Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sveiki,
Ir problēma, kabris visu iepriekšējo diennakti pavadīja zem klajas debess, lietus lija diezgan daudz. Un šorīt aizmugurē, tikai pasažiera pusē bija pamatīga peļķe. Skat bildi, Durvis bija ciet, jumts ar bija uzlikts, it kā visas gumijas vietā,
Ir idejas, kur meklēt vietu, pa kuru salonā ietek ūdens?
Ir problēma, kabris visu iepriekšējo diennakti pavadīja zem klajas debess, lietus lija diezgan daudz. Un šorīt aizmugurē, tikai pasažiera pusē bija pamatīga peļķe. Skat bildi, Durvis bija ciet, jumts ar bija uzlikts, it kā visas gumijas vietā,
Ir idejas, kur meklēt vietu, pa kuru salonā ietek ūdens?
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Hmmm, vai jāskatās avatara bilde?krauklitis wrote:Sveiki,
Ir problēma, kabris visu iepriekšējo diennakti pavadīja zem klajas debess, lietus lija diezgan daudz. Un šorīt aizmugurē, tikai pasažiera pusē bija pamatīga peļķe. Skat bildi, Durvis bija ciet, jumts ar bija uzlikts, it kā visas gumijas vietā,
Ir idejas, kur meklēt vietu, pa kuru salonā ietek ūdens?
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kaut kā nesanak bildes pielikt
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sānu sliekšņos ir pa 2 atverēm, par kurām ūdens ietek uz salona grīdas. Jādomā kur ūdens ietek sliekšņos un nevis salonā. Un jātīra regulāri sliekšņu ūdens notekas. Tās aizķep ar antikorozijas materiālu.krauklitis wrote: Ir idejas, kur meklēt vietu, pa kuru salonā ietek ūdens?
Pamatā atbilde ir atrodama motortelpā. Uz ugunssienas stiprinātās daļas pārbauda ar ūdens strūklu un tad vēro ūdens iekļūšanu.
Parasti šī tipa virsbūves auto gan atrodas zem jumta vai atbilstoša auto pārvalka un tad šādas likstas tos nepiemeklē.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
kā ir ar ūdens nokļūšanu bagāžniekā? Konkrēti labā puse, kreisā pusē viss sauss, arī stipra un daudz lietus laikā. Tad kad maz uzlīst, tad nav slapjš. Auto gan 9-3 OG cabrio. Paldies jau iepriekš, ja kādam ir idejas.Normunds wrote: Sānu sliekšņos ir pa 2 atverēm, par kurām ūdens ietek uz salona grīdas. Jādomā kur ūdens ietek sliekšņos un nevis salonā. Un jātīra regulāri sliekšņu ūdens notekas. Tās aizķep ar antikorozijas materiālu.
Pamatā atbilde ir atrodama motortelpā. Uz ugunssienas stiprinātās daļas pārbauda ar ūdens strūklu un tad vēro ūdens iekļūšanu.
Parasti šī tipa virsbūves auto gan atrodas zem jumta vai atbilstoša auto pārvalka un tad šādas likstas tos nepiemeklē.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
9-3 OG cabrio aizmugurē slapjš bija tad, kad tecēja gar sānu loga gumiju. Nomainīju gumiju un grīda sausa.krauklitis wrote:Sveiki,
Ir problēma, kabris visu iepriekšējo diennakti pavadīja zem klajas debess, lietus lija diezgan daudz. Un šorīt aizmugurē, tikai pasažiera pusē bija pamatīga peļķe. Skat bildi, Durvis bija ciet, jumts ar bija uzlikts, it kā visas gumijas vietā,
Ir idejas, kur meklēt vietu, pa kuru salonā ietek ūdens?
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sveiki,
esmu atgriezies pēc 10 gadu pārtraukuma
Jautājums - vai haube 900 kupejai 1986.g derēs no jebkura cita donora, tsk. četrdurvju sedana līdzīga gada? resp., vai visiem vienu gadu 900-jiem haubes ir vienādas?
esmu atgriezies pēc 10 gadu pārtraukuma
Jautājums - vai haube 900 kupejai 1986.g derēs no jebkura cita donora, tsk. četrdurvju sedana līdzīga gada? resp., vai visiem vienu gadu 900-jiem haubes ir vienādas?
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Haubei vajadzētu derēt no jebkura klasiskā 900 OG, tai skaitā arī no kabrio.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Visiem visu gadu c900 kapoti ir vienādi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Labi. Tad vai kādam no jums nav lieka nerūsējusi haube?
Vēl no steidzamākām lietām nepieciešams stūres krustiņš, jo stūrei brīvgaita.
No nesteidzamākām - kondicionētājs. Vismaz tā daļa, kas tuvāk zem vēstikla motortelpā uz tāda kā kronšteina stiprinās. Tagad tikai stiprinājuma vieta ir.
Paldies jau iepriekš!
Vēl no steidzamākām lietām nepieciešams stūres krustiņš, jo stūrei brīvgaita.
No nesteidzamākām - kondicionētājs. Vismaz tā daļa, kas tuvāk zem vēstikla motortelpā uz tāda kā kronšteina stiprinās. Tagad tikai stiprinājuma vieta ir.
Paldies jau iepriekš!
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tad meklē lietotāju Gac - viņš šķiet vēlējās sadalīt savu c900 pa reizinātājiem un haube bija nesen sataisīta
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
-> new2
Tu savulaik brauci ar 87.g. karburātora sedanu?
Tu savulaik brauci ar 87.g. karburātora sedanu?
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Aha kā tam iet?
Kuram no jums varbùt ir bijis mans šībrīža baltais? Pēc csdd no 2002. Līdz 2006 Latvijā bijis, tad Lietuvā, un pēdējos gadus atkal Latvijā.
Kuram no jums varbùt ir bijis mans šībrīža baltais? Pēc csdd no 2002. Līdz 2006 Latvijā bijis, tad Lietuvā, un pēdējos gadus atkal Latvijā.
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nav ne jausmas, kas ar to karburatornieku! Interesanti, ka Tev bija 87.g. auto ar veco purnu un tagad 86.g. auto ar jauno Tā gadās! Bet veca mīlestība nerūs un beidzot Tev ir Aero ar HOT, kā gribēji! Welcome atpakaļ saab saimē!
Par to balto nezinu, varbūt kāds no liepājniekiem braucis? Katrā ziņā krustiņš un brīvkustība arī manējam 2.1i ir problēma. Katru gadu TA 50/50, ka iziešu dēļ tā. Pagaidām izdodās
Par to balto nezinu, varbūt kāds no liepājniekiem braucis? Katrā ziņā krustiņš un brīvkustība arī manējam 2.1i ir problēma. Katru gadu TA 50/50, ka iziešu dēļ tā. Pagaidām izdodās
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es labprāt pasūtītu jaunu, krustiņu, jo lietotiem, visticamāk brīvkustība visiem. bet kā tā detaļa saucas EN, DE? Part#?
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729