Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Vai var sarunāt kādu ejošu tukšgaitas vārstu pārbaudei?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Vai var sarunāt kādu ejošu tukšgaitas vārstu pārbaudei?
100% ejošs vārsts = jauns vārsts.
Ja lietots gadu stāvējis plauktā nekustināts - garantijas nekādas. (bet nu tādu vismaz var sarunāt :D)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Negatīvs rezultāts arī ir rezultāts;) Ja izmaiņu nebūs, tad šis nebūs pie vainas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Negatīvs rezultāts arī ir rezultāts;) Ja izmaiņu nebūs, tad šis nebūs pie vainas.
Vai arī - ja otrs lietotais sprūdīs vienādi, ko tad?
Sāksi mainīt visu pārējo pēc kārtas? Vai meklēsi trešo?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by gustavs »

Arnijs wrote:
KoreFun wrote:Negatīvs rezultāts arī ir rezultāts;) Ja izmaiņu nebūs, tad šis nebūs pie vainas.
Vai arī - ja otrs lietotais sprūdīs vienādi, ko tad?
Sāksi mainīt visu pārējo pēc kārtas? Vai meklēsi trešo?
Ja tas ir,tas,kuru biji man aizlienējis, tad strādāt viņš strādāja! Šķiet, Tu viņu pat iztīrīji!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ar 100% vienādu gļuku diez vai būs 2-as detaļas.. Kgan vispār dīvaini, ja apgriezieni uzreiz krīt pēc apstāšanās, tad vairāk uz elektronisko gļuku velk..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Ar 100% vienādu gļuku diez vai būs 2-as detaļas

Da mierīgi! :D Ir pusbeigti CKP ar absolūti vienādiem simptomiem, gaisa mērītāji, kuriem iespējama vienāda nobīde, DI ar vienādām kļūdām.... Piemēru, cik uziet! Protams, ka lielāka varbūtība būs, ka nebūs ar identiskiem simptomiem, bet ne tā, ka tas būs kkāds niecīgs procents.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

KoreFun wrote:Ar 100% vienādu gļuku diez vai būs 2-as detaļas.. Kgan vispār dīvaini, ja apgriezieni uzreiz krīt pēc apstāšanās, tad vairāk uz elektronisko gļuku velk..
Man arī kaut kādi brīnumi ar apgriezieniem. Arnija ieteikumu, nomainīt vecās vakuuma caurules, vel neesmu veicis (droseli gan iztīriju), bet simptomi sekojoši:

* Pa ziemu, kad aktīvi pastrādā pretspolēšana - pamazām, pamazām, tukšgaita sāk celties apgriezieni paši no sevis. Un ta ceļas kaut līdz redlainam ( nu tik, protams nelaidu), bet ļoti lēni un konstanti. Autiņu noslāpēju un pēc tam tādu brīnumu vairs nebija.

* Gaisoju, kustinaju bremzes un pēc tam devos testdraivā. Uz kādi 80 km/h (ātrumam nav nozīmes)tukšgaitā ripinot, nospiežot bremzi (kārtīgi), kā sāk strādāt ABS, tā sāk celties apgriezieni, paspēj uzkāpt līdz kādi 2700rpm.

Pagaidām ceru uz to, ko teica Arnijs - kaut kas nav ar vakuumiem. Caurules galīgi nolietojšās. Izklausās lētak kā jebkura cita detaļa :laugh:
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by envoy »

zaz wrote:Pagaidām ceru uz to, ko teica Arnijs - kaut kas nav ar vakuumiem. Caurules galīgi nolietojšās. Izklausās lētak kā jebkura cita detaļa :laugh:
Nomainīt pilnīgi visas vakuumnieces, man šķiet, ar nebija baigā sviestmaize. Var jau būt, ka muldu. :huh:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

envoy wrote:
zaz wrote:Pagaidām ceru uz to, ko teica Arnijs - kaut kas nav ar vakuumiem. Caurules galīgi nolietojšās. Izklausās lētak kā jebkura cita detaļa :laugh:
Nomainīt pilnīgi visas vakuumnieces, man šķiet, ar nebija baigā sviestmaize. Var jau būt, ka muldu. :huh:
Silkona ap 3LVL/m
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

AdParts 1.80Ls/m. Nav iespējas tikt līdz viņiem. Ja kāds brauks lūdzu paņemt man arī.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

KoreFun wrote:AdParts 1.80Ls/m. Nav iespējas tikt līdz viņiem. Ja kāds brauks lūdzu paņemt man arī.
Esi "piemetis" cik m aiziet?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Pati garākā ir no ieplūdes uz by-passu. kkas nedaudz zem metra būs. Tā kā pie reizes mainīšu arī uz Turbo pulksteni, tad sev ņemšu 3m.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Andreas »

Kas pirmais būtu jāpārbauda, ja pie 80-110 km stundā sāk stūre vibrēt. Ja brauc zem 80km gandrīz nekas nav.

Vai ir kaut kāda iespēja noteikt bremžu kluču nodilumu neizjaucot bremzes, bet tikai noņemot riepu?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Sāc ar vienkāršāko, pārbaudi vai nav dubļi disku iekšpusē piekaltuši un aizved pārbalansēt, mož atsvari atlīmējušies!
Post Reply