Gunča wrote:Kāpēc? Var kādu paplašinātu teikumu?
Ja jau skaties uz Aero - tātad, pieļauju, meklē jaudīgu auto.
Šim konkŗētajam auto pagājušā gada vasarā tika veikta dzinēja šāļu maiņa Pats par sevi šis fakts būtu tikai ar plus zīmi, ja vien netiktu konstatēts "uzrauts" trešā cilindra kakliņš. Kā tikko pajautāju mehāniķim, kas veica šo procedūru - nekas kritisks, bet tomēr...
"Nekas kritisks" - tas nozīmē, ka īpašniekam to apzinoties un pie mierīgas braukšanas, ar šādu motoru var braukt gadiem, turpretīm - ja gribēsi izmantot visu Aero jaudas potenciālu, tad šī problēma atkārtoti var parādīties jau pavisam drīz. kakliņa izpulēšana kloķvārpstas sākotnējo veiktspēju neuzlabo un jāapzinās, ka šis fakts ir sava veida "zemūdens mīna". Ja esi gatavs braukt mierīgi (par ko šaubos, ja jau reiz skaties Aero) un apzinies, kāds ir esošais kloķvārpstas stāvoklis - nav problēmu! Šādi var braukt ilgi. ( Problēmas pilnīga novēršana ir stabils 4-cipars, jo ir nepieciešama cita kloķvārpsta. auto saimnieks par šo remontu iztērēja nepilnus 300 Eur. Slīpēt esošo uz remontizmēru neiesakām, jo ievērojami zūd resurss. Noslīpētās daļas biezums tiek kompensēts ar palielinātu šāles biezumu un ar SAAB turbomotoru jaudām šādas kloķvārpstas kalpo vidēji ap 50tk. Tad atkal jāmaina šāles)
Ja nebaidies no šī fakta un auto "uzrunā" - vari pieteikt diagnostiku un vest uz pārējā stāvokļa novērtēšanu.
P.S. Saimnieks janvārī pie mums ir veicis eļļas maiņu un termostata un t devēja maiņu. Tas arī ir pēdējais, kas darīts.