2.3 T dzinēja čipošana


User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

2.3 T dzinēja čipošana

Post by Mahmuds »

Nekur forumā neko konkrētu par čipošanu nevarēju atrast :( ! Par cik jau nākamo pirmdien beidzot kļūšu par laimīgo SAAB 9-5 Aero īpašnieku, tad arī kļuvis aktuāls jautājums jeb pareizāk sakot vairāki:
1. Kur to vislabāk darīt?
2. Dzinējam standartā ir 230 hp un 330 Nm, cik būs pēc čipošanas?
3. Cik tas prieks maksā?
4. Cik tam pasākumam nepieciešams laiks (pati čipošana, regulēšana)?
5. Ja domāju likt gāzes iekārtu, ko darīt pa priekšu - čipot vai likt gāzi?

To, ka ir jēga to darīt, šeit lasīju. Kāds rakstīja, ka jūtami pieaugusi jauda un nedaudz samazinājies benzīna patēriņš.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by elmo »

Diagnostika- Arteh
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by fimbars »

Diagnostiku var ari musu puse uztaisit,saremonteties ari.Gazi musu gala sakarigi liek http://www.m7sport.lv/,cipot sacis Ozolins(tas kurs draga ar Coupi piedalas),bet cik sapratu tad lidz Saab vel nav ticis.
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by Gripen »

Ar tipiskāko jaudas dalījumu pēc dzinēja vadības un komponenšu pakāpēm var iepazīties zviedru speciālista M@ptun lapā.

Svarīgi pirms jaudas celšanas auto atrādīt speciālistiem, kuri novērsīs klasiskās dzinēja slimības (ar kurām, pašiem īpašniekiem to nezinot, slimo apmēram 60-70% uz ceļiem esošo SAABu).
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by edijs »

Teorētiski jau, ja iešuj kādu gatavu Hirsch Performance softu, tad nekādas regulēšanas vairs nav vajadzīgs. Čaļi jau tur ir līdz nelabumam atregulējušies tavā vietā. Pašam tā uz savu galvu sākt ar cipariņiem tabulās spēlēties nav baigā jēga, tur tiešām var sanākt vairāk regulēšanas, nekā braukšanas prieka.

Un gāzes kompis parasti tiek piedzīts pēc Trionic kompja - attiecīgi, lai arī ko tu savam Saabam iešūsi pirms gāzošanas, gāzes meistari mēģinās piedzīt līdzīgas līknes arī gāzes kompim.

Bet nu jā.. vienkāršāk būs tā, kā teica Elmo - aizbraukt uz ArTeh un visu to darīt vienā vietā. ;)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by Arnijs »

Edijs.... tur jau tā lieta, ka reti kad čipotkārajiem ir 100% perfekts auto un parasti jāsaved kārtībā visi vakuumi, noplūdes, jāsaprot kuri un kādās robežās gļučī devēji un tmldz. Tāpēc parasti ar plika softa iešūšanu nepietiek. Bet var jau arī otrādāk. No sākuma čips un pēc tam (kad nekas prātīgs nenotiek) visi pārējie remonti, kam parasti pēc kāda laika treknu punktu uzliek vai nu šāles, vai turbīna.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by edijs »

Arnijs wrote:No sākuma čips un pēc tam (kad nekas prātīgs nenotiek) visi pārējie remonti, kam parasti pēc kāda laika treknu punktu uzliek vai nu šāles, vai turbīna.
Par šo sīkāk zinās stāstīt Nils. :D :D :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by gustavs »

edijs wrote:
Arnijs wrote:No sākuma čips un pēc tam (kad nekas prātīgs nenotiek) visi pārējie remonti, kam parasti pēc kāda laika treknu punktu uzliek vai nu šāles, vai turbīna.
Par šo sīkāk zinās stāstīt Nils. :D :D :D
:laugh: :laugh: :laugh:
Tam čalim esot pieredze ar šīm štellēm. Arī ir nācies dzirdēt, pat esot Rīgā.
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by Gripen »

Fortes fortuna adiuvat! ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by Aigars »

Mahmuds wrote:Nekur forumā neko konkrētu par čipošanu nevarēju atrast :( ! Par cik jau nākamo pirmdien beidzot kļūšu par laimīgo SAAB 9-5 Aero īpašnieku, tad arī kļuvis aktuāls jautājums jeb pareizāk sakot vairāki:
1. Kur to vislabāk darīt?
2. Dzinējam standartā ir 230 hp un 330 Nm, cik būs pēc čipošanas?
3. Cik tas prieks maksā?
4. Cik tam pasākumam nepieciešams laiks (pati čipošana, regulēšana)?
5. Ja domāju likt gāzes iekārtu, ko darīt pa priekšu - čipot vai likt gāzi?

To, ka ir jēga to darīt, šeit lasīju. Kāds rakstīja, ka jūtami pieaugusi jauda un nedaudz samazinājies benzīna patēriņš.
Varbūt tāpēc, ka man mana Sabīne ir pirmā mašīna es daudz ko nesaprotu, bet, nu nevaru es neuzdot šo jautājumu - pastāstiet man lūdzu - kas Jums liek čipot tās mašīnas? Jums jaudas par maz vai kā? Agrāk dudināja ar saviem žiguļiem un moskvičiem un visi bija laimīgi, bet tagad... Vai tad tiešām nepietiek ar jau esošo jaudu, lai kādam tiktu garām?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by chippy »

Aigars wrote:Varbūt tāpēc, ka man mana Sabīne ir pirmā mašīna es daudz ko nesaprotu, bet, nu nevaru es neuzdot šo jautājumu - pastāstiet man lūdzu - kas Jums liek čipot tās mašīnas? Jums jaudas par maz vai kā? Agrāk dudināja ar saviem žiguļiem un moskvičiem un visi bija laimīgi, bet tagad... Vai tad tiešām nepietiek ar jau esošo jaudu, lai kādam tiktu garām?
Vēl agrāk ar zirgiem jāja... Un vēl vēl agrāk alās dzīvoja...
Image
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by Mahmuds »

elmo wrote:Diagnostika- Arteh
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
Protams, ka dzīvojot Rīgā, vai tās tuvumā var braukt pie (uz) Arteh, bet es dzīvoju 200 km attālumā no Arteh.

Diagnostiku sarunāju uz pirmdienu Vestienas ielā.
Remontnieki man ir pašam savi Liepājā - nedārgi un kvalitatīvi.
Gāznieks arī ir savējais, sievas Focusā nu jau gads, kā gāze ielikta un nav nekādu problēmu.
Aktuāls paliek tikai jautājums ar čipošanu :) !
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by fimbars »

Tad naksies nobraukt tomer tos 200km..
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by Aigars »

chippy wrote:
Aigars wrote:Varbūt tāpēc, ka man mana Sabīne ir pirmā mašīna es daudz ko nesaprotu, bet, nu nevaru es neuzdot šo jautājumu - pastāstiet man lūdzu - kas Jums liek čipot tās mašīnas? Jums jaudas par maz vai kā? Agrāk dudināja ar saviem žiguļiem un moskvičiem un visi bija laimīgi, bet tagad... Vai tad tiešām nepietiek ar jau esošo jaudu, lai kādam tiktu garām?
Vēl agrāk ar zirgiem jāja... Un vēl vēl agrāk alās dzīvoja...

Chippy, es taču neteicu, ka kādam būtu jāpārsēžas atpakaļ uz žiguļiem vai moskvičiem - tas bija parasts jautājums :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:2.3 T dzinēja čipošana

Post by elmo »

Mahmuds wrote:
elmo wrote:Diagnostika- Arteh
Remonti-Arteh
Čipošana - Arteh
Gāze- atkal Arteh. :laugh:
Protams, ka dzīvojot Rīgā, vai tās tuvumā var braukt pie (uz) Arteh, bet es dzīvoju 200 km attālumā no Arteh.

Diagnostiku sarunāju uz pirmdienu Vestienas ielā.
Remontnieki man ir pašam savi Liepājā - nedārgi un kvalitatīvi.
Gāznieks arī ir savējais, sievas Focusā nu jau gads, kā gāze ielikta un nav nekādu problēmu.
Aktuāls paliek tikai jautājums ar čipošanu :) !
Nu tad pie vienām zobu sāpēm diagnostika un čipošana! :)
Nav jau runa par to, ka tev slikti to gāzi ieliks, runa ir par to, lai nav jābrauc uz 2 kantoriem, ja pēkšņi kaut kas neies. Runa ir par to, lai gāzinieks nesaliek iekārtas komponentes tā, ka bez gāzes iekārtas kapitālas izjaukšnas netiek klāt nomainīt kādas detaļas motortelpā. Ir redzēti gadījumi, kad reduktors novietots tieši aiz tuvo gaismu luktura un nomainīt lamppiņu bez servisa apmeklējuma nav iespējams.;)
Post Reply