Atšķirās... Un ar hidrauliku tai nav nekāda saistība. Neatkarīgi loki trumuļa iekšienē...Gustavs wrote:
Atšķirās no 9k? Ja nē, tad jau tik daudz cik suportā skrūve jāpievelk. Katrā ziņā šo procedūru es tāpat neveikšu :dry: :laugh: .
Gustava: 900NG
Re:Gustava: 900NG
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gustava: 900NG
Ahh, tad jau tā kā mersim. Ir jau gan dumja sistēma.
Re:Gustava: 900NG
Tāks! Pabraukāts LV ārēm un nomērīts patēriņš šosejas režīmā. Pilsētas un jauktais sekos, tik tālu neesmu ticis vēl. Ņemot vērā slapjo ceļu,ziemas riepas vidējo ātrumu 100kmh un fūru apdzīšanas,kas nesagādā absolūti nekādu piepūli - 7,1L. Tatad var vēl labāk!
Kruīzs nekur nebija pazudis, vnk ne tur biju skatījies/meklējis viņu spidometrā.
Lieta,kura jānočeko - kkur zūd dzesēšana šķidrums. Dūmu nav. Pieļauju,ka dēļ ilgās stāvēšana,kāda truba laiž garām. Ceru.
Kas ir vēl dīvaināk, tad salons grab mazāk kā 9k un pat brīžiem liekas,ka mazāk par mb w124.
Sānu skata spoguļiem ir kāds neriktīgs lenķis, tā arī varētu būt lieta nr2,kura nepatīk, taču cik ir daudz to,kuras ir ar + zīmi.
Nudien nevaru iedomāties ideālāku daily no saab saimes. Nepelnīti aizmirsts modelis!
Kruīzs nekur nebija pazudis, vnk ne tur biju skatījies/meklējis viņu spidometrā.
Lieta,kura jānočeko - kkur zūd dzesēšana šķidrums. Dūmu nav. Pieļauju,ka dēļ ilgās stāvēšana,kāda truba laiž garām. Ceru.
Kas ir vēl dīvaināk, tad salons grab mazāk kā 9k un pat brīžiem liekas,ka mazāk par mb w124.
Sānu skata spoguļiem ir kāds neriktīgs lenķis, tā arī varētu būt lieta nr2,kura nepatīk, taču cik ir daudz to,kuras ir ar + zīmi.
Nudien nevaru iedomāties ideālāku daily no saab saimes. Nepelnīti aizmirsts modelis!
Re:Gustava: 900NG
Nu kāpēc aizmirsts? Ideāls auto - prasts kā nagla un uzticīgs kā zaldāta deķis. :)
Un ja vēl V6, tad vispāāā ... mmmmmmm.
Protams, 9-3 OG ir šur tur bišķ labāks(sajūgs hidra), bet tas pac vien i.
:)
Tik patēriņš tavam bišķ labāks, obidna man. :(
Un ja vēl V6, tad vispāāā ... mmmmmmm.
Protams, 9-3 OG ir šur tur bišķ labāks(sajūgs hidra), bet tas pac vien i.
:)
Tik patēriņš tavam bišķ labāks, obidna man. :(
Re:Gustava: 900NG
Nez, tas divas galvas mani nepārliecina, ja jau V, tad v8 - ja di..š, tad di..š, lai arī zināmos apstākļos tas smagais purngals vadās labi.
Re:Gustava: 900NG
V8 toč naf vajadzīgs. Ar atmosfērnieku V6 - 250+ km/h - pietiekami. :laugh:
A smagais purniņš - vienkārši oga, jebkuros apstākļos, par ziemu nemaz nerunājot.
A smagais purniņš - vienkārši oga, jebkuros apstākļos, par ziemu nemaz nerunājot.
Re:Gustava: 900NG
Nu redz, kkad vasaras sākumā Tev tika izteikts piedāvājums par, Tavu 900T! Būtu ticis pie 2.5 un nebūtu jāgremdējas sentimentalās atmiņās:P !Nīgrais wrote:V8 toč naf vajadzīgs. Ar atmosfērnieku V6 - 250+ km/h - pietiekami. :laugh:
A smagais purniņš - vienkārši oga, jebkuros apstākļos, par ziemu nemaz nerunājot.
Re:Gustava: 900NG
Mērfijs neguļ! Nevajdzēja piedalīties diskusijā par uzturēšanas izmaksām.
Ī.s, vēlēdamies ievadīt maģa kodu - izpildu visas oem siģenes prasības, atveru/aizveru ar pulti. Par cik neuzksatu,ka koda ievadīšanai auto būtu jāpiešķiļ, pagriežu aizdedzes atslēgu līdz pozīcijai nr.2 . Pec brīža tomēr sadomāju piešķilt un nāni. Wtf! Atkal ar pulti - atveram/aizveram - same shit. Suknis strādā, iepriekš kkādas reizes trīs bendiks starterim bija nogļučījis, lai izņemtu atslēgu R robs ir nedaudz uz sevi jāpavelk citi simptomi netika novēroti. Patreiz, griežot aizdedzes atslēgu, nostrādā relejs, un atslēgas pozīcija nr.3 -stara brīdī izdziest temp. kompis(nebiju piefiksejis vai pirms tam tā arī bija, bet pieņemu,ka starta brīdī ta arī ir).
Kas tā par figņu, pat saprotot,ka tik pat labi varu zīlēt kafijas biezumos, tomēr prasīšu speciem:
*aizdedzes atslēg?
*vai starteris tā vienā dienā var izbeigties(pec pierezes,parasti tas process ir bijis gana ilgs)?
* kkas ar siģeni,kas man liekas visticamāk, - tik ko varētu darīt lietas labā?
P.s
Akb atvienoju uz 5.min pat apzinoties,ka nebūs īstā recepte.
Ī.s, vēlēdamies ievadīt maģa kodu - izpildu visas oem siģenes prasības, atveru/aizveru ar pulti. Par cik neuzksatu,ka koda ievadīšanai auto būtu jāpiešķiļ, pagriežu aizdedzes atslēgu līdz pozīcijai nr.2 . Pec brīža tomēr sadomāju piešķilt un nāni. Wtf! Atkal ar pulti - atveram/aizveram - same shit. Suknis strādā, iepriekš kkādas reizes trīs bendiks starterim bija nogļučījis, lai izņemtu atslēgu R robs ir nedaudz uz sevi jāpavelk citi simptomi netika novēroti. Patreiz, griežot aizdedzes atslēgu, nostrādā relejs, un atslēgas pozīcija nr.3 -stara brīdī izdziest temp. kompis(nebiju piefiksejis vai pirms tam tā arī bija, bet pieņemu,ka starta brīdī ta arī ir).
Kas tā par figņu, pat saprotot,ka tik pat labi varu zīlēt kafijas biezumos, tomēr prasīšu speciem:
*aizdedzes atslēg?
*vai starteris tā vienā dienā var izbeigties(pec pierezes,parasti tas process ir bijis gana ilgs)?
* kkas ar siģeni,kas man liekas visticamāk, - tik ko varētu darīt lietas labā?
P.s
Akb atvienoju uz 5.min pat apzinoties,ka nebūs īstā recepte.
Re:Gustava: 900NG
Neko nesapratu, bet varu par Tevi aizlūgt nākamajā baznīcas apmeklējuma reizē. :laugh:
Re:Gustava: 900NG
Starteris no 9-3 dīzeļa der, ja tas izrādīsies pie vainas?
Re:Gustava: 900NG
Tas taču pilnīgi cits motora bloks! Protams, ka neder.Gustavs wrote:Starteris no 9-3 dīzeļa der, ja tas izrādīsies pie vainas?
Derēs no 9-3 ar T5, kā arī no jebkura 9k no 94<
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gustava: 900NG
Par mani esi aizmirsis, draugs? :)Gustavs wrote:Starteris no 9-3 dīzeļa der, ja tas izrādīsies pie vainas?
Saab 900 Turbo '81
Re:Gustava: 900NG
Ja līdz Nilam būs pa tālu, tad mums arī ir viens, jābūt ejošam.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Gustava: 900NG
Ok, paldies, ir vismaz backup - Romāns, Nils un Edijs( zem jautājumzīmes), protams, ja reiz pie vainas būs starteris.
Arni - sorry par lāmerismu, steigā pat prātā neienāca :blush: :laugh: !
Arni - sorry par lāmerismu, steigā pat prātā neienāca :blush: :laugh: !
Re:Gustava: 900NG
No Edgara donoriem nederēs, viņam visi Jetronici vai T5.2, atšķirsies.
Saab 900 Turbo '81