Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tīri teorētiski, pie tukšas bākas tajā rodas vairāk kondensāta, kas sajaucoties ar dīzeli var radīt problēmas pie palaišanas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
tās nav muļķības.. par to ir bieži rakstīts, palasies kautvai te :Vilcins wrote:PIlnigas mulkibas,tad jau no rupnicas butu naklene uz bakas vacina.
https://autogalvuremonts.wordpress.com/ ... sta-laika/
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par to Arī brīdina saab rokasgrāmata (ja viņu palasīt tur būs daudz gudrības).Edgars86 wrote:Tīri teorētiski, pie tukšas bākas tajā rodas vairāk kondensāta, kas sajaucoties ar dīzeli var radīt problēmas pie palaišanas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pirms saabu eras 4.gadus nobraucu ar dizeli honda accord 2.0 tdi.
Cik vina leca labi ar 5. litriem baka,tik labi ar pilnu baku 70 litriem.
Ja ari neleca,kada iemesla pec.tikpat labi baka vareja but 70 litri vai 5,ta luk
Taka nav ko filozofet visadas gudibas
Jebkurai auto neleksanai ir iemesls.
Cik vina leca labi ar 5. litriem baka,tik labi ar pilnu baku 70 litriem.
Ja ari neleca,kada iemesla pec.tikpat labi baka vareja but 70 litri vai 5,ta luk
Taka nav ko filozofet visadas gudibas
Jebkurai auto neleksanai ir iemesls.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
visi mēs ar kautko esam braukuši.. un mākam gudri dirst.. vnk tās ir kautkādas random lietas, kas varbūt vainīgas pie tā vai cita autoVilcins wrote:Pirms saabu eras 4.gadus nobraucu ar dizeli honda accord 2.0 tdi.
Cik vina leca labi ar 5. litriem baka,tik labi ar pilnu baku 70 litriem.
Ja ari neleca,kada iemesla pec.tikpat labi baka vareja but 70 litri vai 5,ta luk
Taka nav ko filozofet visadas gudibas
Jebkurai auto neleksanai ir iemesls.
darbības traucējumiem, un kas varbūt var cilvēkam noderēt. Āmen.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nejau tagad auto pats no sevis bus izdomajis del pusbakas degvielas.ai sodien negribu pedarbinaties,ko jus pipejat,zali
Atseviskos gadijumos un markas,auto kuriem ir papidus suknis baka,kurs parpumpe no vienas puses uz otru,ka teikt uztura vienadu limeni abas puses,tur es pilnigi piekritu,konkretais gadijums BMW markas auto.
Taka te neviens neko nedirs un netaisas
Atseviskos gadijumos un markas,auto kuriem ir papidus suknis baka,kurs parpumpe no vienas puses uz otru,ka teikt uztura vienadu limeni abas puses,tur es pilnigi piekritu,konkretais gadijums BMW markas auto.
Taka te neviens neko nedirs un netaisas
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 24
- Joined: Sun Nov 08, 2015 9:43 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šodien pieleca un brauca tā itka nekas nebūtu bijis.
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vislabākie novēlējumi jaunajā gadā!
Beidzot ārā ziema - arī ķibeles
Pēdējos divus rītus, kad naktī temperatūra ir bijusi krietni zem 0, kaut kur pa nakti tiek eļļa zaudēta un, piešķiļot, dūmo kā traks... Un nav tā, ka padūmo nedaudz - dūmot beidz tikai tad, kad ir praktiski pilnībā uzsilis (šodien no Pļavniekiem līdz Juglas Papīrfabrikas ciematam braucu dūmodams )... Dienas laikā šis otrreiz neatkārtojas (laikam dzinējs nepaspēj tik ļoti atdzist, lai atkal eļļa kaut kur satecētu).
Ikdienā tas dzinējs arī ēd eļļu, bet nekad nebija dūmojis...
Kādas versijas? Gredzeni? Turbīna?
Beidzot ārā ziema - arī ķibeles
Pēdējos divus rītus, kad naktī temperatūra ir bijusi krietni zem 0, kaut kur pa nakti tiek eļļa zaudēta un, piešķiļot, dūmo kā traks... Un nav tā, ka padūmo nedaudz - dūmot beidz tikai tad, kad ir praktiski pilnībā uzsilis (šodien no Pļavniekiem līdz Juglas Papīrfabrikas ciematam braucu dūmodams )... Dienas laikā šis otrreiz neatkārtojas (laikam dzinējs nepaspēj tik ļoti atdzist, lai atkal eļļa kaut kur satecētu).
Ikdienā tas dzinējs arī ēd eļļu, bet nekad nebija dūmojis...
Kādas versijas? Gredzeni? Turbīna?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Lielākoties šāda laikā dūmo no kondensāta kas ir sakrājies izputeja, palūko pārējos auto, arī jauniem nāk laukā, itka kurinatu ar malku
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nav ar mani tik traki - kondensātu no eļļas spēju atšķirt
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja iet runa par ellas risanu,tad vel varstu gumijas aizmirsi.martinnos wrote:Nav ar mani tik traki - kondensātu no eļļas spēju atšķirt
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man 9-5 spēcīgi dūmoja pirms galvas blīves maiņas - dzesēšanas šķidrums tecēja cilindros Dzesēšanas šķidrums Tev līmenī?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Antifrīzs nezūd necik.
Patreiz aizdzinu uz ArTeh'u - Armands ieteica sākt no kartera ventilācijas maiņas (man vēl bija vecā).
Tad jau tālāk manīs.
P.S.
Šonakt bija -8 grādi = nedūmoja... Jāgaida, kad beigsies sals
Patreiz aizdzinu uz ArTeh'u - Armands ieteica sākt no kartera ventilācijas maiņas (man vēl bija vecā).
Tad jau tālāk manīs.
P.S.
Šonakt bija -8 grādi = nedūmoja... Jāgaida, kad beigsies sals
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki atkal... Kādam ir dīzelis tgd ziemā ekspluatācijā? Manējais ļoti negribīgi uzsilst. Kā Jums, ātri/lēni? Nu ne jau stāvot protams...
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par silšanu runājot, mani kaut kā nesajūsmina tas, ka pēc 15min bakstīšanās sastrēgumā, vēl aizvien ir redzama šāda aina:
Man kaut kā liekas baigi par maz, un pa vidu nostājās tikai tad, kad sastrēgums bija cauri un sākās kaut cik normāla braukšana.
No rīta līdz darba temperatūrai (t.i. precīzi pa vidu) reāli uzsilst tikai pēc kādām 2min stāvēšanas + 7..9 min braukšanas (ar normāliem apgriezieniem), arī liekas padaudz.
Uz šosejas nedziest, šķidrums arī it kā ir līmenī.
Tam tā jābūt? 2.0 t benzīns/gāze.
Man kaut kā liekas baigi par maz, un pa vidu nostājās tikai tad, kad sastrēgums bija cauri un sākās kaut cik normāla braukšana.
No rīta līdz darba temperatūrai (t.i. precīzi pa vidu) reāli uzsilst tikai pēc kādām 2min stāvēšanas + 7..9 min braukšanas (ar normāliem apgriezieniem), arī liekas padaudz.
Uz šosejas nedziest, šķidrums arī it kā ir līmenī.
Tam tā jābūt? 2.0 t benzīns/gāze.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P