātu kā ir paredzēts nobloķēt, lai nevarētu izkustināt dzinēju? Tāpat kā manuālo ar spectūli pie zobvainaga, vai ir kāds cits veids?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ja, ka tāpat.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un ko es nepareizi izdarīju?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lentes pin nav pie īstā displeja pina. Neprecīzi uzlimēta lenta visticamāk. Pareizo sid lenti pasūtīji?Gunča wrote:Un ko es nepareizi izdarīju?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vajadzētu būt pareizajai. SID2... Rīt jāatjauc atkal, jāpaskatās.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki.
Vai SAAB 9-5 Aero 2000. gadam ir arī motora eļļas līmeņa sensors vai ir tikai spiediena sensors?
Nezinu, vai atmiņa mani viļ, bet, ja līmenis ir zemāks nekā vajag, tad uz SID būtu jāuzmetas "CHECK OIL LEVEL".
Jautāju tāpēc, ka nesen, kad stiprāk piebremzēju, man uzmeta sarkano eļļas lampiņu, kas nozīmē, ka nav spiediena. Tā kā bija arī pienācis laiks mainīt eļļu, tad notecinot iekšā bija tikai 2L. Bet "CHECK OIL LEVEL" nav uzmeties.
Vai SAAB 9-5 Aero 2000. gadam ir arī motora eļļas līmeņa sensors vai ir tikai spiediena sensors?
Nezinu, vai atmiņa mani viļ, bet, ja līmenis ir zemāks nekā vajag, tad uz SID būtu jāuzmetas "CHECK OIL LEVEL".
Jautāju tāpēc, ka nesen, kad stiprāk piebremzēju, man uzmeta sarkano eļļas lampiņu, kas nozīmē, ka nav spiediena. Tā kā bija arī pienācis laiks mainīt eļļu, tad notecinot iekšā bija tikai 2L. Bet "CHECK OIL LEVEL" nav uzmeties.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik es zinu , līmeni šamais nemēra
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav gan eļļas līmeņa sensors un manuprāt tas ir diezgan liels trūkums. Bet ir dzesēšanas šķidruma līmeņa sensors.naidzels wrote:Sveiki.
Vai SAAB 9-5 Aero 2000. gadam ir arī motora eļļas līmeņa sensors vai ir tikai spiediena sensors?
Nezinu, vai atmiņa mani viļ, bet, ja līmenis ir zemāks nekā vajag, tad uz SID būtu jāuzmetas "CHECK OIL LEVEL".
Jautāju tāpēc, ka nesen, kad stiprāk piebremzēju, man uzmeta sarkano eļļas lampiņu, kas nozīmē, ka nav spiediena. Tā kā bija arī pienācis laiks mainīt eļļu, tad notecinot iekšā bija tikai 2L. Bet "CHECK OIL LEVEL" nav uzmeties.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
sorry, ja pastulbs jautājums bet ar ko atškiras sid1 un sid2? vai ar ielikt sid sid 1 vietā un vai ir jēga?