aizved atrestauree.. 3h un bus kaa jauns.. ~70naudas apmeramJimBeam wrote:Nu fakts ir tāds, ka starteris beigts. Knapi griež pat izņemts laukā.
Tāpēc tiek izsludināts konkurss par startra iegādi SAAB 9-5 1999.gada, 3.0ti, benzīns. Nopietni, aktuāli!
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveikiņi...
Jautājums par SAAB 9-5 oriģinālo signalizācijas bloku (tas kurš atrodas kreisā priekšējā riteņa arkā).
Vai kādam nav elektriskā shēma šī bloka platei?
FYI -
Esmu šim blokam vispirms nomainījis abas baterijas (CR17335SE-FT1 (3V)). Palīdzēja gandrīz 2 gadus, bet pēc tam atkal atsāka bļaut pati no sevis. Tad nomainīju visus trīs elektrolītiskos kondensatorus (C1, 16V 10µF, C2, 10V 220µF, C4, 25V 330µF). Palīdzēja vēl 1 gadu, bet tagad atkal atsāka bļaut pati no sevis.
Kā viņu varētu viskorektāk atslēgt?
Pašlaik esmu vnk izrāvis 10A drošinātāju... bet tas laikam izrubī ne tikai sidzeni, bet arī kondišku (labi, ka tagad ziemā tas nav aktuāli).
Vai ir vēl kādi ieteikumi?
Jautājums par SAAB 9-5 oriģinālo signalizācijas bloku (tas kurš atrodas kreisā priekšējā riteņa arkā).
Vai kādam nav elektriskā shēma šī bloka platei?
FYI -
Esmu šim blokam vispirms nomainījis abas baterijas (CR17335SE-FT1 (3V)). Palīdzēja gandrīz 2 gadus, bet pēc tam atkal atsāka bļaut pati no sevis. Tad nomainīju visus trīs elektrolītiskos kondensatorus (C1, 16V 10µF, C2, 10V 220µF, C4, 25V 330µF). Palīdzēja vēl 1 gadu, bet tagad atkal atsāka bļaut pati no sevis.
Kā viņu varētu viskorektāk atslēgt?
Pašlaik esmu vnk izrāvis 10A drošinātāju... bet tas laikam izrubī ne tikai sidzeni, bet arī kondišku (labi, ka tagad ziemā tas nav aktuāli).
Vai ir vēl kādi ieteikumi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu esmu saņēmies mainīt turbīnu, jo nu dūmo ne pajokam kad slēdz robus vai vairāk uzgāzē.
Ieskatījos ebaya tur esot arī kautkādi lētie brīnumi. Kads ir mēģinājis ko tādu likt un vai vispār ir jēga?
Vest uz turbomotors restaurēt vai pirkt jaunu?
Ieskatījos ebaya tur esot arī kautkādi lētie brīnumi. Kads ir mēģinājis ko tādu likt un vai vispār ir jēga?
Vest uz turbomotors restaurēt vai pirkt jaunu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
A kāpēc tu to bloku nevari vienkārši izmest un pārtaisīt, lai bļauj ar pīpināmo tauri!?rzv wrote:Sveikiņi...
Jautājums par SAAB 9-5 oriģinālo signalizācijas bloku (tas kurš atrodas kreisā priekšējā riteņa arkā).
Vai kādam nav elektriskā shēma šī bloka platei?
FYI -
Esmu šim blokam vispirms nomainījis abas baterijas (CR17335SE-FT1 (3V)). Palīdzēja gandrīz 2 gadus, bet pēc tam atkal atsāka bļaut pati no sevis. Tad nomainīju visus trīs elektrolītiskos kondensatorus (C1, 16V 10µF, C2, 10V 220µF, C4, 25V 330µF). Palīdzēja vēl 1 gadu, bet tagad atkal atsāka bļaut pati no sevis.
Kā viņu varētu viskorektāk atslēgt?
Pašlaik esmu vnk izrāvis 10A drošinātāju... bet tas laikam izrubī ne tikai sidzeni, bet arī kondišku (labi, ka tagad ziemā tas nav aktuāli).
Vai ir vēl kādi ieteikumi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tad tas bloks nav pati sidzene? Vai arī svarīga daļa no sidzenes? Un nav jau runa par tauri caur kuru skan sidzene, bet par to, ka viņa nekontrolēti bļauj... kaut kāds gļuks ir pašā blokā.... kaut kas liek viņai sākt bļaut, jo šamā domā, ka ir iestājies alarms un ir jābļauj...elmo wrote: A kāpēc tu to bloku nevari vienkārši izmest un pārtaisīt, lai bļauj ar pīpināmo tauri!?
Tāpēc arī prasu elektrisko shēmu... lai saprastu labāk, kur varētu būt problēma.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu es kā automīlis amatieris teiktu, ka tā ir autonomā taure, lai tavs auto var bļaut pat tad, kad automašīnas AKB ir nosēdies!
Tieši tas pats ir ar jebkuru mājas signalizāciju, kura sāk kaukt, kad aķis jāmaina!
Un ja tev no tā paliks vieglāk, -nevienam no maniem abiem sābiem nav tas štrunts, ko tu tik izmisīgi centies reanimēt!
Tieši tas pats ir ar jebkuru mājas signalizāciju, kura sāk kaukt, kad aķis jāmaina!
Un ja tev no tā paliks vieglāk, -nevienam no maniem abiem sābiem nav tas štrunts, ko tu tik izmisīgi centies reanimēt!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Prātīgāk noteikti būtu saremontēt esošoberzslv wrote:Nu esmu saņēmies mainīt turbīnu, jo nu dūmo ne pajokam kad slēdz robus vai vairāk uzgāzē.
Ieskatījos ebaya tur esot arī kautkādi lētie brīnumi. Kads ir mēģinājis ko tādu likt un vai vispār ir jēga?
Vest uz turbomotors restaurēt vai pirkt jaunu?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā nav, tikai autonomā taureelmo wrote:Nu es kā automīlis amatieris teiktu, ka tā ir autonomā taure, :
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
kas vel?alpins wrote:Tā nav, tikai autonomā taureelmo wrote:Nu es kā automīlis amatieris teiktu, ka tā ir autonomā taure, :
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man signalizācija ir, taure bļauj, bet tā bloka nav un nekad nav bijis! Pastāsti preikškam to bloku vēl vajag!?alpins wrote:Tā nav, tikai autonomā taureelmo wrote:Nu es kā automīlis amatieris teiktu, ka tā ir autonomā taure, :
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveicināti!
Jautājums visticamāk būs domāts kādam no Arteh. Izbeidzās ABS bloka elektriskā daļa, atdalijās masas vadi tur iekšā ,salodeju, gaja 3 mēnešus tad izbeidzās. Nopirku šrotā citu arī ar tcs uzliku, lampiņas nedeg um arī nedarbojas tcs indikācija un pats arī, kruizkontrole nestrādā. Jautajums ABS bloks ir jasaparo ar pārejo auto lai darbotos 100% ?
Jautājums visticamāk būs domāts kādam no Arteh. Izbeidzās ABS bloka elektriskā daļa, atdalijās masas vadi tur iekšā ,salodeju, gaja 3 mēnešus tad izbeidzās. Nopirku šrotā citu arī ar tcs uzliku, lampiņas nedeg um arī nedarbojas tcs indikācija un pats arī, kruizkontrole nestrādā. Jautajums ABS bloks ir jasaparo ar pārejo auto lai darbotos 100% ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
probleemas saakas tad, kad visur grib savus kuslos pirkstinjus iebaazt.. es piemeram, nezinu, nelienu...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ainars wrote:probleemas saakas tad, kad visur grib savus kuslos pirkstinjus iebaazt.. es piemeram, nezinu, nelienu...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Takā pats esmu mehaniķis, ļoti grūti dod citam savu auto labot, vienigi ikdienā remontēju smagos tapēc pagrūtāk ar tām smalkajām lietām
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
AABS bloku var likt bez sapārošanas no tāda paša gada un komplektācijas auto. (Uz bloka ir Bosch kods.Tam vēlams atbilst.) Ja kods neatbilst, ir ļoti maz variantu pie sapārošanas. Derēs tikai nedaudzi (mazākā daļa) resp. ne visus var pieprogrammēt, pat ja viņš būs ar TCS.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629