Man arī tā gadās, vairāk gan ziemas laikā, kad motors vēl nav uzsilis.;)Yukki wrote:Kad atradīsi vainu, padod zināt, jo man tas pats jau kādu gadu. Līdz šim šķita, ka man rēgojas, bet ja jau citiem arī tādas pašas izjūtas, tad laikam nebūs melots.elmo wrote:Jautājums sekojošs. Pēdējā laikā esmu pamanījis tādu parādību, ka no rīta pielaižot auto viss darbojas lieliski, izripinos pa stāvvietas celiņu līdz Brīvībeni un kad vajag iedot gāzi, lai izlīstu droši uz ceļa, nevienam netraucējot (gāzes pedālis līdz pusei, nevis grīdā) auto mēdz izrādīt gurdenuma pazīmes. Sajūtas tādas kā ar pārlietu karbuli, kad motors cīnās lai nenoslāptu. Turot nospiestu gāzes pedāli mazliet ilgāk par 2-3 sek. atkal atdzīvojas un brauc normāli. Kad silts, nekas tamlīdzīgs nav novērots. Tajā brīdī auto vēl brauc ar benzīnu, jo nav pārslēdzies.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laikam kāda sērga iemetusies :laugh: :
KoreFun wrote:Praktisks jautājums:
Vai man vienam, uz B204 turbo, AUKSTAM motoram jo straujāk nospiežu gāzes pedāli, jo vairāk motors aizrījās un krīt apgriezieni?
zaz wrote:
Tev softwārs, kurš gļukoja, ķīmiķots, vai rūpnīcas?
Par to aizrīšanos, ja pilnīgi aukstam uz tukšgaitas robežas ar otro ripina un nospiež pedāli grīdā, tad arī man šad tad tā ka grib nedaudz aizrīties. Neteikšu, ka tā aizrīšanās ir tāda, ka sāk raustīties, vai slāpt, precīzāk teiktu, ka kādu sekundi nereaģē uz pedāli. Palaid vaļā un tad atiet.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu man tā bija gan tad, kad motors bija neķīmiķots, gan tagad, cik saprotu, smadzene ir nedaudz pieregulēta, bet vienalga. Simptomus precīzi aprakstīja zaz - 2.robā ir tāda kā aizture pie akseleratora nospiešanas:(
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es nezinu kurā man robā ir tad kad aizrijas, jo tie robi paši dzīvo savu dzīvi, es tikai lieku no P iekš D un atpakaļ!:laugh:
Bet varētu tā būt, ka vainīgs otrais robs!:laugh:
Un vispār, man ir cits motors, cita kārba bet simptomi tie paši, kas jums!Dīvaini.:dry:
Bet varētu tā būt, ka vainīgs otrais robs!:laugh:
Un vispār, man ir cits motors, cita kārba bet simptomi tie paši, kas jums!Dīvaini.:dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki, man ir tāds jautājums. Man ir 9-5, 1999.g., 2.3. Apstājoties un noslāpējot a/m, pēc aizdedzes atslēgas izņemšanas automātiski neatslēdzas durvis un neizslēdzas maģis(tas viss jādara manuāli), bez tam, atverot durvis visu laiku ir tas kaitinošais pī pī pī pī, kaut gan gaismas izslēgtas un atslēga izņemta no aizdedzes. Aizkraukles rajonā nevienam arī nav tāda kompja pie kā normāli pieslēgties, visi met krustus un dzen prom. Varbūt kāds zin, kas par vainu?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Droši vien ka tev jāmeklē foruma lietotājs Zinītis. Ja kāds arī zinās tad viņš jau nu noteikti, kas tev tur par elektrorūķi iemeties!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
gan jau ka arī serdene ārā nelec pie atslēgas izņemšanas, ne?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā tas ir nelec ārā? Nu nekas tur ārā nelien:(
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man reizēm, izņemot atslēgu, ar maģi arī tā gadās - neizslēdzas, jo tiešām neizlec laukā serdene... Bet tā nav liela problēma - uzspied uz serdenes ar pirkstu un viss kārtībā :)) Par pārējiem simptomiem gan neko nezinu - man tā nav bijis :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
Ceru ka līdzēs.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kuram Tu to teici? :)Nīgrais wrote:Aizej uz kādu autobodi, nopērc kkādu kontaktu tīrītāju aerosolu (ar šļauciņu/trubiņu) un papūt iekšā atslēgā. Tad pāris reižu pabaksti un paļurkā ar atslēgu to slēdzeni.
Ceru ka līdzēs.
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kam dikti vajag, tas sadzirdēs! :PAigars wrote:
Kuram Tu to teici? :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
:) Nezinu, vai man bija tas jāsadzird, bet es pamēģināšu :)) Lai gan pagaidām serdene ķerās ļoti reti un tas īpaši netraucē :)Nīgrais wrote:Kam dikti vajag, tas sadzirdēs! :PAigars wrote:
Kuram Tu to teici? :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SAABu eksperti runāja, ka tā darīt nedrīkst. nu tas ir drīkst, bet šķidrums var trāpīt uz kontaktiem apakšā zem serdenes:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tad kontaktu tīrītājs var kaitēt kontaktiem?:woohoo: