Nenodarbosimies ar zīlēšanu! Aizbrauc uz ArTEH uz diagnostiku. Pieslēdzot auto pie TECH2 var redzēt kādu temperatūru uzrāda devējs, kā arī viņiem noteikti ir pieredze šādu jautājumu risināšanā!Gunča wrote:Runājot par pečku. Manā gadījumā karstu pūš tikai uz HI, uz mazākiem tikai aukstu. Iepriekšējais saimnieks teica, ka vaina esot āra temperatūras devējā, kas bamperī, bet es te tā domāju, kāds tam sakars ar klimu? Drizāk tas devējs kas salonā pie spoguļa? Varbūt vēl kas?
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Patālu man līdz Arteh.... 200+km... cilvēki dzīvo arī ārpus Rīgas... un pat brauc ar auto... un pat ar SAAB....
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet brauc taču kādreiz arī uz Rīgu. Piesakies un ieplāno pie viena. Bez diagnostikas var tikai izteikt minējumus, pēc kuriem vadoties var pus auto nomainīt kamēr trāpīsi uz īsto vainu.Gunča wrote:Patālu man līdz Arteh.... 200+km... cilvēki dzīvo arī ārpus Rīgas... un pat brauc ar auto... un pat ar SAAB....
Protams ir arī simptomi pēc kuriem var diezgan viennozīmīgi noteikt problēmas cēloni.
Šajā gadījumā ticams variants ir temperatūras devējs bet jebkurā gadījumā, vispirms prātīgāk būtu veikt diagnostiku nevis mainīt tikai uz aizdomu pamata.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gunča wrote:Runājot par pečku. Manā gadījumā karstu pūš tikai uz HI, uz mazākiem tikai aukstu. Iepriekšējais saimnieks teica, ka vaina esot āra temperatūras devējā, kas bamperī, bet es te tā domāju, kāds tam sakars ar klimu? Drizāk tas devējs kas salonā pie spoguļa? Varbūt vēl kas?
Man ar tā bija, kad tikai karstu pūta uz HI. Pie vainas bija temp. sensors bamperā, precīzāk ielūzis vads dačikam!
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet tad jau uz sid temperatūra tev arī nerādija.maa wrote:Gunča wrote:Runājot par pečku. Manā gadījumā karstu pūš tikai uz HI, uz mazākiem tikai aukstu. Iepriekšējais saimnieks teica, ka vaina esot āra temperatūras devējā, kas bamperī, bet es te tā domāju, kāds tam sakars ar klimu? Drizāk tas devējs kas salonā pie spoguļa? Varbūt vēl kas?
Man ar tā bija, kad tikai karstu pūta uz HI. Pie vainas bija temp. sensors bamperā, precīzāk ielūzis vads dačikam!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Noželojami ka tikai Rīgā var normāli pārbaudīt SAAB.bio wrote:Bet brauc taču kādreiz arī uz Rīgu. Piesakies un ieplāno pie viena. Bez diagnostikas var tikai izteikt minējumus, pēc kuriem vadoties var pus auto nomainīt kamēr trāpīsi uz īsto vainu.Gunča wrote:Patālu man līdz Arteh.... 200+km... cilvēki dzīvo arī ārpus Rīgas... un pat brauc ar auto... un pat ar SAAB....
Protams ir arī simptomi pēc kuriem var diezgan viennozīmīgi noteikt problēmas cēloni.
Šajā gadījumā ticams variants ir temperatūras devējs bet jebkurā gadījumā, vispirms prātīgāk būtu veikt diagnostiku nevis mainīt tikai uz aizdomu pamata.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kārtīgi pārbaudīt var jebkurā vietā, kur ir TECH2 un kur ar to arī māk darboties!saabmats wrote:Noželojami ka tikai Rīgā var normāli pārbaudīt SAAB.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Saabu vajadzētu varēt pārbaudīt jebkurā opel, chevrolet servisā, jo diagnostikas rīki vieni un tie paši.
Nu tas tā, teorijā.
Nu tas tā, teorijā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
O, paldies par atbildi.maa wrote:Gunča wrote:Runājot par pečku. Manā gadījumā karstu pūš tikai uz HI, uz mazākiem tikai aukstu. Iepriekšējais saimnieks teica, ka vaina esot āra temperatūras devējā, kas bamperī, bet es te tā domāju, kāds tam sakars ar klimu? Drizāk tas devējs kas salonā pie spoguļa? Varbūt vēl kas?
Man ar tā bija, kad tikai karstu pūta uz HI. Pie vainas bija temp. sensors bamperā, precīzāk ielūzis vads dačikam!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tikai TECH kartes dažādas. Un auto filozofija arī...elmo wrote:Saabu vajadzētu varēt pārbaudīt jebkurā opel, chevrolet servisā, jo diagnostikas rīki vieni un tie paši.
Nu tas tā, teorijā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kartes problēma tik vien kā "Downlod -> write" vien ir... ar filozofiju gan nebūs tik vienkārši, piekrītu..Arnijs wrote:Tikai TECH kartes dažādas. Un auto filozofija arī...elmo wrote:Saabu vajadzētu varēt pārbaudīt jebkurā opel, chevrolet servisā, jo diagnostikas rīki vieni un tie paši.
Nu tas tā, teorijā.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir BMW un SAAB un abām var tikai laikam Rīgā kaut ko normāli pārbaudīt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ja toolis ir un kartes ir un meistaram ir patiesa vēlme palīdzēt, tad mazliet pamokoties arī filozofiju sāks izprast! Parasti gan ieraugot Saab pat nav vēlēšanās palīdzēt, tāpat kā ar franču auto.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tiešām jebkurš ņemsies tā uz sitiena, bez jebkā ierakstīt PCCARD? Man liekas, ka lielākā problēma varētu būt nevis ierakstīšanas faktā, bet slotā.jankab wrote:Kartes problēma tik vien kā "Downlod -> write" vien ir... ar filozofiju gan nebūs tik vienkārši, piekrītu..Arnijs wrote:Tikai TECH kartes dažādas. Un auto filozofija arī...elmo wrote:Saabu vajadzētu varēt pārbaudīt jebkurā opel, chevrolet servisā, jo diagnostikas rīki vieni un tie paši.
Nu tas tā, teorijā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
E bļin, kas tās tādas par paneļa apgaismojuma lampiņām ka nekur nav?