BPC vārsts reti ir pie vainas šādā gadījumā. Kāpēc domā, ka ir "base boosts"? Turbo šautrai "nečipotam" Saab nav jāieiet sarkanajā.cesedy wrote:Visu laiku ir Base boost. Noņemot W trubu nost, tad parādās spiediens (ieiet sarkanajā).
Vēl internetā ir tāds "Bolt mod", kur noņem nost R trubu un tajā ieliek skrūvi. Izdarīju tā, turbīna sāka labāk reaģēt pie mazākiem apgriezieniem.
Vēl, ko es gribu pamēģināt, ir nomērīt omus BPC vārstiem.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Beidzās ārā mīnusi un parādījās šāda te ķibele
[img] [/img]
Kā šo novērst? Ar ko var līmēt un kā to pareizi izdarīt?
[img] [/img]
Kā šo novērst? Ar ko var līmēt un kā to pareizi izdarīt?
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir līdzīgi. ArTehā teica, ka tas esot no auto mazgātavju ķīmijas. Es gan noskaidroju, ka tas laikam gluži neatbilst patiesībai. Tas drīzāk var rasties no tā, ka mazgājot automātā, no tām šķirbām netiek izpūsts ūdens un tādēļ veidojās šitādi joki.
Kaite ir labojama, bet to labāk darīt vasarā, kad ir sauss laiks. Vai arī jāatstāj auto servisā no Pk - Pr, lai boksā nožūst un tad var taisīt.
P.S. ArTeh ar informāciju, kā to labot, nedalīsies. Mega komercnoslēpums.
Kaite ir labojama, bet to labāk darīt vasarā, kad ir sauss laiks. Vai arī jāatstāj auto servisā no Pk - Pr, lai boksā nožūst un tad var taisīt.
P.S. ArTeh ar informāciju, kā to labot, nedalīsies. Mega komercnoslēpums.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izgriez sturi lauka nepieciesamo gabalu,ta lai sanak smuki pec garuma un lime klat
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav man jāatstāj servisā no pirmdienas līdz piektdienai. Vēl tik pasakiet, ka man obligāti tikai uz to servisu, kur savus 140 km jābrauc . Varu iebraukt uz nedēļu arī savā apsildāmajā garāžā. Iespiežot to gumiju atpakaļ savā vietā, tā kādu brītiņu noturās, bet tad atkal izlec ārā. Gabalu griezt nost negribu. Ja nu temperatūras svārstību ietekmē atkal saraujas? Drīzāk no tiem, kuriem tas nav nekāds mega-giga bisnesnoslēpums, gribēju uzzināt, ar ko līmēt. Kaut kādu speciālu līmi vai hermētiķi? Šaubos, vai parastais "Moments" šoreiz būs īstais.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie noteikuma ka viss saus un tirs ar logu limi,lime ar ko lime ieksa stiklus automasinai,baigi laba stelle.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā, uz to pusi jau manas domas vilka. Pašam man gan nav ne jausmas, kur tādas līmes meklēt.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
1.Auto krasu veikalos
2.Autodalu veikalos,tados kur tirgo visadus meslus pec kartas
3.Depo vai tamlidzigos veikalos.
2.Autodalu veikalos,tados kur tirgo visadus meslus pec kartas
3.Depo vai tamlidzigos veikalos.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki! Lai nomainītu kompresijas gredzenus 9-5 Aero, ko vienkāršāk, noņemt kārbu, vai izņemt dzinēju?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ne vienu,ne otru.
Galvu nost,dzineja karteri nost,klaniem apaksa skruves vala un virzulus pa augsu ara,atpakalejosa seciba salikt atpakal
Rejkinies ar to ka visas blives vajadzes jaunas,un pie reizes saved galvu kartiba,varstu slipesana,varstu gumiju maina,un visi citi sikumi kas nepieciesams.
Galvu nost,dzineja karteri nost,klaniem apaksa skruves vala un virzulus pa augsu ara,atpakalejosa seciba salikt atpakal
Rejkinies ar to ka visas blives vajadzes jaunas,un pie reizes saved galvu kartiba,varstu slipesana,varstu gumiju maina,un visi citi sikumi kas nepieciesams.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Visas blīves ir sapirktas, bet nevar kartera vākam 2 skrūves atskrūvēt, tās atrodas aiz spararata vāka.Vilcins wrote:Ne vienu,ne otru.
Galvu nost,dzineja karteri nost,klaniem apaksa skruves vala un virzulus pa augsu ara,atpakalejosa seciba salikt atpakal
Rejkinies ar to ka visas blives vajadzes jaunas,un pie reizes saved galvu kartiba,varstu slipesana,varstu gumiju maina,un visi citi sikumi kas nepieciesams.
http://failiem.lv/u/yjpetmu" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja var izcirst ārā bildē apzīmētos gabalus, tad var tikt tām skrūvēm klāt, bet vai to drīkst darīt?
Last edited by Mahmuds on Tue Feb 03, 2015 8:20 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tak noskruve to vacinu nost,kas karbai apaksa skruvejas no dzineja puses,ja nemaldos divas skruvites uz 11 mm atslega.
Un tiksi kartera skruvem klat.
Un tiksi kartera skruvem klat.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Auto 2001.gada, diemžēl tur nav tādu bleķīšu .Vilcins wrote:Tak noskruve to vacinu nost,kas karbai apaksa skruvejas no dzineja puses,ja nemaldos divas skruvites uz 11 mm atslega.
Un tiksi kartera skruvem klat.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nīderlandes forumā atradu bildi ar skatu no jau noņemta spararata puses:Mahmuds wrote:Vilcins wrote:Tak noskruve to vacinu nost,kas karbai apaksa skruvejas no dzineja puses,ja nemaldos divas skruvites uz 11 mm atslega.
Un tiksi kartera skruvem klat.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tev droši vien ir šāds karteris:Mahmuds wrote:Mahmuds wrote:Vilcins wrote:Tak noskruve to vacinu nost,kas karbai apaksa skruvejas no dzineja puses,ja nemaldos divas skruvites uz 11 mm atslega.
Un tiksi kartera skruvem klat.
Tādā gadījumā droši vien ir arī Tevis minētais mazais vāciņš.