Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izskatās, ka tas ir tas pats antifrīzs, par kuru ir runa Arnija norādītā raksta beigās. Krāsa gan tāda nenosakāma izskatās..
Edit: Ā nē, laikam tak zils. Ja jau visa informācija uz buteles korekta, tad vajadzētu būt ok. Parasts zils (sk Arņa info) antifrīzs.
Edit: Ā nē, laikam tak zils. Ja jau visa informācija uz buteles korekta, tad vajadzētu būt ok. Parasts zils (sk Arņa info) antifrīzs.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par atbildi. Tu izglābi manu SAABu no pārkaršanas.envoy wrote:Izskatās, ka tas ir tas pats antifrīzs, par kuru ir runa Arnija norādītā raksta beigās. Krāsa gan tāda nenosakāma izskatās..
Edit: Ā nē, laikam tak zils. Ja jau visa informācija uz buteles korekta, tad vajadzētu būt ok. Parasts zils (sk Arņa info) antifrīzs.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es gan uzreiz pamanīju vienu neatbilstību - temperatūra ir nevis -40 C, bet gan tikai -35 C
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kungi palīdziet,
Problēma - Pasažiera krēla apsilde strādā visu laiku uz maksimālo režīmu, nav iespējams izslēgt, jeb vienīgais veids ir slēdža atvienošana. Jautājums - vai sēdekļa ventilācijas slēdzis ir tāds pats un derēs, lai pārbaudīt vai vainīgs ir pats slēdzis?
Problēma - Pasažiera krēla apsilde strādā visu laiku uz maksimālo režīmu, nav iespējams izslēgt, jeb vienīgais veids ir slēdža atvienošana. Jautājums - vai sēdekļa ventilācijas slēdzis ir tāds pats un derēs, lai pārbaudīt vai vainīgs ir pats slēdzis?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man arī bija vainīgs slēdzis pie šādas patvaļīgas dibena grilēšanas.OSC wrote:Kungi palīdziet,
Problēma - Pasažiera krēla apsilde strādā visu laiku uz maksimālo režīmu, nav iespējams izslēgt, jeb vienīgais veids ir slēdža atvienošana. Jautājums - vai sēdekļa ventilācijas slēdzis ir tāds pats un derēs, lai pārbaudīt vai vainīgs ir pats slēdzis?
No ventilācijas slēdzis droši vien nederēs, bet paņem slēdzi no pasažiera ķebļa!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vainīgs, ar lielu iespēju, būs slēdzis. Atvienojot, apsildei būtu jāizslēdzas. Nē - ventilācijas slēdzis nederēs.OSC wrote:Kungi palīdziet,
Problēma - Pasažiera krēla apsilde strādā visu laiku uz maksimālo režīmu, nav iespējams izslēgt, jeb vienīgais veids ir slēdža atvienošana. Jautājums - vai sēdekļa ventilācijas slēdzis ir tāds pats un derēs, lai pārbaudīt vai vainīgs ir pats slēdzis?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man arī slēdzis bija vainīgs, simptoms tas pats. Tiesa, pēc slēdža maiņas tagad knapi knapi iesilst ķeblis...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Samaini vietām ar šofera slēdzi, un tad jau redzēsi, vai problēma pazūd!OSC wrote:Kungi palīdziet,
Problēma - Pasažiera krēla apsilde strādā visu laiku uz maksimālo režīmu, nav iespējams izslēgt, jeb vienīgais veids ir slēdža atvienošana. Jautājums - vai sēdekļa ventilācijas slēdzis ir tāds pats un derēs, lai pārbaudīt vai vainīgs ir pats slēdzis?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki!
Cik bieži savu 9-5 ātrumkārbām maināt eļļu? Respektīvi kāds ir vēlamais intervāls? Runa iet par manuālo kārbu!
Cik bieži savu 9-5 ātrumkārbām maināt eļļu? Respektīvi kāds ir vēlamais intervāls? Runa iet par manuālo kārbu!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nemainām vispārmrpinkeyes wrote:Sveiki!
Cik bieži savu 9-5 ātrumkārbām maināt eļļu? Respektīvi kāds ir vēlamais intervāls? Runa iet par manuālo kārbu!
bet nu ja iekāriens ir, tad reizi 100 000 km vajadzētu nomainīt, pieņemot, ka notiek visādi eļļas novecošanās procesi un visas ar to saistītās sekas (viskozitātes izmaiņa, mehānisko piemaisījumu piejaukums u.c.)
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir cilvēki, kas ātrumkārbas maina biežāk, nekā eļļu tajā
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Arnij, nebiedē ar saviem divdomīgajiem tekstiem. ) Galvu ķīlā nelikšu, bet man šķiet, ka pēc mana automāta maiņas Tu man teici, ka pie Jums ielietā eļļa vispār vairāk nebūšot jāmaina, nu vai arī pēc 100 000km... Tā varēja būt, vai es kaut ko esmu nosapņojis?Arnijs wrote:Ir cilvēki, kas ātrumkārbas maina biežāk, nekā eļļu tajā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par automātiem nekad tā neesmu teicis. Esmu ieteicis mehānikai nomainīt ik pa 100tk - tīri profilaksei, bet automātam to dara vairāk balstoties no eļļas krāsas un smaržas, jo ieteiktie maiņas intervāli ir ļoti lieli un bieži vien vēlams nomainīt laicīgāk - it sevišķi pilsētas transportam.Aigars wrote:Arnij, nebiedē ar saviem divdomīgajiem tekstiem. ) Galvu ķīlā nelikšu, bet man šķiet, ka pēc mana automāta maiņas Tu man teici, ka pie Jums ielietā eļļa vispār vairāk nebūšot jāmaina, nu vai arī pēc 100 000km... Tā varēja būt, vai es kaut ko esmu nosapņojis?Arnijs wrote:Ir cilvēki, kas ātrumkārbas maina biežāk, nekā eļļu tajā
Bet kārbas maiņās (mehānika) nekā divdomīga nav. Cik garās kārbas savukārt nav iznīcinātas uz 9k - to varētu pakomentēt arī šeit sastopamie foruma lietotāji. Es pats esmu nobraucis pāris kārbas uz 9-3, kā arī KoreFans kko, cik atceros, bij paspējis iznīcināt. Uz 9-5 šī tendence gan nav tik izteikti novērota.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par skaidrojumu. Tad nākošreiz, kad būšu pie Jums, būs jāpasaka, lai apostat arī kārbas eļļu