Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Elmo...es saprotu Tev ir saape, jo Tavas lapstas nestrada ka nakas piemeram tagad ziema es pat pilseta braucu ar lapstam jo var daudz labak kontrolet sakeri un jaudu taja skaita ipasi piesnigusos posmos bremzet ar dzineju parsledzoties uz leju attiecigi es jutos daudz parliecinosak iemetot pie 70 2ja roba un bremzejot. Problemu vispar nav.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
kaut kur formumā biju dzirdējis jau šādu.
tur bija tā, ka kārba bija bijusi jau restaurēta.
kamēr uz D, pārslēdzoties nav sitienu, labāk lieki nekreņķējies.
tur bija tā, ka kārba bija bijusi jau restaurēta.
kamēr uz D, pārslēdzoties nav sitienu, labāk lieki nekreņķējies.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevar sūdzēties par jaudu un saķeri sniegā, jo neviens štepselētājs Brīvkalnos tāpat līdzi netika, ja neskaita Ārnija sacīkšu 96!OSC wrote:Elmo...es saprotu Tev ir saape, jo Tavas lapstas nestrada ka nakas piemeram tagad ziema es pat pilseta braucu ar lapstam jo var daudz labak kontrolet sakeri un jaudu taja skaita ipasi piesnigusos posmos bremzet ar dzineju parsledzoties uz leju attiecigi es jutos daudz parliecinosak iemetot pie 70 2ja roba un bremzejot. Problemu vispar nav.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Runājot par AT man lāpstām.. Cik daudz izmantojat ikdienā ? Cik patestēju baigā sajūsmā neesmu
Liekas ka arī sport režīmā fiksāk pārslēdzas un uzņem ātrumu ja vajag atvilkt nekā manuāli... jeb es vnk nemāku automātu
Būs jāveic pedal to metal tests no krustojuma uz krustojumu
Liekas ka arī sport režīmā fiksāk pārslēdzas un uzņem ātrumu ja vajag atvilkt nekā manuāli... jeb es vnk nemāku automātu
Būs jāveic pedal to metal tests no krustojuma uz krustojumu
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es to daru ārpus pilsētas. Tīri lai uz apdzīšanu neslēdzas zemākos pārnesumos. Bet, nu, baigi nesērotu, ja to nebūtu. Un piekrītu, to darbība ir kaut kāda nepārdomāta.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lāpstas noder, lai ziemā var ielikt 3robā pie uzsākšanas!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nu tas jau bij skaidrs, ka nekāds bmw killer mode nav ar tām lāpstām, tad labāk sport un gāze grīdā
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
bet vai pārslēdz ātrumus ātrāk nekā ar manuālu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jūs tiešām bieži slēdzt to Sporta režīmu? Man, kad nopirku mašīnu, izrādījās, ka kārba bojāta, tāpēc pēc nomaiņas kārbu saudzēju un pats neslēdzu Sporta režīmā un nevienam citam arī neļauju Lai gan - gan jau, ka kāds, man neredzot, ir pamēģinājisbugaboo wrote:nu tas jau bij skaidrs, ka nekāds bmw killer mode nav ar tām lāpstām, tad labāk sport un gāze grīdā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pr1 wrote:bet vai pārslēdz ātrumus ātrāk nekā ar manuālu?
Man dažreiz iespiežot grīdā līdz galam viņš neparslēdzas un nereaģē uz knikšķi un ielikšanu otrajā un es kā muļkis zāģēju līdz 60 uz pirmā
Tāpēc labāk kaimiņu es Tevi kādreiz pavizināšu un pats sapratīsi
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Mkey. Tad jau vajadzēs tevi izvizināta ar manējo ar.OSC wrote: Man dažreiz iespiežot grīdā līdz galam viņš neparslēdzas un nereaģē uz knikšķi un ielikšanu otrajā un es kā muļkis zāģēju līdz 60 uz pirmā
Tāpēc labāk kaimiņu es Tevi kādreiz pavizināšu un pats sapratīsi
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu labi, nu pieņemsim, ka tev tie robi slēdzas ātrāk, nu un!? Ko tu ar to iegūsti?pr1 wrote:bet vai pārslēdz ātrumus ātrāk nekā ar manuālu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ja godīgi, tieši es iegūstu kaifu no manuāla. citiem patīk lāpstiņas.
Bet es mēģinu noskaidrot cik efektīvas ir tās lāpstiņas, jo atsauksmes ir dažādas. dažīem strādā ka DSG, dažiem ka nodragāts traktors.
Bet es mēģinu noskaidrot cik efektīvas ir tās lāpstiņas, jo atsauksmes ir dažādas. dažīem strādā ka DSG, dažiem ka nodragāts traktors.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tici man,automats ir atraks parsledzoties,bet ar manualo var griezt katru robu lidz galam,tas ir plus.
Es labprat brauktu ar jaudigu auto kas ir aprikots ar atomatu,jo automats reage momenta,ka piespied pedali,manualis,nu tu pats zini,ja nepareizais robs ,attiecigaja situacija,tad nekas nesanak
Es labprat brauktu ar jaudigu auto kas ir aprikots ar atomatu,jo automats reage momenta,ka piespied pedali,manualis,nu tu pats zini,ja nepareizais robs ,attiecigaja situacija,tad nekas nesanak
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bieži nē, bet kādu 1-2 reizes nedēļā izgāžu... netālu no mājām ir viens neliels taisns ceļa posms, kur vienmēr, kad sanāk pa to ceļu braukt, iemetu sportā un iedodu ručkā.Aigars wrote:Jūs tiešām bieži slēdzt to Sporta režīmu? Man, kad nopirku mašīnu, izrādījās, ka kārba bojāta, tāpēc pēc nomaiņas kārbu saudzēju un pats neslēdzu Sporta režīmā un nevienam citam arī neļauju Lai gan - gan jau, ka kāds, man neredzot, ir pamēģinājisbugaboo wrote:nu tas jau bij skaidrs, ka nekāds bmw killer mode nav ar tām lāpstām, tad labāk sport un gāze grīdā
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.