Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
9-3og ir tāpat - tā droši vien ir drošības fīča - lai sīči nesalauž sev pirkstus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sīkums par pirkstiem, vairāk lai nenožņaudzas, bet nemaz tik stipri jau neiespiež tām mašīnām kam ir automātika. Kaut gan velns viņu zin cik stipri tas ir priekš pāris gadu veca sīkā. Ja ir šķērslis tāpat tūlīt jau atnāk krietnu gabalu atpakaļ, kaut tam pašam Opel, viss darbojas uz urrā. Pēdējiem 9-3 šī fīča jau bija.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man vairāk tracina tas, ka gribās atvērt logam tikai mazu šķirbiņu, bet šis slīd līdz pašai apakšai!
Bet vēl vairāk tracina lūkas darbības mehānisms, jo atveras ar vienu pieskārienu,m bet lai aizvērtu, visu laiku jātur poga. Braucot turēt roku augšā nav baigi ērti!
Bet vēl vairāk tracina lūkas darbības mehānisms, jo atveras ar vienu pieskārienu,m bet lai aizvērtu, visu laiku jātur poga. Braucot turēt roku augšā nav baigi ērti!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lūkas nav un neredzu jēgu Pirmajam auto bija, sapratu, ka man tāda nav nepieciešama, esmu pret to vienaldzīgs. Ā, vilkatim ir, esmu divas reizes atvēris, vienu reizi, lai notestētu un kaut kad šovasar, bija karst sēdēt mašīnā, kaut ko gaidot. Bet atvērt šķirbiņu var mierīgi bez piepūles, nevajas spiest līdz galam pogu. Tai ir divas pozīcijas, kur var ļoti labi just, kad nospied par tālu un apturēt logu arī nav problēmas, pirms atveras līdz galam. Tas, ka nav automātiskā aizvēršanās man arī nepatīk, jo, manuprāt, ļoti noderīga fīča, īpaši manulās kārbas īpašniekiem, nevajag trešo roku, kad lietus laikā jāsteidzas ļoti
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Personīgi man lūka ir tas kas man patīk un ir nepieciešams. Vismaz salonā ir patīkams gaišums un tākā es tāds gaišs cilvēks man tas ir nepieciešams
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Interesē stabilizātora pamatbukses no powerflex-vai arī vienkārši no poleuritāna, vai ir kāda pieredze ar tādām un cik tās izmaksā?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Powerflex ir mēsls! Kopš tās dienas, kad no tā atteicos ir uzlabojusies mana dzīves kvalitāte un samazinājies servisa apmeklējumu skaits.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Last edited by elmo on Wed Sep 25, 2013 8:18 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pastāsti sīkāk, kas tieši powerflex vai vispār poliuretāna materiāls nav labselmo wrote:Powerflex ir mēsls! Kopš tās dienas, kad no tā atteicos ir uzlabojusies mana dzīves kvalitāte un servisa apmeklējumu skaits.
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pašam materiālam jau laikam nav ne vainas, tomēr tie powerflekši ne tuvu nav tādā izpildījumā kā OEM detaļas, piemēram nav iekš oriģinālajiem korpusiem, kā OEM. Jā ok, pašā sākumā auto ir cietāks un paklausīgāks, bet tikai sākumā.mk2marekz wrote:
Pastāsti sīkāk, kas tieši powerflex vai vispār poliuretāna materiāls nav labs
Pēc tam sākas īstais sex ar viņiem. Pabrauc 3 mēnešus un tad auto sāk čikstēt kā veca miskaste! Kauns braukt pāri guļošajiem policistiem! Tad brauc uz servisu, lai visu jauc vaļā un sasmērē!Mēnesi pabrauc vasaras karstumā +25 -+30 un atkal smērs izstrādājies, atkal čīkst. Brauc atkal uz servisu, atkal jauc visu vaļā, atkal smērē! Pienāk ziema, -25 grādi, atkal tas pats, atkal čīkst! Atkal uz servisu, atkal smērē! Pēc 2 gadi Powerflekši lupatās un uz šosejas stūri strauji grozīt nedrīkst, mašīna luncina pakaļu kā suns asti. Diagnoze,- bez korpusiem viens pats poliuretāns ilgi netur! Atkal jautājums, ko liksim vietā! Nu loģiski, ka piemaksājam bišķi klāt pie Powerflekšu cenas un liekam OEM. Ar OEM braucam un bēdu nezinam. Ne čīkst, ne pīkst, visss tip top, pats priecīgs, sieva laimīga, nu tā kaut kā.
Ja tagad parēķina, cik nauda izdota par pārjaukšanu un pārsmērēšanu, tad tur jau vesels komplekts ar OEM buksēm sanāk!
Savulaik Arnijs stāstīja par kaut kādu maģisko bukšu smēru uz roņu tauku bāzes, kas esot bijis pieejams tikai un vienīgi Vikingiem, nu nezinu, līdz tam smēram tā arī netiku. Ja ar tādu smēru tos Powerflekšus jau pašā sākumā sasmērā, nu nez, gan jau ka tos 2 gadus nokalpos , - varbūt!
Vienvārdsakot pamēģināju, sapratu, ka ni, ni, nav priekš manis!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tā čīkstēšana tā tracina savam 9-3 cīnījos ar stabilizātora priekšējām pamatbuksēm bija oriģinālas, bet nevarēja pārbraukt pāri guļošjam bez nervu sabeigšanas Cik esmu saskāries no personīgās pieredzes nečīkst tikai tās kurām ražotājs sēžas vietu peret stieni ir izgatavojis ar audumu, tās ir bijušas ok.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pašam materiālam jau laikam nav ne vainas, tomēr tie powerflekši ne tuvu nav tādā izpildījumā kā OEM detaļas, piemēram nav iekš oriģinālajiem korpusiem, kā OEM. Jā ok, pašā sākumā auto ir cietāks un paklausīgāks, bet tikai sākumā.
Pēc tam sākas īstais sex ar viņiem. Pabrauc 3 mēnešus un tad auto sāk čikstēt kā veca miskaste! Kauns braukt pāri guļošajiem policistiem! Tad brauc uz servisu, lai visu jauc vaļā un sasmērē!Mēnesi pabrauc vasaras karstumā +25 -+30 un atkal smērs izstrādājies, atkal čīkst. Brauc atkal uz servisu, atkal jauc visu vaļā, atkal smērē! Pienāk ziema, -25 grādi, atkal tas pats, atkal čīkst! Atkal uz servisu, atkal smērē! Pēc 2 gadi Powerflekši lupatās un uz šosejas stūri strauji grozīt nedrīkst, mašīna luncina pakaļu kā suns asti. Diagnoze,- bez korpusiem viens pats poliuretāns ilgi netur! Atkal jautājums, ko liksim vietā! Nu loģiski, ka piemaksājam bišķi klāt pie Powerflekšu cenas un liekam OEM. Ar OEM braucam un bēdu nezinam. Ne čīkst, ne pīkst, visss tip top, pats priecīgs, sieva laimīga, nu tā kaut kā.
Shoreiz nepiekritiishu. Es ar prieksheejaam poliuretaana bukseem braucu jau apmeeram divus gadus un nekas ne chiikst ne kaa... Vieniigais kaapeec es vinjas tomeer gribeetu nomainiit ir tas, ka man tomeer labaak patiik braukt "diivaanaa" nevis cietaa mashiinaa. Lai gan vadaamiiba ar poliuretaanu liekas labaaka
Pēc tam sākas īstais sex ar viņiem. Pabrauc 3 mēnešus un tad auto sāk čikstēt kā veca miskaste! Kauns braukt pāri guļošajiem policistiem! Tad brauc uz servisu, lai visu jauc vaļā un sasmērē!Mēnesi pabrauc vasaras karstumā +25 -+30 un atkal smērs izstrādājies, atkal čīkst. Brauc atkal uz servisu, atkal jauc visu vaļā, atkal smērē! Pienāk ziema, -25 grādi, atkal tas pats, atkal čīkst! Atkal uz servisu, atkal smērē! Pēc 2 gadi Powerflekši lupatās un uz šosejas stūri strauji grozīt nedrīkst, mašīna luncina pakaļu kā suns asti. Diagnoze,- bez korpusiem viens pats poliuretāns ilgi netur! Atkal jautājums, ko liksim vietā! Nu loģiski, ka piemaksājam bišķi klāt pie Powerflekšu cenas un liekam OEM. Ar OEM braucam un bēdu nezinam. Ne čīkst, ne pīkst, visss tip top, pats priecīgs, sieva laimīga, nu tā kaut kā.
Shoreiz nepiekritiishu. Es ar prieksheejaam poliuretaana bukseem braucu jau apmeeram divus gadus un nekas ne chiikst ne kaa... Vieniigais kaapeec es vinjas tomeer gribeetu nomainiit ir tas, ka man tomeer labaak patiik braukt "diivaanaa" nevis cietaa mashiinaa. Lai gan vadaamiiba ar poliuretaanu liekas labaaka
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Problēma ir tā, ka poliuretāna detaļas grozās pa korpusiem un tāpēc dilst. Uz 100% asfalta tā varbūt arī nebūtu problēma, bet Latvijas ceļos piekare pamatā dzīvo pa šķdru dubļu masu, kura iekļūst starp bukses korpusu un poliuretānu un darbojas kā abrazīvs (Vikingu megasmēre acīmredzot to novērsa).
Un vēl - der uzmanīties no "Superflex" buksēm (sarkanas un zilas); tām materiāls pēc gada stipri sacietē :/
Un vēl - der uzmanīties no "Superflex" buksēm (sarkanas un zilas); tām materiāls pēc gada stipri sacietē :/
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man priekšējā tiltā visi ir Poweflex laikam - apnika mainīt aftermarket bukses ik pa trīs mēnešiem (OEM nepiedāvā atsevišķi, tikai sviru ar visām buksēm pa > 200 LVL gabalā, ko ARTEH novērtēja kā diezgan neprātīgu tēriņu), čīkst tie Powerflex, bet man tas kaut kā vairs nerausta
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja Tu runā par sviru, kura nāk ar lodbalstu kopā, tad Febi maksā ~70Ls gabalā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kas arī pa mūsu ceļiem pat gadu (20k km) nenovelkKoreFun wrote:Ja Tu runā par sviru, kura nāk ar lodbalstu kopā, tad Febi maksā ~70Ls gabalā.
Pēdējos ARTEH man lika Scantech - tāpat reizi gadā jāmaina, bet ir vislētākais no visiem un ne gluži no putnu mēsliem taisīts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever