Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... =13#102929
Nemaz jau tik ilgi nav jātur.
Nospied un palaid vaļā clear pogu.
tad nospied un turi nospiestu clear pogu, pēc 4 sekundēm parādīsies uzraksts "clear", turpini turēt un pēc 8 sekundēm parādīsies "service".
Nemaz jau tik ilgi nav jātur.
Nospied un palaid vaļā clear pogu.
tad nospied un turi nospiestu clear pogu, pēc 4 sekundēm parādīsies uzraksts "clear", turpini turēt un pēc 8 sekundēm parādīsies "service".
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tik nebija uzraksts Serviced!:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tas ir tik būtiski ? :)elmo wrote:Vai tik nebija uzraksts Serviced!:laugh:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tagad man viss skaidrs čomi, esmu visu noprecizējis :)
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 152
- Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
- Location: Teika
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ilgs laiks pagājis un nu beidzot atkal ir iespēja iegādāties lidmašīnu :)) smaids līdz ausīm, ir šādi tādi varianti tādeļ jautāju jums :
1. vai aero buņdža ir tādi pati kā parastajam SE un ir iespejams aizstāt parasto (nokautu) saab 9-5 motoru ar aero motoru, un kas notiek ar kompjūteru var pārprogrammēt vai jāmaina ? hadene ?
2. kas notiek ar parasto 2.3 SE motoru ja viņam ir uzstādīta aero turbīna?
p.s
runa iet par 2000-2002g 9-5 modeļiem.
paldies.
1. vai aero buņdža ir tādi pati kā parastajam SE un ir iespejams aizstāt parasto (nokautu) saab 9-5 motoru ar aero motoru, un kas notiek ar kompjūteru var pārprogrammēt vai jāmaina ? hadene ?
2. kas notiek ar parasto 2.3 SE motoru ja viņam ir uzstādīta aero turbīna?
p.s
runa iet par 2000-2002g 9-5 modeļiem.
paldies.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja liek AERO turbīnu, tad jāparprogramē vadības bloks. Parastu motoru var aizstāt ar AERO motoru, bet jāparprogrammē vadības bloks. AERO versija atšķiras piekare. Buņdža ir vienāda.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekas tur nav jāpārprogrammē, ja atstāj Garretu. Jautājums jau bija tikai par motoru.KoreFun wrote:Parastu motoru var aizstāt ar AERO motoru, bet jāparprogrammē vadības bloks.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kāda jēga mainit motoru bez turbīnas, ja visa nozīmīga atšķirība ir turbīnā :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
1. Jā, bundža tāda pati. Jā, ir iespējams aizstāt, jo Aero motori ne ar ko būtiski neatšķiras.Kristaps.dre wrote:ilgs laiks pagājis un nu beidzot atkal ir iespēja iegādāties lidmašīnu :)) smaids līdz ausīm, ir šādi tādi varianti tādeļ jautāju jums :
1. vai aero buņdža ir tādi pati kā parastajam SE un ir iespejams aizstāt parasto (nokautu) saab 9-5 motoru ar aero motoru, un kas notiek ar kompjūteru var pārprogrammēt vai jāmaina ? hadene ?
2. kas notiek ar parasto 2.3 SE motoru ja viņam ir uzstādīta aero turbīna?
p.s
runa iet par 2000-2002g 9-5 modeļiem.
paldies.
Cita lieta, ja gribi ielikt Aero motoru un iegūt arī Aero jaudu. Tādā gadījumā tev vajadzēs arī Aero vadības bloku vai arī pāršūt esošo + jāliek Aero turbīnu.
2. Ja neregulē vadības bloku - gandrīz nekas, iegūsi lielāku turbo bedri, bet, ja pareizi saregulēsi vadības bloku, būs tev Aero!
p.s. Gustavs man iemācīja, ka runa nekur neiet.
p.p.s. Kāpēc uzreiz nenopirkt Aero? Viena lieta salasīt Aero motoru ar visu jaudu, cita - efektīvākas bremzes, glītāki bamperi, ērtāks un glaunāks salons...
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jēga tāda, ka turbīnu parasti ar motoru kopā netirgo un turbīnas cena arī būs kāda 1/3 no motora cenas.KoreFun wrote:Kāda jēga mainit motoru bez turbīnas, ja visa nozīmīga atšķirība ir turbīnā :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 152
- Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
- Location: Teika
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
tad būtībā droši var ņemt parasto motoru kuram ir aero turbīna un vest pārprogrammēt. ja arī nē tad kā labāk darīt.
kas tad ir ar piekari?
bremzēm skrūvju vietas ir tādas pašas un tās bez problēmām varētu nomainīt tāpat kā amortizātorus vai arī tur ir pavisam cits stāsts?
kārba, radiators ? vai arī vēl kas ?
p.s
uzreiz aero nav tik interesanti un lēti.
šoreiz ir darbs un līdz ar to iespēja lēnā garā visu salikt un izdarīt pareizi. no kļūdām par uzgriežņiem esmu mācījies un domāju ka ar jūsu nelielu web palīdzību drīz "red bull" nobālēs :laugh:
kas tad ir ar piekari?
bremzēm skrūvju vietas ir tādas pašas un tās bez problēmām varētu nomainīt tāpat kā amortizātorus vai arī tur ir pavisam cits stāsts?
kārba, radiators ? vai arī vēl kas ?
p.s
uzreiz aero nav tik interesanti un lēti.
šoreiz ir darbs un līdz ar to iespēja lēnā garā visu salikt un izdarīt pareizi. no kļūdām par uzgriežņiem esmu mācījies un domāju ka ar jūsu nelielu web palīdzību drīz "red bull" nobālēs :laugh:
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums - cik liela atšķirība bremžu darbības vienmērīgumā ir pieļaujama?
Šodien izgāju pa nullēm skati, bet bremžu vienmērīgums 3:3,6 priekšējām un 1,1:2 rocenei. Aizmugure kārtībā - 2,2:2,2.
Tīrīšanas un/vai regulēšanas vaina?
Šodien izgāju pa nullēm skati, bet bremžu vienmērīgums 3:3,6 priekšējām un 1,1:2 rocenei. Aizmugure kārtībā - 2,2:2,2.
Tīrīšanas un/vai regulēšanas vaina?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Darba bremzes 30%, rokas bremze - 50%. Darba bremzei neko tur noregulēt nevar un, ja viss ir tīrs un staigā, tad nevienmērība būs un nevienāda nodiluma (piestrādes) rēķina. Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Rocenei, parasti, ja abi riteņi ņem tad izlaiž arī ar lielākām atšķirībās. Tas novērojums no dzīves, ja rocene vispār strādā abiem riteņiem un citu aizrādījumu nav, tad īpašī nekasās. It sevišķi, ja skati iet mēneša beigās un vēl pievakarē, kad viņiem visi izmešanas plāni jau izpildīti un viss jau līdz kaklam, ka tik ātrāk darbu beigt.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par 9-5 problēmām man nu točna nav ko teikt , bet mani sajūsmina teksts " kad viņiem visi izmešanas plāni jau izpildīti " ...