Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... =13#102929

Nemaz jau tik ilgi nav jātur.
Nospied un palaid vaļā clear pogu.
tad nospied un turi nospiestu clear pogu, pēc 4 sekundēm parādīsies uzraksts "clear", turpini turēt un pēc 8 sekundēm parādīsies "service".
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Vai tik nebija uzraksts Serviced!:laugh:
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

elmo wrote:Vai tik nebija uzraksts Serviced!:laugh:
Vai tas ir tik būtiski ? :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Saabich »

Tagad man viss skaidrs čomi, esmu visu noprecizējis :)
Kristapsdre
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
Location: Teika

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Kristapsdre »

ilgs laiks pagājis un nu beidzot atkal ir iespēja iegādāties lidmašīnu :)) smaids līdz ausīm, ir šādi tādi varianti tādeļ jautāju jums :
1. vai aero buņdža ir tādi pati kā parastajam SE un ir iespejams aizstāt parasto (nokautu) saab 9-5 motoru ar aero motoru, un kas notiek ar kompjūteru var pārprogrammēt vai jāmaina ? hadene ?
2. kas notiek ar parasto 2.3 SE motoru ja viņam ir uzstādīta aero turbīna?

p.s
runa iet par 2000-2002g 9-5 modeļiem.
paldies.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja liek AERO turbīnu, tad jāparprogramē vadības bloks. Parastu motoru var aizstāt ar AERO motoru, bet jāparprogrammē vadības bloks. AERO versija atšķiras piekare. Buņdža ir vienāda.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Parastu motoru var aizstāt ar AERO motoru, bet jāparprogrammē vadības bloks.
Nekas tur nav jāpārprogrammē, ja atstāj Garretu. Jautājums jau bija tikai par motoru.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kāda jēga mainit motoru bez turbīnas, ja visa nozīmīga atšķirība ir turbīnā :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nils »

Kristaps.dre wrote:ilgs laiks pagājis un nu beidzot atkal ir iespēja iegādāties lidmašīnu :)) smaids līdz ausīm, ir šādi tādi varianti tādeļ jautāju jums :
1. vai aero buņdža ir tādi pati kā parastajam SE un ir iespejams aizstāt parasto (nokautu) saab 9-5 motoru ar aero motoru, un kas notiek ar kompjūteru var pārprogrammēt vai jāmaina ? hadene ?
2. kas notiek ar parasto 2.3 SE motoru ja viņam ir uzstādīta aero turbīna?

p.s
runa iet par 2000-2002g 9-5 modeļiem.
paldies.
1. Jā, bundža tāda pati. Jā, ir iespējams aizstāt, jo Aero motori ne ar ko būtiski neatšķiras.
Cita lieta, ja gribi ielikt Aero motoru un iegūt arī Aero jaudu. Tādā gadījumā tev vajadzēs arī Aero vadības bloku vai arī pāršūt esošo + jāliek Aero turbīnu.
2. Ja neregulē vadības bloku - gandrīz nekas, iegūsi lielāku turbo bedri, bet, ja pareizi saregulēsi vadības bloku, būs tev Aero!

p.s. Gustavs man iemācīja, ka runa nekur neiet.
p.p.s. Kāpēc uzreiz nenopirkt Aero? Viena lieta salasīt Aero motoru ar visu jaudu, cita - efektīvākas bremzes, glītāki bamperi, ērtāks un glaunāks salons...
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Kāda jēga mainit motoru bez turbīnas, ja visa nozīmīga atšķirība ir turbīnā :D
Jēga tāda, ka turbīnu parasti ar motoru kopā netirgo un turbīnas cena arī būs kāda 1/3 no motora cenas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Kristapsdre
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
Location: Teika

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Kristapsdre »

tad būtībā droši var ņemt parasto motoru kuram ir aero turbīna un vest pārprogrammēt. ja arī nē tad kā labāk darīt.
kas tad ir ar piekari?
bremzēm skrūvju vietas ir tādas pašas un tās bez problēmām varētu nomainīt tāpat kā amortizātorus vai arī tur ir pavisam cits stāsts?
kārba, radiators ? vai arī vēl kas ?

p.s
uzreiz aero nav tik interesanti un lēti.
šoreiz ir darbs un līdz ar to iespēja lēnā garā visu salikt un izdarīt pareizi. no kļūdām par uzgriežņiem esmu mācījies un domāju ka ar jūsu nelielu web palīdzību drīz "red bull" nobālēs :laugh:
Pan Shtitz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 236
Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
Location: Tome

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Pan Shtitz »

Jautājums - cik liela atšķirība bremžu darbības vienmērīgumā ir pieļaujama?

Šodien izgāju pa nullēm skati, bet bremžu vienmērīgums 3:3,6 priekšējām un 1,1:2 rocenei. Aizmugure kārtībā - 2,2:2,2.

Tīrīšanas un/vai regulēšanas vaina?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Darba bremzes 30%, rokas bremze - 50%. Darba bremzei neko tur noregulēt nevar un, ja viss ir tīrs un staigā, tad nevienmērība būs un nevienāda nodiluma (piestrādes) rēķina. Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Rocenei, parasti, ja abi riteņi ņem tad izlaiž arī ar lielākām atšķirībās. Tas novērojums no dzīves, ja rocene vispār strādā abiem riteņiem un citu aizrādījumu nav, tad īpašī nekasās. It sevišķi, ja skati iet mēneša beigās un vēl pievakarē, kad viņiem visi izmešanas plāni jau izpildīti un viss jau līdz kaklam, ka tik ātrāk darbu beigt.
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maris »

Par 9-5 problēmām man nu točna nav ko teikt , bet mani sajūsmina teksts " kad viņiem visi izmešanas plāni jau izpildīti " ...
Post Reply