Gustava: 900NG
Gustava: 900NG
Model:Saab 900
Model Year:1996
Body type:3-door (3D)
Engine: B204I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B204 I)
Gearbox:5-speed manual / Front wheel drive
Plant:Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market:Model series II, Driver and passenger airbags
Te nu būs stāsts par otrās dzīvības iepūšanu-izglābu no izjaukšanas.
Auto nostāvējis divus gadus zem koka, bija sakrājis gan salonā pamatīgu kultūrslāni,gan virsbūve bija kā matēta, bez pulēšanas nu nekādi kā arī,lieta,kura mani tracina-nekopta motortelpa, taču pēc šīm veselīgajām procedurām pavērās jau pavisam cits skats. Galu beigās, nekoptā vidē kko darīt ir nelāgi. Diemžēl, bildes "pirms" nav,jo fočiks sastreikojās.
Darāmās lietas, vismaz cik esmu apzinājis:
*Metinātājs.
*eļļa, filtru, sveču, dzesēšanas šķidruma, bremžu šķidruma maiņas.
*Sajūgs čīkst, to izspiežot - ātrumos slēdzās(izspiedējgultnis vai tml)
*Nodoklis par diviem gadiem un,tad arī saraksta turpinājums pēc skates apmeklējuma.
*Ar Vikingu palīdzību atkodēt maģi.
Auto pielietojums-ikdienas braucamais,kamēr OG gulēs ziemas guļu. Visvairāk pārsteidz ļoti pareizā(vismaz manam augumam) sēdpozīcija pie stūres,biju piemirsis par to štelli 900ng, 9k šajā aspektā iesūkā.
Īsumā, ļoti patīk,tas auto, motors arīdzan strādā kā nākas - klusi, bez liekiem trobeļiem, vismaz patreiz, gan jau kkādi zemūdens akmeņi līdīs ārā, ar to,protams, rēķinos.
Kāds kko ar pr.lampām sadarījis, kkādi mistiski vadi,kuri ņem barošanu no aķa :woohoo: .
Plāns: drīzumā dabūt street legal un kkādā tālākā nākotnē auto aplīmēt ar līmplēvi, taja pašā tonī,lai nav jaiespringst uz izdevumiem par krasošanu. Varbūt ādas salonu, varbūt 2.3 T :P :laugh: . Un jā, beidzot man ir kupeja , saab izpildijumā :laugh: . Zinu protams ari lielo skepsi attiecībā pret 900ng, megināsim pierādīt pretējo. Nez, patīk man tas auto.
Paldies par uzmanibu!
Model Year:1996
Body type:3-door (3D)
Engine: B204I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B204 I)
Gearbox:5-speed manual / Front wheel drive
Plant:Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market:Model series II, Driver and passenger airbags
Te nu būs stāsts par otrās dzīvības iepūšanu-izglābu no izjaukšanas.
Auto nostāvējis divus gadus zem koka, bija sakrājis gan salonā pamatīgu kultūrslāni,gan virsbūve bija kā matēta, bez pulēšanas nu nekādi kā arī,lieta,kura mani tracina-nekopta motortelpa, taču pēc šīm veselīgajām procedurām pavērās jau pavisam cits skats. Galu beigās, nekoptā vidē kko darīt ir nelāgi. Diemžēl, bildes "pirms" nav,jo fočiks sastreikojās.
Darāmās lietas, vismaz cik esmu apzinājis:
*Metinātājs.
*eļļa, filtru, sveču, dzesēšanas šķidruma, bremžu šķidruma maiņas.
*Sajūgs čīkst, to izspiežot - ātrumos slēdzās(izspiedējgultnis vai tml)
*Nodoklis par diviem gadiem un,tad arī saraksta turpinājums pēc skates apmeklējuma.
*Ar Vikingu palīdzību atkodēt maģi.
Auto pielietojums-ikdienas braucamais,kamēr OG gulēs ziemas guļu. Visvairāk pārsteidz ļoti pareizā(vismaz manam augumam) sēdpozīcija pie stūres,biju piemirsis par to štelli 900ng, 9k šajā aspektā iesūkā.
Īsumā, ļoti patīk,tas auto, motors arīdzan strādā kā nākas - klusi, bez liekiem trobeļiem, vismaz patreiz, gan jau kkādi zemūdens akmeņi līdīs ārā, ar to,protams, rēķinos.
Kāds kko ar pr.lampām sadarījis, kkādi mistiski vadi,kuri ņem barošanu no aķa :woohoo: .
Plāns: drīzumā dabūt street legal un kkādā tālākā nākotnē auto aplīmēt ar līmplēvi, taja pašā tonī,lai nav jaiespringst uz izdevumiem par krasošanu. Varbūt ādas salonu, varbūt 2.3 T :P :laugh: . Un jā, beidzot man ir kupeja , saab izpildijumā :laugh: . Zinu protams ari lielo skepsi attiecībā pret 900ng, megināsim pierādīt pretējo. Nez, patīk man tas auto.
Paldies par uzmanibu!
Re:Gustava: 900NG
Kā var teikt, ka 9k sēdpozīcija iesūkā? :laugh:
Pats auto, protams, pliks kā baznīcas žurka un švaks kā mans Ansis, bet par sviestmaizi es arī ar tādu brauktu. Krāmēt tādā turbo motoru nez vai ir jēga, ja nu vienīgi pavīd labs donors, visādi citādi swe ir pilns ar jau savīlētiem 900ng turbo par salīdzinoši saldām cenām, ja jau tā patīk. Pie kam, ja kuzovs prasās pēc metinātāja, nav baigi saldais variants uz kā bāzēties, pats zini savu attieksmi par brūno pūķi.
Pozitīva nianse, ka šim ir lētākas daļas par 9k, vismaz lietotas. Ļoti prasās smukus R17, saprotams, ka ziemas auto arī sēdinājums Ādažu kantorī netiks veikts, lai gan gribētos. :P
Lai labi ripo, draugs un man ir prieks, ka Saab pulks tavā sētā papildinās. ;)
Pats auto, protams, pliks kā baznīcas žurka un švaks kā mans Ansis, bet par sviestmaizi es arī ar tādu brauktu. Krāmēt tādā turbo motoru nez vai ir jēga, ja nu vienīgi pavīd labs donors, visādi citādi swe ir pilns ar jau savīlētiem 900ng turbo par salīdzinoši saldām cenām, ja jau tā patīk. Pie kam, ja kuzovs prasās pēc metinātāja, nav baigi saldais variants uz kā bāzēties, pats zini savu attieksmi par brūno pūķi.
Pozitīva nianse, ka šim ir lētākas daļas par 9k, vismaz lietotas. Ļoti prasās smukus R17, saprotams, ka ziemas auto arī sēdinājums Ādažu kantorī netiks veikts, lai gan gribētos. :P
Lai labi ripo, draugs un man ir prieks, ka Saab pulks tavā sētā papildinās. ;)
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Gustava: 900NG
Gustavs tev jau divi SAABi :blink: :) Nevajedzeja tirgot to sarkano smukuli ,tapat tevi velk pie SAAB :laugh:
Re:Gustava: 900NG
Man visvairāk patīk šautriņu mērķis pie loga. Vai nu labi satrennējies, vai stiklinieks rados :D
Re:Gustava: 900NG
Kur,tad nu pliks. Ir lūka, kompis, kruīzs,el logi,ac utt un, Nil, Tu līdz galam neizproti,ko nozīmē pliks kā baznica žurka,jo Ansim ir tāda ekstra kā tahometrs. Un par jaudu, khmm, ja jau man liekas,ka mb 230te verā lopa, tad , ko,tur vairāk komentēt :laugh: .
Par sēdpozīciju tā viš ir, viedoklis subjektīvais, vnk tracināja 9k,ka stūre ir klēpī un sedi augstu, šim ir otrādāk-sēdi zemu un stūre ir salīdzinoši augstu,līdzīgi kā bmw. Nav tik traki ar to rūsu, taču salīdzonši bleķi gan ir plāni ka jau dārgam opelim :laugh: , plānāki kā 9k, nerunājot ar 900og.
Chippy, jā savulaik aktīvi mētāju drātiņas,konkrētajā merķī metu pa loga šķirbu :laugh: !
Ā un ir glāžu savilcējs defoltā B) !
Par sēdpozīciju tā viš ir, viedoklis subjektīvais, vnk tracināja 9k,ka stūre ir klēpī un sedi augstu, šim ir otrādāk-sēdi zemu un stūre ir salīdzinoši augstu,līdzīgi kā bmw. Nav tik traki ar to rūsu, taču salīdzonši bleķi gan ir plāni ka jau dārgam opelim :laugh: , plānāki kā 9k, nerunājot ar 900og.
Chippy, jā savulaik aktīvi mētāju drātiņas,konkrētajā merķī metu pa loga šķirbu :laugh: !
Ā un ir glāžu savilcējs defoltā B) !
Re:Gustava: 900NG
Ooo, sveicu ar jaunu ziemas izklaižu biedru! :)
Tas atkal jau lika aizdomāties, ka vajag man tomēr vienu pliko baznīcas žurku sētā, ar ko ziemā kupenas šķūrēt. Tik kaut kā pēdējā laikā pie manis negrib nākt tādi feinie piedāvājumi.
Tas atkal jau lika aizdomāties, ka vajag man tomēr vienu pliko baznīcas žurku sētā, ar ko ziemā kupenas šķūrēt. Tik kaut kā pēdējā laikā pie manis negrib nākt tādi feinie piedāvājumi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gustava: 900NG
Apsveicu! Pie pirmās izdevības prasīšu izbraukt līkumiņu! Nu ļoti man interesē kā iet B204i. Ar saviem 154hp (LPT) (jā, kkad sen tā bija:D) manējais Grifs bija lēns kā gliemezis:D Kur nu vēl ar 130 cik tur lopiem..:blink:
P.S. starp citu, cik šim ir pašmasa?
P.S. starp citu, cik šim ir pašmasa?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Gustava: 900NG
Paldies, Romān!
Man nav teh. pases, bet pēc loģikas, vieglāks par Turbo versiju, paskatīšos,kas iesists šiltē. Par iet/neiet - pabrauc kādu laiciņu ar 100hp :P un,tad dzīve, iekāpjot 130hp neliksies tik drūma.
Katrā ziņā,Tu vel neesi manu OG iztestējis, tā kā gaidīšu ciemos,kad kumeļš NG būs ierindā tā,lai testi ir pēc pilnas programmas :) !
Man nav teh. pases, bet pēc loģikas, vieglāks par Turbo versiju, paskatīšos,kas iesists šiltē. Par iet/neiet - pabrauc kādu laiciņu ar 100hp :P un,tad dzīve, iekāpjot 130hp neliksies tik drūma.
Katrā ziņā,Tu vel neesi manu OG iztestējis, tā kā gaidīšu ciemos,kad kumeļš NG būs ierindā tā,lai testi ir pēc pilnas programmas :) !
Re:Gustava: 900NG
Paldies!
Bet 100Hp OG ir arī vieglāks par 130hp NG. Interesanti, vai GM900 ir veiglāks, par attiecīgu 9-3:huh:
Bet 100Hp OG ir arī vieglāks par 130hp NG. Interesanti, vai GM900 ir veiglāks, par attiecīgu 9-3:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Gustava: 900NG
Ja var ticēt catalog.auo.ru,tad svars ir identisks konkrētajā versijā kā 900ng tā 9-3. Turbo versiju 9-3 gan ir smagāki par 900ng(lai gan 900ng izpildijumā ir pieejams tikai viens)KoreFun wrote:Paldies!
Bet 100Hp OG ir arī vieglāks par 130hp NG. Interesanti, vai GM900 ir veiglāks, par attiecīgu 9-3:huh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Gustava: 900NG
Ferrari īpasniekiem arī viggens šķiet kā gliemezis. Subjektīvs vērtējums, atkarībā no mašīnas pielietojuma.KoreFun wrote:Apsveicu! Pie pirmās izdevības prasīšu izbraukt līkumiņu! Nu ļoti man interesē kā iet B204i. Ar saviem 154hp (LPT) (jā, kkad sen tā bija:D) manējais Grifs bija lēns kā gliemezis:D Kur nu vēl ar 130 cik tur lopiem..:blink:
P.S. starp citu, cik šim ir pašmasa?
900aero clubsport #8
Re:Gustava: 900NG
Beidzot esam uz ceļa. Sasodīti gari ievilkās visādu formalitāšu procesi.
Patīkam pārsteigums ir tikai četri divnieki.
*Izrādījās,ka tādas ekstras kā numurzīmes apgaismojuma nemaz nav, jo kāds ir izskrūvējis :laugh: .
*priekšējais labais balsta šarnīrs(par ko Arnis jau brīdināja)
*Aizm sijas sailentbloki(arī jau bija zināms)
* roķenes NAV :laugh: . Nez, ja šim ir tāda pati sistēma kā 9k, tad varbūt pie bremžu šķidrumu maiņas ir aizmirsies atregulēt. Jāskatās.
Varēšu uzkačāt kreiso kāju, jo sajūgs gan ir elles verķis 900ng, te arī būs jādomā. Ja apniks kačāt kāju,tad lūkošos 9-3 sajūga komplekta virzienā.
Patīk man tas rumaks un vībsnašanu par 2.0 na atlikt. Vēl papildinot ziedoņa sakāmo-jā, pēc 300hp ikdienā var likties,ka ne sūda neiet :laugh: , tas Arnim :P ! Pietiekami labi iet. Vadāmība,protams, kā jau gm :)!
Katrā ziņā visi aprēķini pagaidām atbilst excelī veidotajam plānam-tfu,tfu,tfū.
Patīkam pārsteigums ir tikai četri divnieki.
*Izrādījās,ka tādas ekstras kā numurzīmes apgaismojuma nemaz nav, jo kāds ir izskrūvējis :laugh: .
*priekšējais labais balsta šarnīrs(par ko Arnis jau brīdināja)
*Aizm sijas sailentbloki(arī jau bija zināms)
* roķenes NAV :laugh: . Nez, ja šim ir tāda pati sistēma kā 9k, tad varbūt pie bremžu šķidrumu maiņas ir aizmirsies atregulēt. Jāskatās.
Varēšu uzkačāt kreiso kāju, jo sajūgs gan ir elles verķis 900ng, te arī būs jādomā. Ja apniks kačāt kāju,tad lūkošos 9-3 sajūga komplekta virzienā.
Patīk man tas rumaks un vībsnašanu par 2.0 na atlikt. Vēl papildinot ziedoņa sakāmo-jā, pēc 300hp ikdienā var likties,ka ne sūda neiet :laugh: , tas Arnim :P ! Pietiekami labi iet. Vadāmība,protams, kā jau gm :)!
Katrā ziņā visi aprēķini pagaidām atbilst excelī veidotajam plānam-tfu,tfu,tfū.
Re:Gustava: 900NG
Par roķeni - līdzjūtības:P Čakars normāls.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Gustava: 900NG
Atšķirās no 9k? Ja nē, tad jau tik daudz cik suportā skrūve jāpievelk. Katrā ziņā šo procedūru es tāpat neveikšu :dry: :laugh: .KoreFun wrote:Par roķeni - līdzjūtības:P Čakars normāls.
Re:Gustava: 900NG
Ok, lai šim topikam vispār būt kkāda jēga, tad viens no aspektiem varētu būt izmaksu atķeksēšana un uzskates piemērs citiem/
*Iegādes cena - 200Ls(ne caur ss.lv)
*Nodokļi par diviem gadiem plus pārrakstīšana - 189Ls
*Octa, skate - apm. 25Ls
*Sajūga izspiedējgultņis, eļļas,eļļas filtra,dz.šķidruma,sveču maiņas + darbs - apm. 135Ls
....................
Jāpaveic:
* visas TA prasības.
* jācer,ka sajūgs izvilks, jo pēc daktera teiktā, beigtais izspiedējgultnis esot iefrēzējis sajūga kurvja ziedlapiņās nelielu gropi, ja jau tiks tik tālu, tad droši,ka 9-3 komplets būs jāņem. Katrā ziņa brauks,kamēr turēs vai arī sākšu pieklibot ar kreiso kāju.
*izbraucot uz štrāses jutu nelielu peldēšanu, varbūt beigtā ričaga iespaidā.
*kruīza kontrole kkur pazudis
*maģim kods jāpērk
*gan jau vēl kādas blusas pēc dikstāves izlīdīs, taču visas elektro fīčas strādā, motors strādā uz ūsiņu, salonā silts utt.
*Iegādes cena - 200Ls(ne caur ss.lv)
*Nodokļi par diviem gadiem plus pārrakstīšana - 189Ls
*Octa, skate - apm. 25Ls
*Sajūga izspiedējgultņis, eļļas,eļļas filtra,dz.šķidruma,sveču maiņas + darbs - apm. 135Ls
....................
Jāpaveic:
* visas TA prasības.
* jācer,ka sajūgs izvilks, jo pēc daktera teiktā, beigtais izspiedējgultnis esot iefrēzējis sajūga kurvja ziedlapiņās nelielu gropi, ja jau tiks tik tālu, tad droši,ka 9-3 komplets būs jāņem. Katrā ziņa brauks,kamēr turēs vai arī sākšu pieklibot ar kreiso kāju.
*izbraucot uz štrāses jutu nelielu peldēšanu, varbūt beigtā ričaga iespaidā.
*kruīza kontrole kkur pazudis
*maģim kods jāpērk
*gan jau vēl kādas blusas pēc dikstāves izlīdīs, taču visas elektro fīčas strādā, motors strādā uz ūsiņu, salonā silts utt.