Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nebija nekāds kosmos! Detaļās neiedziļinājos, jo man galvenais ir rezultāts!
Precīzi par izmaksām nepateikšu, jo uzskaite palika vecaj;a telefonā, kas nokrita zemē un nevaid miris!
Precīzi par izmaksām nepateikšu, jo uzskaite palika vecaj;a telefonā, kas nokrita zemē un nevaid miris!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gadījumā ar kompresiju (kompresijas pakāpi) nesaprot cilindra tilpuma un degkameras proporciju? Ja tā, tad jau tai nevajadzētu mainīties - tā vienmēr ir konstanta Mainīties gan var spiediens degkamerā, kad virzulis ir augstākajā maiņas punktā - to acīmredzot arī Mahmuds ir mērījis Un spiedienu degkamerā tieši ietekmē augšējais virzuļa gredzens Un tiešām spiedienam degkamerā ir jābūt tik atšķirīgam aukstam dzinējam un siltam?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad jau jaunam motoram arī būtu jābūt tādai komresijai kā mahmuda auto. Tas nav normāli.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tatad,jautajums zinosiem cilvekiem.
Vai ir savstarpeji mainamas dzineja pravodkas, zem haubja no vadivas bloka uz dzineja komponentem.
Saab 9-5 1999 gads 2.3 175 kleperi uz Saab 9-5 2001 gads 230 kleperi.
Vai ir savstarpeji mainamas dzineja pravodkas, zem haubja no vadivas bloka uz dzineja komponentem.
Saab 9-5 1999 gads 2.3 175 kleperi uz Saab 9-5 2001 gads 230 kleperi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tak zvani uzreiz Zinītim vai Ārnijam!
Netērē lieki laiku!
Netērē lieki laiku!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Principā jau - jā. Principiāli viss ir vienāds. Tikai - vari ieberzties uz dažiem savādākiem štekeriem.Vilcins wrote:Tatad,jautajums zinosiem cilvekiem.
Vai ir savstarpeji mainamas dzineja pravodkas, zem haubja no vadivas bloka uz dzineja komponentem.
Saab 9-5 1999 gads 2.3 175 kleperi uz Saab 9-5 2001 gads 230 kleperi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skaidrs,paldies.
Karoce vispirms jasalidzina stekeri un to daudzuma atbilstiba
Karoce vispirms jasalidzina stekeri un to daudzuma atbilstiba
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kādam nav aizķēries, 9-5 līdz 2001g blakusēdētāja spoguļa vāciņš? Tumšā krāšā, ideāli ja zaļā. Esošais mazliet cietis un palicis bez vienas stiprinājuma ķepas. Vai tas ir labojams?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šitais tak izpūtējā jāpūš!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tad jau var arī ar, tik krāsa jāpiemeklē!alpins wrote:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet, ja nopietni, visprātīgākais apzvanīt šrotus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki!
Tīrīju Saabam dzinēju ( B235E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B235 E)) un ievēroju, ka no trīs trubiņām (kuras iet uz kaut kādu cilindru pie turbīnas) viena brīvi karājas gaisā.
Kas tās par trubiņām (iznāk no Boost Control Valve), ko viņas dara, vai ir svarīgi, kur kura no viņām ir un vai vienai ir jākarājas gaisā?
Bilde, lai saprastu, par ko es runāju.
Paldies jau iepriekš!
Tīrīju Saabam dzinēju ( B235E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B235 E)) un ievēroju, ka no trīs trubiņām (kuras iet uz kaut kādu cilindru pie turbīnas) viena brīvi karājas gaisā.
Kas tās par trubiņām (iznāk no Boost Control Valve), ko viņas dara, vai ir svarīgi, kur kura no viņām ir un vai vienai ir jākarājas gaisā?
Bilde, lai saprastu, par ko es runāju.
Paldies jau iepriekš!
Last edited by Kabrio on Thu Mar 05, 2015 3:56 pm, edited 2 times in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Peec bildes raadas, ka nolauztaa kjepinja palikusi spogulja korpusaa. Nezinu vai tam korpusam materiaals ir aka PET, jeb taa jau ir jaunmodigaa burbuljplastmasa, kas kuust bet nesaliip. Tomeer meegjinaats nav zaudeets - pacenties to (kjepinju) neaslauzjot izvilkt aaraa un ar NE paaraak karstu lodaamuru piekauseet atpakalj. Kauseejuma "vagas" peec tam var aizliet ar paaris pileem epoxiida - kaadu laiku turees, nebuus nekur jaabrauc & nemaxaas ar neko. Tikai nesajauc kaartiibu - vispirms lodaamurs un peec tam epoxiidi, vai liime - citaadi nelabus tvailus saeediisiesFlesh wrote:Kādam nav aizķēries, 9-5 līdz 2001g blakusēdētāja spoguļa vāciņš? Tumšā krāšā, ideāli ja zaļā. Esošais mazliet cietis un palicis bez vienas stiprinājuma ķepas. Vai tas ir labojams?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekam tur gaisā nav jākarājas.Kabrio wrote: Kas tās par trubiņām (iznāk no Boost Control Valve), ko viņas dara, vai ir svarīgi, kur kura no viņām ir un vai vienai ir jākarājas gaisā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629