Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Kostja wrote:Ventilātors neieslēdzas kaut gan ja noņemt datčiku un saslēgt uz īso tad darbojas, mainīju termostatu un datčiku Vestienas ielā varbūt atcereties. Augstāk par to ļīmeni kas ir redzams uz foto es neļavu tai paaugstināties. [img][IMG]http://thumbnails101.imagebam.com/23711 ... 102631.jpg[/img] [/img]
Nomainot viss tika pārbaudīts un darbojās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Arnijs wrote:
Kostja wrote:Ventilātors neieslēdzas kaut gan ja noņemt datčiku un saslēgt uz īso tad darbojas, mainīju termostatu un datčiku Vestienas ielā varbūt atcereties. Augstāk par to ļīmeni kas ir redzams uz foto es neļavu tai paaugstināties. [img][IMG]http://thumbnails101.imagebam.com/23711 ... 102631.jpg[/img] [/img]
Nomainot viss tika pārbaudīts un darbojās.
Kad parbaudījat boksā biju tikai es un Jūsu meistars un mēs tā arī nesagaidījam brīdi kad islēgsies ventilātors :wink: . Man nav nekādu iebildījumu pret Jūsu padarīta darba, vienkarši interesejos kam var būt vaina, jo bija izdarīts tas un tas, bet neko nemainījas! Bet uzrakstīju kā tas bija mainīts pie Jums lai Jus varbūt atcerētos, un vēl iedotu kādu padomu, kas var būt vai varbūt tas vispar ir normāla lieta(kaut gan liekas savādi).
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

edijs wrote:Tieši tā, tas ir pilnīgi normāli, ļauj šim uzkāpt augstāk. Man kādu milimetru virs šī līmeņa slēdzās iekšā, vēl šodien skatījos.
Paldies, rīt obligāti parbaudīšu. :wink:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Kostja wrote: Kad parbaudījat boksā biju tikai es un Jūsu meistars un mēs tā arī nesagaidījam brīdi kad islēgsies ventilātors :wink: . Man nav nekādu iebildījumu pret Jūsu padarīta darba, vienkarši interesejos kam var būt vaina, jo bija izdarīts tas un tas, bet neko nemainījas! Bet uzrakstīju kā tas bija mainīts pie Jums lai Jus varbūt atcerētos, un vēl iedotu kādu padomu, kas var būt vai varbūt tas vispar ir normāla lieta(kaut gan liekas savādi).
Tas, kas panelī dzinēja t rāda virs vidus, nav rādītājs tam, ka dzinēja t būtu paaugstināta. Tad ir jāmēra ar precīzākiem instumentiem, nekā paneļa rādītājs, kas ir tīri informatīvs, nevis mērinstruments. Ja dzinējs tiešām vārītos, bet ventilators neieslēgtos un visas elektriskās ķēdes ir kārtībā, tad vaina būtu tīri dzeses šķidruma cirkulācijā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Arnijs wrote:
Kostja wrote: Kad parbaudījat boksā biju tikai es un Jūsu meistars un mēs tā arī nesagaidījam brīdi kad islēgsies ventilātors :wink: . Man nav nekādu iebildījumu pret Jūsu padarīta darba, vienkarši interesejos kam var būt vaina, jo bija izdarīts tas un tas, bet neko nemainījas! Bet uzrakstīju kā tas bija mainīts pie Jums lai Jus varbūt atcerētos, un vēl iedotu kādu padomu, kas var būt vai varbūt tas vispar ir normāla lieta(kaut gan liekas savādi).
Tas, kas panelī dzinēja t rāda virs vidus, nav rādītājs tam, ka dzinēja t būtu paaugstināta. Tad ir jāmēra ar precīzākiem instumentiem, nekā paneļa rādītājs, kas ir tīri informatīvs, nevis mērinstruments. Ja dzinējs tiešām vārītos, bet ventilators neieslēgtos un visas elektriskās ķēdes ir kārtībā, tad vaina būtu tīri dzeses šķidruma cirkulācijā.
Rīt došu temperatūrai paaugstināties vēl mazliet(pēc datčika uz panēļa) ja ventilators neieslēgsies, varbūt sarunasim ar Jums lai Jus paskatītos.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Kostja wrote: Rīt došu temperatūrai paaugstināties vēl mazliet(pēc datčika uz panēļa) ja ventilators neieslēgsies, varbūt sarunasim ar Jums lai Jus paskatītos.
OK!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by uculs »

KoreFun wrote:Tas i r normāli priekš MY94.
Tiešām, man bija tieši MY94 un nekad virs puses negāja, izņemot divus gadījumu, kad pārtrūka siksna.
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Šodien paskatījos, temperatūra pēc paneļa datčika stipri pieuga bet ventilators ta arī neieslēdzas.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

uculs wrote:
KoreFun wrote:Tas i r normāli priekš MY94.
Tiešām, man bija tieši MY94 un nekad virs puses negāja, izņemot divus gadījumu, kad pārtrūka siksna.
Datčiks radiatorā bija?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

uculs wrote:
KoreFun wrote:Tas i r normāli priekš MY94.
Tiešām, man bija tieši MY94 un nekad virs puses negāja, izņemot divus gadījumu, kad pārtrūka siksna.
Auto gadu,gan parasti nosaka pēc VIN,nevis gada,kas rakstīts tehniskajā pasē.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by uculs »

Tieši tā. Man ražots bija '93, bet reģ.apliecībā un pēc vin bija '94
KoreFun wrote: Datčiks radiatorā bija?
Nav ne jausmas, es mašīnas nejaucu, bet braucu ar tām
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

uculs wrote:Tieši tā. Man ražots bija '93, bet reģ.apliecībā un pēc vin bija '94
Nu to gadu modeļiem standartā(ja nav bojāts T devējs,vai rādītājs)ventilators ieslēdzas,kad paneļa T rādītājs ir ~3-4mm zem sarkanās iedaļas,bet no 95.g.T rādītājs turas nedaudz zem horizontālā stāvokļa.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

edijs wrote:Agneses melnajam šobrīd kā reiz nav nekāda cirtiena ar visu Hirsch Stage 1. Un, ja vien tā nav motora problēma, tad pieļauju, ka ļoti, ĻOTI, lielu lomu spēlē izplūde. Tur kaut kas ir vienā vietā metināts, kā rezultātā truba palikuši šaurāka par jau tā šauro standarta izplūdi. Un vai gadījumā parastā 9k cs/cse izplūde nebija tievāka par Aero? Katrā ziņā - šobrīd zaļajam arī nav 3" (maptuns pa ziemu atpūšas), taču ir sajūta, ka šis elpo vieglāk par melno. Tā, ka tiešām priekš "cirst", aizturi nejūt. Protams, savu artavu piedod īsā kārba, taču, arī turot augstākos apgriezienos Agneses melno, es nejūtu tādu spriganumu. Neskatoties uz to, ka šim it kā motors "atjaunināts", kamēr zaļajam diezgan pabraukts.
Kas ar spiedienu? Viss kā pēc mapes?
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Nav izgkritusi tapa turbīnas vārsta virinātajam un tagad brauc vienkārši kā ar atmosfērisko motoru ?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Neesmu baigi daudz braukājis un pētījis, lai detalizēti ziņotu. Kad tā dūšīgi iemin, spiediens uzkāpj kā pienākas. Ir sajūta, ka tieši apgriezienu lejasgalā kaut kā grūtāk šim. Var jau būt, ka es vienkārši pārlieku pieradu pie īsās kārbas. :) Jāuzliek normāls izpūtējs melnajam, tad jāskatās. Pagaidām gandrīz vai ir sajūta, ka māsas 9kog (ex Krišjāņa Sabīne) iet ja ne žiperīgāk, tad vismaz tikpat žiperīgi.
ZingZeng wrote:Nav izgkritusi tapa turbīnas vārsta virinātajam un tagad brauc vienkārši kā ar atmosfērisko motoru ?
Nea, tik izteikta "neiešana" nav. :) Turbas spēku jūt.

Vispār joka pēc jāpamēģina ielikt stock Aero softu. Varbūt pēc tam Hirsch Stage 1 atkal liksies woooow. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply