Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Ja eļļas spiediena nav vispār, tad diez vai pie vainas 100% būs sūknis. Nedomāju, ka ar to būtu jāsāk.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

ar ko tad vajadzētu sākt?

sietu karterī?
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

busi iepircis saabu ar beigtam salem.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Brand wrote:ar ko tad vajadzētu sākt?

sietu karterī?
Ar kartera noņemšanu. Un tad jau varēsi ievērtēt situāciju.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

Vilcins wrote:busi iepircis saabu ar beigtam salem.
nu pa 350 € īpaši nepārdzīvošu, ja arī tā.
Arnijs wrote: Ar kartera noņemšanu. Un tad jau varēsi ievērtēt situāciju.
sāku ņemt nost karteri.

kā lai atskrūvē skrūves, kas ir kārbas pusē? ne muciņu ne ar parasto atslēgu netieku klāt... :?
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Tak šitā vajag veikt dzinēja demnontāžas darbus:
https://www.youtube.com/watch?v=ragz656WwbA

Amatieris! :mrgreen:
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by jankab »

elmo wrote:Tak šitā vajag veikt dzinēja demnontāžas darbus:
https://www.youtube.com/watch?v=ragz656WwbA

Amatieris! :mrgreen:
Pie kartera skrūvēm toč piekļūtu viegli :mrgreen:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maa »

Nesen arī cīnijos ar pazudušu eļļas spiedienu. Pie vainas bija kartera siets kurš bija pilns ar gružiem un eļļas filtrs kurš arī laikam mazos gružus bija saēdies. Eļļas spiediens atgriezās un kompensātori uzreiz apklusa.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maa »

Ja noņem spararata aizsargu ar muciņām vajadzētu tikt klāt
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja ir kā B204, tad tieši tā, noņem spararata vāciņu un garā muciņa uz 13. Labāk uz 1/2".
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Man te tādas filozofiskas pārdomas uznāca par 9-5 četrcilindru motoriem! Kāpēc tas draņķis brauc kā viņam ienāk prātā!? Vienu dienu veras lopā, bet citu dienu bez acīm redzama iemesla brauc tā it kā būtu pamatīga aizdusa!Un cik noprotu, es neesmu tāds vienīgais!Šodien par laimi Vilkacim kaut kas pavērās un šis skrien tā it kā būtu steroīdus sarijies, bet vēl pāris dienas atpakaļ atsaucība uz gāzes pedāli bija nu galīgi nekāda!
Vot ar V6 opeļmotoru nekad šitādi mēsli nebija bijuši, ja to izdevās pierūcināt, tad viņš vienkārši gāja, bet četrcilindrīgais uzvedas kā tāda cimperlīga princese uz zirņa!Ta jestrs, kā sprauns kumeļš, ta atkal kritiskās dienas, kad bez maz vai liec tu viņu labāk mierā! :twisted:
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

vot man arī tas pats... man likās, ka tā ir tikai manam saabam... izrādās, ka nē... es arī brīžiem pat bikses gandrīz pielieku no rāviena, bet brīžiem (it īpaši tad, kad kādam ne-saab dīzeļmotoram uz štrāses jāparāda, kur ir viņa vieta) saabs ir nu ļoooti gurdens... tā it kā ārā būtu +30°C

un vēl es novēroju, ka labāks rāviens un pedāļa atsaucība ir tad, kad motors vēl nav uzsilis līdz darba temperatūrai... elmo, Tavējam arī ir tāpat?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Aukstu parasti cenšos nespīdzināt! :mrgreen: Bet ir bijis arī uz šosejas, kā tu saki, kad ej uz apdzīšanu un tas Saabs negrib apdzīt!
Bet jau pēc kāda laiciņa braucot atpakaļ, šim uznāk lielā luste visus apdzīt un nav ne mazākās pazīmes no gurdenuma!
Smags raksturs tam Saabam. :mrgreen:


Bet tev jau tagad vajadzētu iet lopā, nu vismaz kādu laiciņu pēc čipošanas! Pēc tam, kad pieradīs, tad gan vairs neies! :lol::lol::lol:
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

juuu, mans tagad riktīgi raujas uz priekšu pēc nočipošanas...

aukstu es arī protams nespīdzinu... bet aukstam dzinējam pietiek nedaudz iespiest gāzes pedāli un jūtu visus ņūtonmetrus griezei... bet kad beidzot uzsilst un drīkst "mizot" tad gāzes pedālim nu galīgi nav atsaucība...

ko pārējie saka par šo? kādi novērojumi? kādas idejas risinājumam?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by jankab »

Zinu, ka man ir 9-3 ar B207, bet man ir absolūti tas pats...
Citreiz cēliens ir tik skaists no pašām apakšām, liekas atsaucība ir momentāna...citreiz ir sajūta, kad iespiežu pedāli, tad tik pēc pus sekundes saprot, ka ir mainījusies pozīcija un sāk kāpināt apgriezienus... citreiz ir vienkārši sajūta, ka apgriezieni kāpj, bet cēliena nav...

2 dienas braucu un priecājos par atsaucību, 3. robs smuki cēla jau no 30km/h....šodien atkal gausīgs...

P.S. Henry, ja Tev ir tomāts, tad iespējams jāpamaina tomātsula, jo pie temperatūras vairs nepilda funkcijas uz 100%...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Post Reply