Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nope, neesmu. Remontus uzticu draugam, kurš cīnās ar manu SAAB kā ar savu auto, bet arī pats ir nezipratnē par šo problēmu. Saka ka iespējams vainīga elektorinka. Bet apsveru domu aizbraukt ciemos uz ArTeh..
SAAB 9-3 1.9 TDI saimnieks
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai parastam OG var uzlikt Aero bamperus bez problēmām? Stiprinājumi, u.t.t. sapas?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pēc konstrukcijas var, bet tur vajadzīgs mainīt arī plastmasas turētājus, kuros ieāķējas bamperis.martinnos wrote:Vai parastam OG var uzlikt Aero bamperus bez problēmām? Stiprinājumi, u.t.t. sapas?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Var. Man ir uzlikti.
Problēma nr.1:
Plastmasas kronšteini - tolaik parastais maksāja ~6-7Ls, AERO/Viggen ~40Ls/gab. Vajag pa diviem uz bamperu
Tā kā bamperi bija sagādāti bez kronšteiniem - nācās gudrot kko.. Respektīvi var pārtaisīt arī parastus, viņi tur, bet nu kolhozs ir diezgan
Problēma nr.2:
Aizmugurējais bampers tāpat vien nelien virsū, ir vai nu jāmaina aizmugurējais bundulis uz AERO/Viggen bunduli, vai nu arī modificēt esošo, izmainot izpūtēja trubas (uzgaļa) leņķi (AERO/Viggen bamperiem uzgalis ir vairāk novirzīts uz sāniem).
Aa un vēl, izskatās, ka AERO/Viggen ir savādāki plastmasas paspārni (garāki), bet tas, principā, ir tikai vizuāls "-". Tehniski nekādu problēmu nav.
Pirms "lielo" bamperu uzlikšanas mašīnu ir jāsaved perfektā tehniskā kārtībā, jo pēc tam nevar normāli priekšā aizāķēt striķi Liekas, ka tikai caur miglinieka caurumu varēja..
Starp citu AERO/Viggen miglinieku skavas, izskatās, ka arī atšķirās no parastiem 9-5/9-3, te arī ņemam aliņa četrpaku, urbi un aizet)))
Problēma nr.1:
Plastmasas kronšteini - tolaik parastais maksāja ~6-7Ls, AERO/Viggen ~40Ls/gab. Vajag pa diviem uz bamperu
Tā kā bamperi bija sagādāti bez kronšteiniem - nācās gudrot kko.. Respektīvi var pārtaisīt arī parastus, viņi tur, bet nu kolhozs ir diezgan
Problēma nr.2:
Aizmugurējais bampers tāpat vien nelien virsū, ir vai nu jāmaina aizmugurējais bundulis uz AERO/Viggen bunduli, vai nu arī modificēt esošo, izmainot izpūtēja trubas (uzgaļa) leņķi (AERO/Viggen bamperiem uzgalis ir vairāk novirzīts uz sāniem).
Aa un vēl, izskatās, ka AERO/Viggen ir savādāki plastmasas paspārni (garāki), bet tas, principā, ir tikai vizuāls "-". Tehniski nekādu problēmu nav.
Pirms "lielo" bamperu uzlikšanas mašīnu ir jāsaved perfektā tehniskā kārtībā, jo pēc tam nevar normāli priekšā aizāķēt striķi Liekas, ka tikai caur miglinieka caurumu varēja..
Starp citu AERO/Viggen miglinieku skavas, izskatās, ka arī atšķirās no parastiem 9-5/9-3, te arī ņemam aliņa četrpaku, urbi un aizet)))
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies!
Izskatās, ja nosacīti par velti var dabūt bamperus, tad ir jēga ņemties
Izskatās, ja nosacīti par velti var dabūt bamperus, tad ir jēga ņemties
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki. Parādījusies problēma Saab 9-3 2.0t automāts 1999.g., strauji spiežot gāzes pedaali mashiina slaapst un noslaapst, bet ja spiezh laideni leeni, var uzņemt atrumu un nekādas problemas, peec noslaapshanas iedegas check engine, varbūt kaads var pateikt kuraa virzienā meklēt vainu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja iedegās Check engine lampiņa tad jau tas ir labi, varēsi nolasīt kļūdu un ātri saprast kas par vainu!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kaut kas ar degvielas padevi acīmredzot nav ok (sūknis?)
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
T5 vadībai čeks uz mazu degvielas spiedienu nav paredzēts.
Jānolasa kļūdu.
Jānolasa kļūdu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3, 2005., 2.0t, Benz./LPG, automāts
1. Vai šo te vietā izdosies uzbāzt R15 bleķiniekus?
2. Ir nupat jau regulāri novērojama tāda nepatīkama parādība, ka iedarbinot aukstu motoru un uzreiz iemetot D vai R, tas ņem un noslāpst. Pēc tam grūti iedarbināt, un ja mēģina braukt uzreiz kā atkal iedarbojies, tad vai nu noslāpst, vai arī kādu brīdi tur grabinās tā, it kā kāds/i no cilindriem neietu. Tā tas ir dažas sekundes, un tad aiziet normāli it kā nekas nebūtu bijis. Tāpat arī, ja iedarbina un īsu brīdi (zem 30 sek.) ļauj padarboties tukšgaitā, arī viss normāli. Pirmajā reizē lec uzreiz un kā vajag. Idejas?
Paldies!
1. Vai šo te vietā izdosies uzbāzt R15 bleķiniekus?
2. Ir nupat jau regulāri novērojama tāda nepatīkama parādība, ka iedarbinot aukstu motoru un uzreiz iemetot D vai R, tas ņem un noslāpst. Pēc tam grūti iedarbināt, un ja mēģina braukt uzreiz kā atkal iedarbojies, tad vai nu noslāpst, vai arī kādu brīdi tur grabinās tā, it kā kāds/i no cilindriem neietu. Tā tas ir dažas sekundes, un tad aiziet normāli it kā nekas nebūtu bijis. Tāpat arī, ja iedarbina un īsu brīdi (zem 30 sek.) ļauj padarboties tukšgaitā, arī viss normāli. Pirmajā reizē lec uzreiz un kā vajag. Idejas?
Paldies!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
1) Ja tev priekšā ir 284mm bremzes, tad varēs uzlikt arī R15(knapi), ja 302mm tad tikai R16. Izskatās pēc 284mm, bet labāk vispirms uzmet piemērīt, var jau arī gadīties, ka iznesums neder.
Pats pabraucu ar R15 185/65...nu nē, paldies Auto ir ļooooti zems un jau uz šādas gumijas kā laiva, tāpēc šogad mirgrēju uz R16 205/55 vai 205/60.
2) CEL?
Pats pabraucu ar R15 185/65...nu nē, paldies Auto ir ļooooti zems un jau uz šādas gumijas kā laiva, tāpēc šogad mirgrēju uz R16 205/55 vai 205/60.
2) CEL?
Last edited by jankab on Mon Oct 05, 2015 11:16 am, edited 1 time in total.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vajadzētu varēt uzbāzt, vienīgi tiem ir jābūt paredzētiem tieši 9-3ss, no 9-3og vai 9-5 nederēs dēļ iznesuma un suporta šķiet
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ko? Check Engine Light? Nē, nedeg. Bija kaut kad vienreiz braucot iedegusies, bet pēc kāda brīža nodzisa pati. Man te ir kaut kāds lētais ķīniešu obd lasītājs, bet tas nekādu kļūdu nerāda, kaut gan hvz, cik ļoti var ticēt tam un izmantotajai telefona aplikācijai.jankab wrote: 2) CEL?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
CEL ir attiecīgi iekš ECU glabātās (ierakstītās) kļūdas, tās nolasīt var ar šo ķīniešu OBD2. Ja nedeg CEL, tad arī šis lasītājs neko neuzrādīs (vienīgi der paskatīties arī PENDING un HISTORY sadaļas).
Lai nolasītu Airbag/ABS/Kārbas/Body Module/utt. specifiskās kļūdas(kas netiek ierakstītas ECU), ir vajadzīgs spēcīgāks tūlis(piem. TECH2).
Ir gadījies tavs aprakstītais scenārijs ar noslāpšanu, bet ar gāzi un mīnusos kā tikko ieslēgusies, tāpēc pieļāvu, ka gāze netika pietiekami "uzsildīta".
Vai kārbas RPM(input/output) sensori ko tādu varētu nostrādāt, arī nemāku spriest, tikpat labi tas varētu būt CPS gļuks, iespējams vēl kas - tā teikt zīlēšana kafijas biezumos.
Varbūt Arteh vīriem ir nācies ko šādu labot, uzsit pa pogām un uzjautā, varbūt viņiem uzreiz ir zināms kā šo novērst!
Katrā ziņā, personīgi es, iedarbinot auto uzreiz nebraucu, ļauju mazliet tukšgaitā padarboties, arī siltam. Aukstu startējot, pagaidu līdz ieslēdzas gāze un norimst apgriezieni zem 900 un tad nedodot čadu sāku braukt, līdz motors uzsilst kamēr vismaz nedaudz ir pacēlies temperatūras indikators. Tad atļaujos arī mazliet vairāk!
Lai nolasītu Airbag/ABS/Kārbas/Body Module/utt. specifiskās kļūdas(kas netiek ierakstītas ECU), ir vajadzīgs spēcīgāks tūlis(piem. TECH2).
Ir gadījies tavs aprakstītais scenārijs ar noslāpšanu, bet ar gāzi un mīnusos kā tikko ieslēgusies, tāpēc pieļāvu, ka gāze netika pietiekami "uzsildīta".
Vai kārbas RPM(input/output) sensori ko tādu varētu nostrādāt, arī nemāku spriest, tikpat labi tas varētu būt CPS gļuks, iespējams vēl kas - tā teikt zīlēšana kafijas biezumos.
Varbūt Arteh vīriem ir nācies ko šādu labot, uzsit pa pogām un uzjautā, varbūt viņiem uzreiz ir zināms kā šo novērst!
Katrā ziņā, personīgi es, iedarbinot auto uzreiz nebraucu, ļauju mazliet tukšgaitā padarboties, arī siltam. Aukstu startējot, pagaidu līdz ieslēdzas gāze un norimst apgriezieni zem 900 un tad nedodot čadu sāku braukt, līdz motors uzsilst kamēr vismaz nedaudz ir pacēlies temperatūras indikators. Tad atļaujos arī mazliet vairāk!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautajums par check engine lampiņu! vai ir iespēja pašam, bez OBD2 vai kā tamlīdzīga to nodzēst?
Saab 9-3 2.2 TID 1998
2001 gada 9-3 2.2 tid iztiriju egr vārstu(lampiņa nodzisa un atkal iet) bet vecajam iztiriju visu ari ieplūdi bet lampiņa nenodziest un saabs vairs neiet kā vajag apgriezieni pat līdz 4 neiet.
Saab 9-3 2.2 TID 1998
2001 gada 9-3 2.2 tid iztiriju egr vārstu(lampiņa nodzisa un atkal iet) bet vecajam iztiriju visu ari ieplūdi bet lampiņa nenodziest un saabs vairs neiet kā vajag apgriezieni pat līdz 4 neiet.