Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai var sarunāt kādu ejošu tukšgaitas vārstu pārbaudei?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
100% ejošs vārsts = jauns vārsts.KoreFun wrote:Vai var sarunāt kādu ejošu tukšgaitas vārstu pārbaudei?
Ja lietots gadu stāvējis plauktā nekustināts - garantijas nekādas. (bet nu tādu vismaz var sarunāt :D)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Negatīvs rezultāts arī ir rezultāts;) Ja izmaiņu nebūs, tad šis nebūs pie vainas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai arī - ja otrs lietotais sprūdīs vienādi, ko tad?KoreFun wrote:Negatīvs rezultāts arī ir rezultāts;) Ja izmaiņu nebūs, tad šis nebūs pie vainas.
Sāksi mainīt visu pārējo pēc kārtas? Vai meklēsi trešo?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja tas ir,tas,kuru biji man aizlienējis, tad strādāt viņš strādāja! Šķiet, Tu viņu pat iztīrīji!Arnijs wrote:Vai arī - ja otrs lietotais sprūdīs vienādi, ko tad?KoreFun wrote:Negatīvs rezultāts arī ir rezultāts;) Ja izmaiņu nebūs, tad šis nebūs pie vainas.
Sāksi mainīt visu pārējo pēc kārtas? Vai meklēsi trešo?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ar 100% vienādu gļuku diez vai būs 2-as detaļas.. Kgan vispār dīvaini, ja apgriezieni uzreiz krīt pēc apstāšanās, tad vairāk uz elektronisko gļuku velk..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
KoreFun wrote:Ar 100% vienādu gļuku diez vai būs 2-as detaļas
Da mierīgi! :D Ir pusbeigti CKP ar absolūti vienādiem simptomiem, gaisa mērītāji, kuriem iespējama vienāda nobīde, DI ar vienādām kļūdām.... Piemēru, cik uziet! Protams, ka lielāka varbūtība būs, ka nebūs ar identiskiem simptomiem, bet ne tā, ka tas būs kkāds niecīgs procents.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man arī kaut kādi brīnumi ar apgriezieniem. Arnija ieteikumu, nomainīt vecās vakuuma caurules, vel neesmu veicis (droseli gan iztīriju), bet simptomi sekojoši:KoreFun wrote:Ar 100% vienādu gļuku diez vai būs 2-as detaļas.. Kgan vispār dīvaini, ja apgriezieni uzreiz krīt pēc apstāšanās, tad vairāk uz elektronisko gļuku velk..
* Pa ziemu, kad aktīvi pastrādā pretspolēšana - pamazām, pamazām, tukšgaita sāk celties apgriezieni paši no sevis. Un ta ceļas kaut līdz redlainam ( nu tik, protams nelaidu), bet ļoti lēni un konstanti. Autiņu noslāpēju un pēc tam tādu brīnumu vairs nebija.
* Gaisoju, kustinaju bremzes un pēc tam devos testdraivā. Uz kādi 80 km/h (ātrumam nav nozīmes)tukšgaitā ripinot, nospiežot bremzi (kārtīgi), kā sāk strādāt ABS, tā sāk celties apgriezieni, paspēj uzkāpt līdz kādi 2700rpm.
Pagaidām ceru uz to, ko teica Arnijs - kaut kas nav ar vakuumiem. Caurules galīgi nolietojšās. Izklausās lētak kā jebkura cita detaļa :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nomainīt pilnīgi visas vakuumnieces, man šķiet, ar nebija baigā sviestmaize. Var jau būt, ka muldu. :huh:zaz wrote:Pagaidām ceru uz to, ko teica Arnijs - kaut kas nav ar vakuumiem. Caurules galīgi nolietojšās. Izklausās lētak kā jebkura cita detaļa :laugh:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Silkona ap 3LVL/menvoy wrote:Nomainīt pilnīgi visas vakuumnieces, man šķiet, ar nebija baigā sviestmaize. Var jau būt, ka muldu. :huh:zaz wrote:Pagaidām ceru uz to, ko teica Arnijs - kaut kas nav ar vakuumiem. Caurules galīgi nolietojšās. Izklausās lētak kā jebkura cita detaļa :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
AdParts 1.80Ls/m. Nav iespējas tikt līdz viņiem. Ja kāds brauks lūdzu paņemt man arī.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Esi "piemetis" cik m aiziet?KoreFun wrote:AdParts 1.80Ls/m. Nav iespējas tikt līdz viņiem. Ja kāds brauks lūdzu paņemt man arī.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pati garākā ir no ieplūdes uz by-passu. kkas nedaudz zem metra būs. Tā kā pie reizes mainīšu arī uz Turbo pulksteni, tad sev ņemšu 3m.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 122
- Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
- Location: UK, Southampton
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kas pirmais būtu jāpārbauda, ja pie 80-110 km stundā sāk stūre vibrēt. Ja brauc zem 80km gandrīz nekas nav.
Vai ir kaut kāda iespēja noteikt bremžu kluču nodilumu neizjaucot bremzes, bet tikai noņemot riepu?
Vai ir kaut kāda iespēja noteikt bremžu kluču nodilumu neizjaucot bremzes, bet tikai noņemot riepu?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sāc ar vienkāršāko, pārbaudi vai nav dubļi disku iekšpusē piekaltuši un aizved pārbalansēt, mož atsvari atlīmējušies!