Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

KoreFun wrote:Izskatās, ka problēma ir atrisināta. Vaina softwarā.
Tev softwārs, kurš gļukoja, ķīmiķots, vai rūpnīcas?

Par to aizrīšanos, ja pilnīgi aukstam uz tukšgaitas robežas ar otro ripina un nospiež pedāli grīdā, tad arī man šad tad tā ka grib nedaudz aizrīties. Neteikšu, ka tā aizrīšanās ir tāda, ka sāk raustīties, vai slāpt, precīzāk teiktu, ka kādu sekundi nereaģē uz pedāli. Palaid vaļā un tad atiet.

Pie vienas sāpes, jautājums arī man.

Pēdējo pusgadu novērota šāda problema ar bremzēm:

Pavasara sākumā pamazām, pamazām palika baigi mīksts bremzes pedālis. Līdz brīdim, kad nospiežot strauji grīdā knapi bremzējās. Nu OK, sāku ar vienkāršāko - bremžu atgaisošanu. Un jā, šofera pakaļējā riteņa maģistrālē dafiga gaiss. OK, atgaisoju, bremzes kā jaunas.

Pagāja mēneši divi (apmēram) un tagad ir tieši tas pats. Atgaisoju bremzes, un atkal ir gaiss tieši tajā pašā caurulē (maģistrāle uz šofera pakaļējo riteni), bet gaiss galā, pie pasa riteņa. Ar pirmajiem 2viem pumpējieniem viss ir ārā.

Skatijos līmeni - viss čotka.
Skatijos vai kaut kur netek - netek.

Ir aprūsējusi bremžu maģistrāle (pie kuzava stiprinajumiem), BET, uz blakussēdētāja riteni (pakaļējo). Šofera caurules un maģistrāles, salīdzinājumā, kā jaunas.

Iesakiet kur meklet cēloni:

- pie riteņa
- maģistrālē
- cilindrā (pedāļa)


:huh:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nav stock softs. Īsti nebija laika tikt skaidrībā, bet liekas, ka visulaiku dažādi čipi tiek ierakstīti ar vienādām kļūdām. ECU vaina? Būs brīvāk papētīšu sīkāk kur rodās kļūdas.
zaz wrote:...precīzāk teiktu, ka kādu sekundi nereaģē uz pedāli. Palaid vaļā un tad atiet.
Tas pats, tikai neesmu novērojis gaitā. Tikai tukšgaitā, un jo straujāk spiežu jo vairāk krīt apgriezieni. ja mēreni spiežu, tad it kā nereaģē. Un tas notiek ne tikai tukšgaitā, bet visā apgr. diapazonā. Ja maigi paceļ apgriezienus un tad iespiež, tad aizrījās.

Kādā veidā mirst Lambdas? Vai nevar būt saistīts ar lielām detonācijām, manā gadījumā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja es noņēmu degvielas ieliešanas trubu, kas ir no spārna līdz bakam un aizkorķēju visas (4-as) trubas ciet, es drīkstu lēnā garā, mierīgi braukt līz punktam "B"? aptuvenā distance ~25km turp un atpakaļ. Vai arī kādas mahinācijas jāizveic ar tām trubām, lai es varētu braukt tik tālu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Eksperti, vai T5 un T7 9-3 degvielas sūkņi ir vienādi?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

... izskatās, ka visi eksperti ir aizgājuši ziema... oi, vasaras miegā :laugh:

Onlaina tex supports nav availabls...:laugh:


Bet, ja pa ģēlu... ko part katalogi saka? Pēc tiem nevar atkost?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Numuri atšķirās. Bet progā ir viss sūknis sborā:
Image

A vot vai atšķirās pats sūknis?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

Njaa... Korefun, Smagi Tev iet.....
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

KoreFun wrote:Numuri atšķirās. Bet progā ir viss sūknis sborā:


A vot vai atšķirās pats sūknis?
Man Arnijs dabuja jaunu sūkni (pašu sūkni) pa tādām naudām, ka nebija jēga pat uz šrotu zvanīt, kur nu vel braukt. Domāju, ka viņš arī Tev pateiks vai atšķiras, vai nē...
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

zaz wrote:
KoreFun wrote:Numuri atšķirās. Bet progā ir viss sūknis sborā:


A vot vai atšķirās pats sūknis?
Man Arnijs dabuja jaunu sūkni (pašu sūkni) pa tādām naudām, ka nebija jēga pat uz šrotu zvanīt, kur nu vel braukt. Domāju, ka viņš arī Tev pateiks vai atšķiras, vai nē...
bet seksu ta gribas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zinitis »

Sūkņi ir vienādi,atšķiras līmeņa devēji .
Un jaunākiem bij nedaudz izmainīts trubu diametrs.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Man arī Arnis mainīja tikai iekšas.;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Paldies Zinit!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
juve
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Mon May 23, 2011 8:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by juve »

Varbūt kāds zin, kas par vainu sekojošai lietai.
Ik pa brīdim pie ātruma virs 90 km/h mašīna sāk nenormāli vibrēt, ja iepriekš bija diezgan reti, tad tagad jau praktiski 50 % gadījumu. Un ja iepriekš nospiežot bremzes pazūd, tad tagad bieži vien ir vispār jāapstājas, lai vibrācija pazustu. Riepas nobalansēju. Man te saka, ka pie vainas varētu būt spararats. Bet par cik tas ir dārgs prieks, gribas pārbaudīt vai pie vainas nav kāds izmaksu ziņā lētāks remontdarbs. Auto 1.9 TiD 9-3, 2006, gada
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Aizdzen pie Arnija uz Vestienas ielu 2, lai paskatās!
martinsratd
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Wed Aug 03, 2011 11:33 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinsratd »

Sveiki SAAB zinosie!
Jautajums- ir iegadats 9-3 ss 2005g 1.9 wagons Linear vai autinnam var ierikot hands free?vai staav izvilkti tel. vadi kas nav izmantoti? (viduskonsulee ir tas infocentrs ar navigaacijas un tel. pogaam )
Post Reply