Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Spararats jauns?
Esam izveikuši šādu procedūru, bet mainījām 100% visu. Tas ir dubultmasas spararats ar visām izrietošajām sekām
Esam izveikuši šādu procedūru, bet mainījām 100% visu. Tas ir dubultmasas spararats ar visām izrietošajām sekām
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Spararatu jaunu ielika.
Sajūgam neko nemainīja, jo it kā viss kārtībā. Varbūt izspiedējgultni arī vajadzēja mainīt, bet teica, ka nav obligāti.
Iespējams kautkas ne tā saskrūvēts?!
Sajūgam neko nemainīja, jo it kā viss kārtībā. Varbūt izspiedējgultni arī vajadzēja mainīt, bet teica, ka nav obligāti.
Iespējams kautkas ne tā saskrūvēts?!
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki visiem.
Ir doma iegādāties SAAB markas automašinu - konkrētāk 9-3 no 1998-2002 gadam ar benzīna motoru un manuālo kārbu.
Daudzi mani biedē un saka, ka SAAB ir dārgs apkopēs un palasot 9-3 (1. daļu) liekas, ka ir diezgan problēmas ar 9-3 un ja neesmu ļoti liels SAAB entuziasts, tad nebūtu man tā kā prāta darbs pirkt šo mašinu.
Paldies par informāciju, ja kāds man sniegs. :)
P.S., ja ne tur iepostoju, tad sorry.
Ir doma iegādāties SAAB markas automašinu - konkrētāk 9-3 no 1998-2002 gadam ar benzīna motoru un manuālo kārbu.
Daudzi mani biedē un saka, ka SAAB ir dārgs apkopēs un palasot 9-3 (1. daļu) liekas, ka ir diezgan problēmas ar 9-3 un ja neesmu ļoti liels SAAB entuziasts, tad nebūtu man tā kā prāta darbs pirkt šo mašinu.
Paldies par informāciju, ja kāds man sniegs. :)
P.S., ja ne tur iepostoju, tad sorry.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ar jaunākiem 9-3 tur vairāk bēdu laikam bija. Ar pirmās paaudzes 9-3 nav tik traki.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pērc tik nost, uzturēšanas izdevumu ziņā būs noteikti lētāks par 9-5. Meklē AERO, lai ir prieks braukt!;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Attiecībā uz benzīna dzinējiem ir visas tās pašas bēdas, kas pirmās paaudzes 9-5 - DI kasete, kas var pēkšņi nosvilt (~200 LVL), ķēdes maiņa (~500 LVL, jāmēra izstiepums), elektroniskā drosele (throttle body), kas mēdz atņirgties un maksā laikam tuvu LVL 400 (bet laikam labs meistars to varot arī atjaunot par saprātīgu naudu), kartera ventilācijas problēmas (var mazināt, uzliekot jauno komplektu - kaut kas zem LVL 100). Piekarē dārgākais ir amortizatori (oriģinālie SACHS, priekšā laikam ap LVL 70) un priekšējie lodbalsti (LVL 60-200 atkarībā no ražotāja). SID un ACC displeju problēmas jau ir tīrie sīkumi ;)asassians wrote:Sveiki visiem.
Ir doma iegādāties SAAB markas automašinu - konkrētāk 9-3 no 1998-2002 gadam ar benzīna motoru un manuālo kārbu.
Daudzi mani biedē un saka, ka SAAB ir dārgs apkopēs un palasot 9-3 (1. daļu) liekas, ka ir diezgan problēmas ar 9-3 un ja neesmu ļoti liels SAAB entuziasts, tad nebūtu man tā kā prāta darbs pirkt šo mašinu.
Paldies par informāciju, ja kāds man sniegs. :)
P.S., ja ne tur iepostoju, tad sorry.
Visumā auto uzturēšanas izmaksas ir prognozējamas, galvenais ir veikt diagnostiku pie pirkšanas vai nu viking motors (www.saab.lv) vai arteh (www.arteh.lv) - uzzināsi ķēdei izstiepumu u.c. būtiskas lietas, lai saprastu nepieciešamos ieguldījumus.
Ja Tu iepriekš esi braucis, piemēram, ar Corolla vai 323, 9-3og uzturēšanas izmaksas Tev liksies augstas, bet tam arī ir pamats, jo nosauktās blakus 9-3og ir kā konservbundžas ;)
Speci varbūt kaut kur palabos, ja kļūdos ;)
Es jau 9-3og lietoju gandrīz sešus gadus (dīzeli gan), bet man joprojām ir prieks ar to braukt (par spīti TiD tarkšķim un vibrācijai) un uz to skatīties, cik glīts tas ir (par gaumi nestrīdas :P)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Liekas ka daudz problēmas ar 9-3 tāpēc, ka šajā topikā cilvēki uzdod jautājumus par problēmām ar viņu 9-3, nevis priecājās par 9-3, neraksta patīkamas lietas. Tāpēc arī sanāk, ka mums te ir 400 lapas ar 9-3 problēmām:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki vīri! Kāds varētu palīdzēt ar info? Vajag uzzināt kur Saab 9 3 2004g dod brīdinājuma skaņas signālu. Vai tas skaļrunis atrodās pašā SID vai kur citur?B) Un ja kur citur tad kur?:angry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ko esi ieplānojis darīt? Tā vietā, lai sataisītu auto izravēt brīdinājuma signālu ? :Dmk2marekz wrote:Sveiki vīri! Kāds varētu palīdzēt ar info? Vajag uzzināt kur Saab 9 3 2004g dod brīdinājuma skaņas signālu. Vai tas skaļrunis atrodās pašā SID vai kur citur?B) Un ja kur citur tad kur?:angry:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Caur audio sistēmas skaļruņiem...mk2marekz wrote:Sveiki vīri! Kāds varētu palīdzēt ar info? Vajag uzzināt kur Saab 9 3 2004g dod brīdinājuma skaņas signālu. Vai tas skaļrunis atrodās pašā SID vai kur citur?B) Un ja kur citur tad kur?:angry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ok uzzināju no kuras malas skaņai jānāk:woohoo:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vakar tākā uzināju no kuras puses skaņai jābūt šodien visu sāku pētīt, bet secinājums pēc visa tāds, ka tumbas kas uz paneļa malās un tās mazās kuras uz aizmugurējā plaukta neskan, bet tikai ik pa laikam tā klusi nokrakšķ, bet ļoti klusi un tā skaņa ritmiski visu laiku atkārtojas... Noņēmu pastiprinātāju kas zem šofera beņķa, tur viss izskatās kārtībā izņēmu pašu maģi tur arī ok:dry: Kādam nav tāda lieta bijusi un kas tur varētu būt pie vainas:silly:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tādas lietas ir bijušas,pie vainas varētu būt jebkurš no blokiem,kurš ir ieslēgts O-bus ķēdē,bojāts O-bus kabelis,īsslēgums tumbās.....,domāju,ka tālāk nav vērts uzskaitīt un pats sapratīsi,ka neta diagnoze šai problēmai maz vai līdzēs.mk2marekz wrote:Vakar tākā uzināju no kuras puses skaņai jābūt šodien visu sāku pētīt, bet secinājums pēc visa tāds, ka tumbas kas uz paneļa malās un tās mazās kuras uz aizmugurējā plaukta neskan, bet tikai ik pa laikam tā klusi nokrakšķ, bet ļoti klusi un tā skaņa ritmiski visu laiku atkārtojas... Noņēmu pastiprinātāju kas zem šofera beņķa, tur viss izskatās kārtībā izņēmu pašu maģi tur arī ok:dry: Kādam nav tāda lieta bijusi un kas tur varētu būt pie vainas:silly:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
kad atslēdz pašu magnetolu tad krakšķis pazūd! Pareizi saki, ka neta diagnostika diez vai līdzēs:silly: ja vien kādam dijusi analoga vaina:dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
šodien nebija miers ar notiekošo situāciju, tāpēc ķēros klāt visam pa kārtai, izjaucu EHU tur viss štokos, tad AMP tur arī viss ok, pat SID pajaucu, bet tomēr vaina tika atrasta izjaucot EHU :woohoo: atgājis vaļā lodējums, tākā ja kādam gadās kas līdzīgs tad foto kuru pievienoju var redzēt vainīgo vietu...Ja vien izdevās foto pievienot:silly: Vismaz tagat viss skan kā nākas