Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Korefun!!! Tu domā, ka es esmu dīvains?
Testēšanas loģika.
Ja nosprāga ventilators tad problēma kā Arnis teica ir vai nu ventilatorā vai rezistorā.
Tātad raujam nost rezistoru un slēdzam ventilatoru klāt pa tiešo pie aķa.
Ja griežas, tad ventilators kārtībā, ja negriežas, tad nav kārtībā.
Manā gadījumā griezās, tātad ventilators ir kārtībā un pie vainas ir rezistors. Un ja tu redzētu kā izskatījās vecais rezistors tad tur nav citu domu, ka viņš ir vainīgs.
Testēšanas loģika.
Ja nosprāga ventilators tad problēma kā Arnis teica ir vai nu ventilatorā vai rezistorā.
Tātad raujam nost rezistoru un slēdzam ventilatoru klāt pa tiešo pie aķa.
Ja griežas, tad ventilators kārtībā, ja negriežas, tad nav kārtībā.
Manā gadījumā griezās, tātad ventilators ir kārtībā un pie vainas ir rezistors. Un ja tu redzētu kā izskatījās vecais rezistors tad tur nav citu domu, ka viņš ir vainīgs.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
mixeris wrote:Korefun!!! Tu domā, ka es esmu dīvains?
Testēšanas loģika.
Ja nosprāga ventilators tad problēma kā Arnis teica ir vai nu ventilatorā vai rezistorā.
Tātad raujam nost rezistoru un slēdzam ventilatoru klāt pa tiešo pie aķa.
Ja griežas, tad ventilators kārtībā, ja negriežas, tad nav kārtībā.
Manā gadījumā griezās, tātad ventilators ir kārtībā un pie vainas ir rezistors. Un ja tu redzētu kā izskatījās vecais rezistors tad tur nav citu domu, ka viņš ir vainīgs.
Ok, ok, necepies, vnk dalos pieredzē, ka esmu uzķēries tieši uz tā, ka pieslēdzu ventilatoru uz rokām un tas, maita, griežās, bet uzliekot vietā apstājās. Baigi nelīdu kāpēc tā, bet gudrie cilvēki teikuši par kkādām buksēm, kuri izbeidzoties netur asi savā vietā, vai kkā tā. Nomainīju ventilatoru un viss kārtībā. Veco varu atdot, ja netici
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es zinu, ka var būt mehāniska problēma, bet ja ir pārbaudīts, ka pieslēdzot elektrību pa tiešo griežas, tad ir viss OK
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ok, lai tā ir
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tev jauns avatars skatos
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tu man draudi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Beidzot izcīnījos ar nestrādājošo ventilatoru
Nedaudz jāsaka paldies Ārnijam kurš no sākuma aizsūtīja īsti nepareizajā virzienā
Vēlāk jau gan tiku skaidrībā, ka ir atšķirībās starp detaļām, ja ir Automātiskā Klimata kontrole.
Tagad pie ventilatora atrodas rezistors kurš tiek izmantots kā savienotājs, jo vadi ir saslēgti režīmā, ka rezistoram pretestība ir tuvu nullei, jo tam nekas nav jāregulē. Tiesa gan ACC paredzētā detaļa, kas ir kā parasts savienotājs bez rezistora maksā tikpat cik jauns aftermarket rezistors
Pie vainas izrādījā nokurējies tranzistors ventilatora ātruma vadības blokā. Bloks atrodas pie pasažiera kājām un pilnībā demontējams ir tikai ņemot nost cimdu nodalījumu un arī papildus ventilācijas cauruli, kas iet uz labo ventilācijas resti pie loga.
Ja to visu nenoņem, tad nevar izvilkt laukā kontaktgrupu (paldies saab inženieriem, kas ir izdomājuši, ka biežāk tiks vienots nost acc vadības bloks nevis tam pieslēgtie moduļi).
Galvenais pēc tam liekot atpakaļ to visu pasākumu ir lietot termopastu, jo citā gadījumā viss darbs var būt ātri vējā, jo ventilatoram griežoties uz zemiem apgriezieniem tiek ražots liels daudzums siltuma, kas tiek dzesēts izmantojot alumīnija radiatoru, plus vēl konstrukcijas dēļ tranzistors līdz radiatoram nokļūst caur divām termopastas kārtām.
Tagad māku ļoti ātri piekļūt 9-3 akvārijam un noņemt visu nost, lai būtu vieglāk piekļūt ventilatoram un arī māku ļoti ātri noņemt cimdu nodalījumu uc. lietas, lai piekļūtu tam kas pie ugunssienas klāt
Starp citu, ja ir jādarbojas pie ventilatora un tur esošajiem vadiem, tad to ir vieglāk darīt, ja pēc visu akvārija plastmasu noņemšanas tiek aiztaisīts ciet motora pārsegs
Nedaudz jāsaka paldies Ārnijam kurš no sākuma aizsūtīja īsti nepareizajā virzienā
Vēlāk jau gan tiku skaidrībā, ka ir atšķirībās starp detaļām, ja ir Automātiskā Klimata kontrole.
Tagad pie ventilatora atrodas rezistors kurš tiek izmantots kā savienotājs, jo vadi ir saslēgti režīmā, ka rezistoram pretestība ir tuvu nullei, jo tam nekas nav jāregulē. Tiesa gan ACC paredzētā detaļa, kas ir kā parasts savienotājs bez rezistora maksā tikpat cik jauns aftermarket rezistors
Pie vainas izrādījā nokurējies tranzistors ventilatora ātruma vadības blokā. Bloks atrodas pie pasažiera kājām un pilnībā demontējams ir tikai ņemot nost cimdu nodalījumu un arī papildus ventilācijas cauruli, kas iet uz labo ventilācijas resti pie loga.
Ja to visu nenoņem, tad nevar izvilkt laukā kontaktgrupu (paldies saab inženieriem, kas ir izdomājuši, ka biežāk tiks vienots nost acc vadības bloks nevis tam pieslēgtie moduļi).
Galvenais pēc tam liekot atpakaļ to visu pasākumu ir lietot termopastu, jo citā gadījumā viss darbs var būt ātri vējā, jo ventilatoram griežoties uz zemiem apgriezieniem tiek ražots liels daudzums siltuma, kas tiek dzesēts izmantojot alumīnija radiatoru, plus vēl konstrukcijas dēļ tranzistors līdz radiatoram nokļūst caur divām termopastas kārtām.
Tagad māku ļoti ātri piekļūt 9-3 akvārijam un noņemt visu nost, lai būtu vieglāk piekļūt ventilatoram un arī māku ļoti ātri noņemt cimdu nodalījumu uc. lietas, lai piekļūtu tam kas pie ugunssienas klāt
Starp citu, ja ir jādarbojas pie ventilatora un tur esošajiem vadiem, tad to ir vieglāk darīt, ja pēc visu akvārija plastmasu noņemšanas tiek aiztaisīts ciet motora pārsegs
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es jau gadu bez bardačoka vizinos, apnika viņu turpu šurpu skrūvēt..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja jau reiz par ventilāciju, tad man ir problēma ar klimatu, ko pamanīju šodien trakajā karstumā!
Noregulēju abas puses uz LO viss forši pūš pa visiem galiem, sāku taustīt, un saprotu ka labā puse pūš tādu pašu gaisu kā ir salonā (recirkulācija), bet kreisā aukstu.
Pa vakaru pieslēdzu pie pc, protams ar audi programmu pie klimata kompīša netiku.
Izrāvu bardačoku, izgrozīju visādos veidos klimatu, visi motorīši grozās un strādā.
Kur vēl meklēt vainu? Varbūt kāda klape iekšā noļeperējusi un nekustās?
Problēma novērojama tikai labajai pusei, neatkarīgi kur novirza plūsmu logs, seja, kājas.
Griežot silto viss notiek, griež auksto zemāk par salona vai āra temp. nedabūt!
Noregulēju abas puses uz LO viss forši pūš pa visiem galiem, sāku taustīt, un saprotu ka labā puse pūš tādu pašu gaisu kā ir salonā (recirkulācija), bet kreisā aukstu.
Pa vakaru pieslēdzu pie pc, protams ar audi programmu pie klimata kompīša netiku.
Izrāvu bardačoku, izgrozīju visādos veidos klimatu, visi motorīši grozās un strādā.
Kur vēl meklēt vainu? Varbūt kāda klape iekšā noļeperējusi un nekustās?
Problēma novērojama tikai labajai pusei, neatkarīgi kur novirza plūsmu logs, seja, kājas.
Griežot silto viss notiek, griež auksto zemāk par salona vai āra temp. nedabūt!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ka tik nebūs kāds no tiem plastmasas knibuļiem salūzis, kas virina klapes!vjdzonny wrote:Ja jau reiz par ventilāciju, tad man ir problēma ar klimatu, ko pamanīju šodien trakajā karstumā!
Noregulēju abas puses uz LO viss forši pūš pa visiem galiem, sāku taustīt, un saprotu ka labā puse pūš tādu pašu gaisu kā ir salonā (recirkulācija), bet kreisā aukstu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es gan nezinu, kura gada auto Tev ir, bet vari vispirms pamēģināt nospiest Auto un Off uz klimas vienlaicīgi un paskatīties, cik un kādas kļūdas izmet.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
SAAB 9-3 2008
Manam ir šāds verķis bez displeja!
Zinu ka nospiežot AUTO un Recirkulāciju tiek iziets iekārtas tests, kad izvirinās visas klapes utt!
Manam ir šāds verķis bez displeja!
Zinu ka nospiežot AUTO un Recirkulāciju tiek iziets iekārtas tests, kad izvirinās visas klapes utt!
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds lieto OBD skanerus? Neinteresē Andriod Bluetooth ierīces. Kādus ražojumus iesakiet? Esmu noskatījis šādu. http://www.ebay.co.uk/itm/ScanGauge-II- ... 69575#shId" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es domāju Arteh un Tech2 sniegs atbildi. Biju šokēts, ka Tech2 parāda pat loga pacelšanas pogas kļūdu (poga paceļot mēdz nedaudz iestrēgt). Tāpēc domāju Tech2 norādīs, kas tieši pie vainas, un par ļoti saprātīgām naudiņām.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
To jau es zinu, ka Arteh var visu vienmēr atrast Uzņēmuma vajadzībām tas ir, lai nebūtu, ka Latgalē būtu jābrauc tie daudzie km līdz servisam, kur vēl 10ls jāsamaksā par kļūdas nolasīšanu...jankab wrote:Es domāju Arteh un Tech2 sniegs atbildi. Biju šokēts, ka Tech2 parāda pat loga pacelšanas pogas kļūdu (poga paceļot mēdz nedaudz iestrēgt). Tāpēc domāju Tech2 norādīs, kas tieši pie vainas, un par ļoti saprātīgām naudiņām.