Nomainot viss tika pārbaudīts un darbojās.Kostja wrote:Ventilātors neieslēdzas kaut gan ja noņemt datčiku un saslēgt uz īso tad darbojas, mainīju termostatu un datčiku Vestienas ielā varbūt atcereties. Augstāk par to ļīmeni kas ir redzams uz foto es neļavu tai paaugstināties. [img][IMG]http://thumbnails101.imagebam.com/23711 ... 102631.jpg[/img] [/img]
Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kad parbaudījat boksā biju tikai es un Jūsu meistars un mēs tā arī nesagaidījam brīdi kad islēgsies ventilātors . Man nav nekādu iebildījumu pret Jūsu padarīta darba, vienkarši interesejos kam var būt vaina, jo bija izdarīts tas un tas, bet neko nemainījas! Bet uzrakstīju kā tas bija mainīts pie Jums lai Jus varbūt atcerētos, un vēl iedotu kādu padomu, kas var būt vai varbūt tas vispar ir normāla lieta(kaut gan liekas savādi).Arnijs wrote:Nomainot viss tika pārbaudīts un darbojās.Kostja wrote:Ventilātors neieslēdzas kaut gan ja noņemt datčiku un saslēgt uz īso tad darbojas, mainīju termostatu un datčiku Vestienas ielā varbūt atcereties. Augstāk par to ļīmeni kas ir redzams uz foto es neļavu tai paaugstināties. [img][IMG]http://thumbnails101.imagebam.com/23711 ... 102631.jpg[/img] [/img]
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Paldies, rīt obligāti parbaudīšu.edijs wrote:Tieši tā, tas ir pilnīgi normāli, ļauj šim uzkāpt augstāk. Man kādu milimetru virs šī līmeņa slēdzās iekšā, vēl šodien skatījos.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tas, kas panelī dzinēja t rāda virs vidus, nav rādītājs tam, ka dzinēja t būtu paaugstināta. Tad ir jāmēra ar precīzākiem instumentiem, nekā paneļa rādītājs, kas ir tīri informatīvs, nevis mērinstruments. Ja dzinējs tiešām vārītos, bet ventilators neieslēgtos un visas elektriskās ķēdes ir kārtībā, tad vaina būtu tīri dzeses šķidruma cirkulācijā.Kostja wrote: Kad parbaudījat boksā biju tikai es un Jūsu meistars un mēs tā arī nesagaidījam brīdi kad islēgsies ventilātors . Man nav nekādu iebildījumu pret Jūsu padarīta darba, vienkarši interesejos kam var būt vaina, jo bija izdarīts tas un tas, bet neko nemainījas! Bet uzrakstīju kā tas bija mainīts pie Jums lai Jus varbūt atcerētos, un vēl iedotu kādu padomu, kas var būt vai varbūt tas vispar ir normāla lieta(kaut gan liekas savādi).
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Rīt došu temperatūrai paaugstināties vēl mazliet(pēc datčika uz panēļa) ja ventilators neieslēgsies, varbūt sarunasim ar Jums lai Jus paskatītos.Arnijs wrote:Tas, kas panelī dzinēja t rāda virs vidus, nav rādītājs tam, ka dzinēja t būtu paaugstināta. Tad ir jāmēra ar precīzākiem instumentiem, nekā paneļa rādītājs, kas ir tīri informatīvs, nevis mērinstruments. Ja dzinējs tiešām vārītos, bet ventilators neieslēgtos un visas elektriskās ķēdes ir kārtībā, tad vaina būtu tīri dzeses šķidruma cirkulācijā.Kostja wrote: Kad parbaudījat boksā biju tikai es un Jūsu meistars un mēs tā arī nesagaidījam brīdi kad islēgsies ventilātors . Man nav nekādu iebildījumu pret Jūsu padarīta darba, vienkarši interesejos kam var būt vaina, jo bija izdarīts tas un tas, bet neko nemainījas! Bet uzrakstīju kā tas bija mainīts pie Jums lai Jus varbūt atcerētos, un vēl iedotu kādu padomu, kas var būt vai varbūt tas vispar ir normāla lieta(kaut gan liekas savādi).
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
OK!Kostja wrote: Rīt došu temperatūrai paaugstināties vēl mazliet(pēc datčika uz panēļa) ja ventilators neieslēgsies, varbūt sarunasim ar Jums lai Jus paskatītos.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tiešām, man bija tieši MY94 un nekad virs puses negāja, izņemot divus gadījumu, kad pārtrūka siksna.KoreFun wrote:Tas i r normāli priekš MY94.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Šodien paskatījos, temperatūra pēc paneļa datčika stipri pieuga bet ventilators ta arī neieslēdzas.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Datčiks radiatorā bija?uculs wrote:Tiešām, man bija tieši MY94 un nekad virs puses negāja, izņemot divus gadījumu, kad pārtrūka siksna.KoreFun wrote:Tas i r normāli priekš MY94.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Auto gadu,gan parasti nosaka pēc VIN,nevis gada,kas rakstīts tehniskajā pasē.uculs wrote:Tiešām, man bija tieši MY94 un nekad virs puses negāja, izņemot divus gadījumu, kad pārtrūka siksna.KoreFun wrote:Tas i r normāli priekš MY94.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tieši tā. Man ražots bija '93, bet reģ.apliecībā un pēc vin bija '94
Nav ne jausmas, es mašīnas nejaucu, bet braucu ar tāmKoreFun wrote: Datčiks radiatorā bija?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu to gadu modeļiem standartā(ja nav bojāts T devējs,vai rādītājs)ventilators ieslēdzas,kad paneļa T rādītājs ir ~3-4mm zem sarkanās iedaļas,bet no 95.g.T rādītājs turas nedaudz zem horizontālā stāvokļa.uculs wrote:Tieši tā. Man ražots bija '93, bet reģ.apliecībā un pēc vin bija '94
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kas ar spiedienu? Viss kā pēc mapes?edijs wrote:Agneses melnajam šobrīd kā reiz nav nekāda cirtiena ar visu Hirsch Stage 1. Un, ja vien tā nav motora problēma, tad pieļauju, ka ļoti, ĻOTI, lielu lomu spēlē izplūde. Tur kaut kas ir vienā vietā metināts, kā rezultātā truba palikuši šaurāka par jau tā šauro standarta izplūdi. Un vai gadījumā parastā 9k cs/cse izplūde nebija tievāka par Aero? Katrā ziņā - šobrīd zaļajam arī nav 3" (maptuns pa ziemu atpūšas), taču ir sajūta, ka šis elpo vieglāk par melno. Tā, ka tiešām priekš "cirst", aizturi nejūt. Protams, savu artavu piedod īsā kārba, taču, arī turot augstākos apgriezienos Agneses melno, es nejūtu tādu spriganumu. Neskatoties uz to, ka šim it kā motors "atjaunināts", kamēr zaļajam diezgan pabraukts.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nav izgkritusi tapa turbīnas vārsta virinātajam un tagad brauc vienkārši kā ar atmosfērisko motoru ?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Neesmu baigi daudz braukājis un pētījis, lai detalizēti ziņotu. Kad tā dūšīgi iemin, spiediens uzkāpj kā pienākas. Ir sajūta, ka tieši apgriezienu lejasgalā kaut kā grūtāk šim. Var jau būt, ka es vienkārši pārlieku pieradu pie īsās kārbas. Jāuzliek normāls izpūtējs melnajam, tad jāskatās. Pagaidām gandrīz vai ir sajūta, ka māsas 9kog (ex Krišjāņa Sabīne) iet ja ne žiperīgāk, tad vismaz tikpat žiperīgi.
Vispār joka pēc jāpamēģina ielikt stock Aero softu. Varbūt pēc tam Hirsch Stage 1 atkal liksies woooow.
Nea, tik izteikta "neiešana" nav. Turbas spēku jūt.ZingZeng wrote:Nav izgkritusi tapa turbīnas vārsta virinātajam un tagad brauc vienkārši kā ar atmosfērisko motoru ?
Vispār joka pēc jāpamēģina ielikt stock Aero softu. Varbūt pēc tam Hirsch Stage 1 atkal liksies woooow.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361