Nu labi,pierunajielmo wrote:Nu bet tur jau nebija saab motors, bet Opel omega!Vilcins wrote:Elmo,griffinam galvas blives.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jāpievienojas envoy jautājumā par Tava paziņas pieredzi ar SAABGunča wrote:Labdien kungi.
Man ir iespēja tikt pie SAAB 9-5 2,3t AERO.
Kad par to ieminējos paziņam kuram pieder serviss, viņš teica, ka Saabu nedrīkstot pirkt, jo visiem esot problēmas ar spiedienu dzesēšanas sistēmā un nevienu labu motoru šis neesot redzējis.
Tā ir kāda slimība? Vai tās ir muļķības? Komentāri?
Bet, ja nopietni, tad šāda problēma var piemeklēt jebkuru auto un tās cēlonis parasti ir galvas blīve. Tipiska SAAB dzinēju problēma būs, piemēram, kartera aizaugšana, bet to arī var vienkārši novērst - uzstādīt jauno kartera ventilācijas komplektu un ik pa 50k km vai cik tur to karteri iztīrīt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.
Paldies!
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.
Paldies!
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aero nozīmē sportiskākā SAAB versija! Pazemināta šasija, cietākas atsperes, papildus spoileri, īpaši diski R17, nopietnākas bremzes. Atkarībā no gadiem, arī interjerā var būt nianses.Tas pazeminājums nav baigi tur liels kādi 10-12 mm, ja nemaldos? Bet vadāmība un braukšanas prieks daudz lielāks nekā ar parastajiem 9-5. Pasažieriem vienīgi varbūt no cietās piekares mazāks prieks.Gunča wrote:Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.
Paldies!
Motors 2.3 T ar augstspiediena turbīnu un 230 zs jaudu (modeļiem līdz 2001.g.), 250 zs (2002.g. - 2005.g.) , 260 zs (2006-2010.g.).
Ķēdes nodilumu var nomērīt Arteh servisā. Es mainīju svaigi atdzītam no Vācijas pie 140k, bet parasti jau pirmā maiņa ir ap 170k. Katrā ziņā noteicošais ir darba stundas ne jau nobrauktie km.
Es nezinu vai kam īpaši būtu jāpievērš uzmanība. Ja pērkot nedeg nekādas identifikācijas piktogrammas un auto iet tad jau viss ok! Nu labi, ritošā būs iespējams jāpārlasa, it īpaši, ja auto ekspluatēts LV. Modeļiem līdz 2002.g. vajadzētu nomainīt kartera ventilāciju.
Man pašam ir Aero un nākamo 9-5 (Vilkati) arī ļoti gribu Aero, tikai nevaru atrast! Man patīk!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izvēlies, kas vizuāli patīk, neliekas aizdomīgs, un tad dzen to uz diagnostiku ARTEH - bez diagnostikas var būt pilnīgi kapi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
2. Loctite 5910
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)Arnijs wrote:1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
2. Loctite 5910
profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...
ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Iepriešējam SAAB arī bija gāze,Sildija bez bēdas.Brand wrote:pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)Arnijs wrote:1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
2. Loctite 5910
profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...
ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.
Termostats ir mainīts,klimata bloks kļūdas neuzrāda,pečkas radiātors jauns. Idejas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Antifrīzam līmeni skatījies?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ir līmenis.elmo wrote:Antifrīzam līmeni skatījies?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man reduktors ir ielikts paralēli pečkai.Arnijs wrote:Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
By-pass bija noņemts,tur viss strādā. šodien paeksperimentēšu.Arnijs wrote:Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts