Cik tad bieži iesakat mainīt kārbas eļļu mehānikai uz 9-5Aero? Vai ir veids kā pārbaudīt eļļas stāvokli?Arnijs wrote: Uz 9-5 šī tendence gan nav tik izteikti novērota.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pēc ieskatiem... Reizi 5 gados pa sliktu nenāks, bet nav obligāts pasākums. Svarīgāk ir, lai viņa tur būtu savā sākotnēji noteiktajā tilpumā.pr1 wrote:Cik tad bieži iesakat mainīt kārbas eļļu mehānikai uz 9-5Aero? Vai ir veids kā pārbaudīt eļļas stāvokli?Arnijs wrote: Uz 9-5 šī tendence gan nav tik izteikti novērota.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par iepriekšējiem komentāriem un padomiem!
Šodien sanāca ziepes - Saabs noslāpa pirms krustojuma, rezultātā nevarēja pieškilt, starteris negrieza, instrumentu panelis strādāja, autiņš būtība pusmiris. Mēgināju pēc pāris minutēm un iedarbojās.
BET, vakar dabūju piekariņu - čipu biroja durvīm, kuru pieliku pie autoatslēgām. Tā kā čips darbojas uz RFID bāzes, vai tas varēja radīt konfliktu ar Saaba Imobilaizeru? Tas būtu principā loģisks izskaidrojums.. un ja tas izrādīsies patiesais iemesls.. labi, ka tas nenotika dzenot fūres uz šosejas
Šodien sanāca ziepes - Saabs noslāpa pirms krustojuma, rezultātā nevarēja pieškilt, starteris negrieza, instrumentu panelis strādāja, autiņš būtība pusmiris. Mēgināju pēc pāris minutēm un iedarbojās.
BET, vakar dabūju piekariņu - čipu biroja durvīm, kuru pieliku pie autoatslēgām. Tā kā čips darbojas uz RFID bāzes, vai tas varēja radīt konfliktu ar Saaba Imobilaizeru? Tas būtu principā loģisks izskaidrojums.. un ja tas izrādīsies patiesais iemesls.. labi, ka tas nenotika dzenot fūres uz šosejas
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tiešām starteris negrieza vai grieza, bet motors neleca?
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
1. Aizdzedze ON - Instrumentu panelis Deg, Errori nav, elektrība ir, lukturi deg.Jancis wrote:Tiešām starteris negrieza vai grieza, bet motors neleca?
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.
2. Auto pielaišana - nekas nemainās, starteris negriež, ne skaņas, visas lampas deg. Pagāja pāris minūtes, kamēra sāka veidoties korķis un brīdi, kad sāku stumt, pamēgināju vēlreiz un autiņš aizgāja.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai nu starteris, vai kontaktgrupa, vai nekontakts ķēdēs. Ja automāts - tad vēl var pieskaitīt selektoru.OSC wrote:1. Aizdzedze ON - Instrumentu panelis Deg, Errori nav, elektrība ir, lukturi deg.Jancis wrote:Tiešām starteris negrieza vai grieza, bet motors neleca?
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.
2. Auto pielaišana - nekas nemainās, starteris negriež, ne skaņas, visas lampas deg. Pagāja pāris minūtes, kamēra sāka veidoties korķis un brīdi, kad sāku stumt, pamēgināju vēlreiz un autiņš aizgāja.
Ja būtu immo kļūda, būtu paziņojums uz SID
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vēl startera relejs.
Ja vari saklausīt startera releju noklikšķam, tad nekontakts (tajā skaitā lielais kontakts motortelpā pie "ugunssienas") vai starteris. Ja relejs neklikšķ, tad viss pārējais, ko jau arī Arnijs minēja (kontaktgrupa, selektors, nekontakts, relejs).
Tas par startera negriešanu.
Ja vari saklausīt startera releju noklikšķam, tad nekontakts (tajā skaitā lielais kontakts motortelpā pie "ugunssienas") vai starteris. Ja relejs neklikšķ, tad viss pārējais, ko jau arī Arnijs minēja (kontaktgrupa, selektors, nekontakts, relejs).
Tas par startera negriešanu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tev noslāpa, kad kārbas selektors bija D pozīcijā?Ja mēģināji pielaist, kad selektors ir D pozīcijā, tad loģiski, ka starteris negrieza!Un tā kā tu auto stūmi, tad visticamāk ieliki N, un N pozīcijā var piešķilt bez bēdu, tāpat kā P. Pašam tā agrāk ir gadījies, bet tagad jau ir izstrādājies reflekss uzreiz likt N, ja noslāpst.OSC wrote:Paldies par iepriekšējiem komentāriem un padomiem!
Šodien sanāca ziepes - Saabs noslāpa pirms krustojuma, rezultātā nevarēja pieškilt, starteris negrieza, instrumentu panelis strādāja, autiņš būtība pusmiris. Mēgināju pēc pāris minutēm un iedarbojās.
BET, vakar dabūju piekariņu - čipu biroja durvīm, kuru pieliku pie autoatslēgām. Tā kā čips darbojas uz RFID bāzes, vai tas varēja radīt konfliktu ar Saaba Imobilaizeru? Tas būtu principā loģisks izskaidrojums.. un ja tas izrādīsies patiesais iemesls.. labi, ka tas nenotika dzenot fūres uz šosejas
Tā kā es lieku 1 eur uz to, ka vainīga bija nepareiza selektora pozīcija!
Bet jebkurā gadījumā tev jātiek skaidrībā, kāpēc tomāts noslāpa!Man ir slāpis tikai braucot uz gāzes, kad kaut kas ir sagājis dēlī!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
lai nepiedrazotu Elmo Vilkača topiku, jautājums šeit: kur vispār ir DYNO stendi Latvijā? kāds ir braucis uz tādu kādreiz?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jelgava un Riga ciekurkalns.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cienījamie kolēģi!
Varbūt kādam pilnīgi nejauši garāžas vai citos dziļumos ir aizķēries šāds disks(skat. pielikumā) un nebūtu žēl no tā šķirties?
Būšu ļoti pateicīgs... Vajadzīgs ir tikai viens, bet ja nu kas, tad pārīti arī varētu paņemt.
Varbūt kādam pilnīgi nejauši garāžas vai citos dziļumos ir aizķēries šāds disks(skat. pielikumā) un nebūtu žēl no tā šķirties?
Būšu ļoti pateicīgs... Vajadzīgs ir tikai viens, bet ja nu kas, tad pārīti arī varētu paņemt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Problēma ar auksta pielaišanu B235R:
Tjipa startējot tā ka uzsit, bet uzreiz noslāpst. Gandrīz vienmēr pieliec ar otro mēģinājumu. Sajūta, ka degvielas uz to momentu nav (pirmo startēšanas piegājienu).
Kur varētu būt vaina? Zinu, ka Elmo bija tas pats. Ja kungi no arteh zina, kur vaina, tad labrpāt atdzītu arī savam šito gļuku novērst...
Tjipa startējot tā ka uzsit, bet uzreiz noslāpst. Gandrīz vienmēr pieliec ar otro mēģinājumu. Sajūta, ka degvielas uz to momentu nav (pirmo startēšanas piegājienu).
Kur varētu būt vaina? Zinu, ka Elmo bija tas pats. Ja kungi no arteh zina, kur vaina, tad labrpāt atdzītu arī savam šito gļuku novērst...
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Droši vien, vārstiņš, kas neļauj degvielai aizplūst atpakaļ uz bāku, pie vainas. ArTeh noteikti to novērsīs.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labvakar, varētu padalīties čipotu benzīna Saabu īpašnieki ar pieredzi...? Kurās iestādēs veikti uzlabojumi ? Interesē cik tas ir prātīgi un vai nenoved pie kādām tomāta vai turbīnas problēmām. Auto : 9-5 2.3T Aero 2006.g. Paldies!
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis