Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by HforU »

Henry wrote:mani moka ziņkārība par vienu verķi zem 9-5 haubes (manējam 170hp tāds verķis nav, bet redzēju vienam aero un vēl vienam 220hp vektoram)

kas tas par štekeri? tam ir jābūt savienotam ar kaut ko? tā dīvaini izskatās karājoties gaisā... paldies!

Dzinēja sildītājs?
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

Mahmuds wrote:
elmo wrote:Nu tā izskatās, ka DI, bet aizņemies no kāda ejošu DI un notestē!
Diemžēl Liepājā nav īpaši plašas iespējas kādu laipnu SAABistu sastapt. Ja kāds ir, atsaucās!
Šodien beidzot dabūju no ejoša SAABa DI kaseti. Uzliku, bez izmaiņām, vienalga purinās :( ! Vairs pat nav ideju, kur meklēt problēmu :( !
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Vajadzeja vel atnemt gaisa masas meritaju un pamejginat.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Mahmuds wrote: Vairs pat nav ideju, kur meklēt problēmu :( !
Tas nesākās pēc gredzenu maiņas?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Mahmuda teksts


Jau pirms gredzenu maiņas auto īsti negribēja uz zemiem apgriezieniem darboties, bet pēc maiņas tas ir izteiktāk. Domāju, ka tādēļ, ka palielinājusies kompresija. Esmu redzējis uz stenda, kā mainās dzirkstele ne pārāk labai svecei. Pie atmosfēras spiediena viss ir OK, bet, ceļot spiedienu, pie kādiem 8 bar sāk ik pa brīdim kādu dzirksteli izlaist, pie 10 bar jau reti kādu dzirksteli izmet, bet pie 12 bar dzirksteles nav vispār. Pieļauju, ka man ir līdzīgi, vienīgais, pie vainas ir nevis svece, bet DI kasete, kurai ir defekts 3 cilindra spolei.
User avatar
matsaab
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Sun Sep 28, 2014 8:40 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by matsaab »

Vilcins wrote:Mahmuda teksts


Jau pirms gredzenu maiņas auto īsti negribēja uz zemiem apgriezieniem darboties, bet pēc maiņas tas ir izteiktāk. Domāju, ka tādēļ, ka palielinājusies kompresija. Esmu redzējis uz stenda, kā mainās dzirkstele ne pārāk labai svecei. Pie atmosfēras spiediena viss ir OK, bet, ceļot spiedienu, pie kādiem 8 bar sāk ik pa brīdim kādu dzirksteli izlaist, pie 10 bar jau reti kādu dzirksteli izmet, bet pie 12 bar dzirksteles nav vispār. Pieļauju, ka man ir līdzīgi, vienīgais, pie vainas ir nevis svece, bet DI kasete, kurai ir defekts 3 cilindra spolei.
Nezinu kapēc bet pieslēdzot pie kompja man arī uzrādās ka 3. cilindram iztrūkst dzirkstele.Līdz ar to brīvgaitā veidojas pureklis ik pa brīdim. un pa reizei arī pirmajam. Spoles ir mainītas. nelīdz.
SAAB nav lidmašīna , bet zemu lidot var.....
User avatar
matsaab
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Sun Sep 28, 2014 8:40 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by matsaab »

Jautājums par lukturu mazgātājiem. Viss šancē,tik problēma ir tāda,ka abas dīzes smidzina uz tālo lukturi,bet uz tuvo nē. Kā saregulēt tās dīzes un kā pie viņām tikt klāt? SAAB 9-5 2001.g facelift.
SAAB nav lidmašīna , bet zemu lidot var.....
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Panem uzmanigi izvelc to smidzinamo lauka,kautka nifikse un saregule,otrs variants lai kads sagaida smidzinasanas bridi un ker nost :mrgreen:
User avatar
matsaab
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Sun Sep 28, 2014 8:40 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by matsaab »

Vilcins wrote:Panem uzmanigi izvelc to smidzinamo lauka,kautka nifikse un saregule,otrs variants lai kads sagaida smidzinasanas bridi un ker nost :mrgreen:
Bail noraut dekortīvo plastmasu,bet būs japamēģina. Smidzināšanas brīdī negribas ķert,piespļaus vel acis. :lol:
SAAB nav lidmašīna , bet zemu lidot var.....
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

Arnijs wrote:
Mahmuds wrote: Vairs pat nav ideju, kur meklēt problēmu :( !
Tas nesākās pēc gredzenu maiņas?
Šķiet, ka pirms gredzenu maiņas arī auto perfekti nedarbojās, bet varbūt man tā šķita. Likās, ka, braucot ar 1,2k rpm un straujāk uzdodot gāzi, auto it kā pirmajā mirklī aizrijās un tad aizgāja. Pēc gredzenu maiņas auto brīvgaitā purinās. Uz benzīna mazāk, uz gāzes ievērojami vairāk. Šķiet, ka ik pa brīdim viens cilindrs nedeg. Reizi pa pāris dienām iedegas '"Check", kļūdā rakstīts, ka 3 cilindrā misfire.
Vakar no ejoša SAABa mēģināju uzlikt DI kaseti, bez izmaņām. Sveces arī vietām mainīju. Šodien mēģināju likt platīna sveces, vienalga purinās. Izmērīju kompresiju - visos cilindros starp 17 un 18 bar.
Mehs domāja, ka varbūt kaut kur pie sprauslām sūc gaisu, bet ētera pūšana nekādas izmaiņas neradīja. Vairs nezinu, kam piesieties :( !
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Es var būt ko nesapratu ,bet kur bendzīniekam rāvāt 17-18 bar kompresiju?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

hofmaks wrote:Es var būt ko nesapratu ,bet kur bendzīniekam rāvāt 17-18 bar kompresiju?
Pēc papīriem jābūt 14 bar, bet tas droši vien domāts aukstam dzinējam. Mērīju karstam. Gredzeni pavisam jauni.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Nu nezinu vai tas tev ko līdzēs, bet man uz griffina savulaik bija kaut kas līdzīgs. Beigās Arteh nomainīja 2 sprauslas un viss tagad čiki piki!
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

elmo wrote:Nu nezinu vai tas tev ko līdzēs, bet man uz griffina savulaik bija kaut kas līdzīgs. Beigās Arteh nomainīja 2 sprauslas un viss tagad čiki piki!
Man mehs arī par sprauslām saka, bet pirms gredzenu maiņas auto nepurinājās!
Tev tās sprauslas dārgi izmaksāja?
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Samekle no kada spragona srota,cik maksa nav ne jausmas.
Post Reply