2.3 T dzinēja čipošana
2.3 T dzinēja čipošana
Nekur forumā neko konkrētu par čipošanu nevarēju atrast :( ! Par cik jau nākamo pirmdien beidzot kļūšu par laimīgo SAAB 9-5 Aero īpašnieku, tad arī kļuvis aktuāls jautājums jeb pareizāk sakot vairāki:
1. Kur to vislabāk darīt?
2. Dzinējam standartā ir 230 hp un 330 Nm, cik būs pēc čipošanas?
3. Cik tas prieks maksā?
4. Cik tam pasākumam nepieciešams laiks (pati čipošana, regulēšana)?
5. Ja domāju likt gāzes iekārtu, ko darīt pa priekšu - čipot vai likt gāzi?
To, ka ir jēga to darīt, šeit lasīju. Kāds rakstīja, ka jūtami pieaugusi jauda un nedaudz samazinājies benzīna patēriņš.
1. Kur to vislabāk darīt?
2. Dzinējam standartā ir 230 hp un 330 Nm, cik būs pēc čipošanas?
3. Cik tas prieks maksā?
4. Cik tam pasākumam nepieciešams laiks (pati čipošana, regulēšana)?
5. Ja domāju likt gāzes iekārtu, ko darīt pa priekšu - čipot vai likt gāzi?
To, ka ir jēga to darīt, šeit lasīju. Kāds rakstīja, ka jūtami pieaugusi jauda un nedaudz samazinājies benzīna patēriņš.
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Diagnostika- Arteh
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Diagnostiku var ari musu puse uztaisit,saremonteties ari.Gazi musu gala sakarigi liek http://www.m7sport.lv/,cipot sacis Ozolins(tas kurs draga ar Coupi piedalas),bet cik sapratu tad lidz Saab vel nav ticis.
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Ar tipiskāko jaudas dalījumu pēc dzinēja vadības un komponenšu pakāpēm var iepazīties zviedru speciālista M@ptun lapā.
Svarīgi pirms jaudas celšanas auto atrādīt speciālistiem, kuri novērsīs klasiskās dzinēja slimības (ar kurām, pašiem īpašniekiem to nezinot, slimo apmēram 60-70% uz ceļiem esošo SAABu).
Svarīgi pirms jaudas celšanas auto atrādīt speciālistiem, kuri novērsīs klasiskās dzinēja slimības (ar kurām, pašiem īpašniekiem to nezinot, slimo apmēram 60-70% uz ceļiem esošo SAABu).
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Teorētiski jau, ja iešuj kādu gatavu Hirsch Performance softu, tad nekādas regulēšanas vairs nav vajadzīgs. Čaļi jau tur ir līdz nelabumam atregulējušies tavā vietā. Pašam tā uz savu galvu sākt ar cipariņiem tabulās spēlēties nav baigā jēga, tur tiešām var sanākt vairāk regulēšanas, nekā braukšanas prieka.
Un gāzes kompis parasti tiek piedzīts pēc Trionic kompja - attiecīgi, lai arī ko tu savam Saabam iešūsi pirms gāzošanas, gāzes meistari mēģinās piedzīt līdzīgas līknes arī gāzes kompim.
Bet nu jā.. vienkāršāk būs tā, kā teica Elmo - aizbraukt uz ArTeh un visu to darīt vienā vietā. ;)
Un gāzes kompis parasti tiek piedzīts pēc Trionic kompja - attiecīgi, lai arī ko tu savam Saabam iešūsi pirms gāzošanas, gāzes meistari mēģinās piedzīt līdzīgas līknes arī gāzes kompim.
Bet nu jā.. vienkāršāk būs tā, kā teica Elmo - aizbraukt uz ArTeh un visu to darīt vienā vietā. ;)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Edijs.... tur jau tā lieta, ka reti kad čipotkārajiem ir 100% perfekts auto un parasti jāsaved kārtībā visi vakuumi, noplūdes, jāsaprot kuri un kādās robežās gļučī devēji un tmldz. Tāpēc parasti ar plika softa iešūšanu nepietiek. Bet var jau arī otrādāk. No sākuma čips un pēc tam (kad nekas prātīgs nenotiek) visi pārējie remonti, kam parasti pēc kāda laika treknu punktu uzliek vai nu šāles, vai turbīna.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Par šo sīkāk zinās stāstīt Nils. :D :D :DArnijs wrote:No sākuma čips un pēc tam (kad nekas prātīgs nenotiek) visi pārējie remonti, kam parasti pēc kāda laika treknu punktu uzliek vai nu šāles, vai turbīna.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:2.3 T dzinēja čipošana
:laugh: :laugh: :laugh:edijs wrote:Par šo sīkāk zinās stāstīt Nils. :D :D :DArnijs wrote:No sākuma čips un pēc tam (kad nekas prātīgs nenotiek) visi pārējie remonti, kam parasti pēc kāda laika treknu punktu uzliek vai nu šāles, vai turbīna.
Tam čalim esot pieredze ar šīm štellēm. Arī ir nācies dzirdēt, pat esot Rīgā.
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Fortes fortuna adiuvat! ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Varbūt tāpēc, ka man mana Sabīne ir pirmā mašīna es daudz ko nesaprotu, bet, nu nevaru es neuzdot šo jautājumu - pastāstiet man lūdzu - kas Jums liek čipot tās mašīnas? Jums jaudas par maz vai kā? Agrāk dudināja ar saviem žiguļiem un moskvičiem un visi bija laimīgi, bet tagad... Vai tad tiešām nepietiek ar jau esošo jaudu, lai kādam tiktu garām?Mahmuds wrote:Nekur forumā neko konkrētu par čipošanu nevarēju atrast :( ! Par cik jau nākamo pirmdien beidzot kļūšu par laimīgo SAAB 9-5 Aero īpašnieku, tad arī kļuvis aktuāls jautājums jeb pareizāk sakot vairāki:
1. Kur to vislabāk darīt?
2. Dzinējam standartā ir 230 hp un 330 Nm, cik būs pēc čipošanas?
3. Cik tas prieks maksā?
4. Cik tam pasākumam nepieciešams laiks (pati čipošana, regulēšana)?
5. Ja domāju likt gāzes iekārtu, ko darīt pa priekšu - čipot vai likt gāzi?
To, ka ir jēga to darīt, šeit lasīju. Kāds rakstīja, ka jūtami pieaugusi jauda un nedaudz samazinājies benzīna patēriņš.
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Vēl agrāk ar zirgiem jāja... Un vēl vēl agrāk alās dzīvoja...Aigars wrote:Varbūt tāpēc, ka man mana Sabīne ir pirmā mašīna es daudz ko nesaprotu, bet, nu nevaru es neuzdot šo jautājumu - pastāstiet man lūdzu - kas Jums liek čipot tās mašīnas? Jums jaudas par maz vai kā? Agrāk dudināja ar saviem žiguļiem un moskvičiem un visi bija laimīgi, bet tagad... Vai tad tiešām nepietiek ar jau esošo jaudu, lai kādam tiktu garām?
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Protams, ka dzīvojot Rīgā, vai tās tuvumā var braukt pie (uz) Arteh, bet es dzīvoju 200 km attālumā no Arteh.elmo wrote:Diagnostika- Arteh
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
Diagnostiku sarunāju uz pirmdienu Vestienas ielā.
Remontnieki man ir pašam savi Liepājā - nedārgi un kvalitatīvi.
Gāznieks arī ir savējais, sievas Focusā nu jau gads, kā gāze ielikta un nav nekādu problēmu.
Aktuāls paliek tikai jautājums ar čipošanu :) !
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Tad naksies nobraukt tomer tos 200km..
Re:2.3 T dzinēja čipošana
chippy wrote:Vēl agrāk ar zirgiem jāja... Un vēl vēl agrāk alās dzīvoja...Aigars wrote:Varbūt tāpēc, ka man mana Sabīne ir pirmā mašīna es daudz ko nesaprotu, bet, nu nevaru es neuzdot šo jautājumu - pastāstiet man lūdzu - kas Jums liek čipot tās mašīnas? Jums jaudas par maz vai kā? Agrāk dudināja ar saviem žiguļiem un moskvičiem un visi bija laimīgi, bet tagad... Vai tad tiešām nepietiek ar jau esošo jaudu, lai kādam tiktu garām?
Chippy, es taču neteicu, ka kādam būtu jāpārsēžas atpakaļ uz žiguļiem vai moskvičiem - tas bija parasts jautājums :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:2.3 T dzinēja čipošana
Nu tad pie vienām zobu sāpēm diagnostika un čipošana! :)Mahmuds wrote:Protams, ka dzīvojot Rīgā, vai tās tuvumā var braukt pie (uz) Arteh, bet es dzīvoju 200 km attālumā no Arteh.elmo wrote:Diagnostika- Arteh
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
Diagnostiku sarunāju uz pirmdienu Vestienas ielā.
Remontnieki man ir pašam savi Liepājā - nedārgi un kvalitatīvi.
Gāznieks arī ir savējais, sievas Focusā nu jau gads, kā gāze ielikta un nav nekādu problēmu.
Aktuāls paliek tikai jautājums ar čipošanu :) !
Nav jau runa par to, ka tev slikti to gāzi ieliks, runa ir par to, lai nav jābrauc uz 2 kantoriem, ja pēkšņi kaut kas neies. Runa ir par to, lai gāzinieks nesaliek iekārtas komponentes tā, ka bez gāzes iekārtas kapitālas izjaukšnas netiek klāt nomainīt kādas detaļas motortelpā. Ir redzēti gadījumi, kad reduktors novietots tieši aiz tuvo gaismu luktura un nomainīt lamppiņu bez servisa apmeklējuma nav iespējams.;)