Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
rzv, man bija tieši tāpat, kad mira tas devējs. DI gan, šķiet var līdzīgā veidā jokus izstrādāt, jo katram tā mirst savādāk, bet sūknis, šķiet, ja mirsts, tad pavisam, nevis palēnām.
P.s.Tas, ka "smagāk iet", es drīzāk teiktu, ir psiholoģisks moments, jo kad auto nomazgā, tas arī uzreiz "iet vieglāk" :)
P.s.Tas, ka "smagāk iet", es drīzāk teiktu, ir psiholoģisks moments, jo kad auto nomazgā, tas arī uzreiz "iet vieglāk" :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Yukki, te ir pieminēti divi devēji:
CPS - aizdedzes momenta devējs un
CKP sensors.
Tie ir divi dažādi vai arī domāts viens un tas pats?
CPS - cik saprotu ir Crankshaft Postion Sensor.
Vai šie nav gadījumā apgrieziena devēji? Man tādu jau mainīja pirms 1,5 gadiem.
CPS - aizdedzes momenta devējs un
CKP sensors.
Tie ir divi dažādi vai arī domāts viens un tas pats?
CPS - cik saprotu ir Crankshaft Postion Sensor.
Vai šie nav gadījumā apgrieziena devēji? Man tādu jau mainīja pirms 1,5 gadiem.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es tik padalos pieredzē. Man ir bijuši kādi seši komplekti. Vēl kādi divi metājas pa atvilknēm, apnika, ka visu laiku kāds aizvelk un pats normāli netiek ventilim klāt. Ja man mašīna nestāvētu uz ielas es savus advancētos uzliktu (hroms, tērauds), bet tie pazudīs ļoti ātri. Plauktā vismaz nenosmērējas.
Pirmajā apskatē visi baigi forši izskatās, bet kad nobrauc visu vasaru, tad tie ne to apsūbē ne to sarūsē, bet pieķer tā, ka maz neliekas un nekādas drošibas skrūves nepalīdzēs. Man viens noskrūvēja visus ar to drošibas skrūvi, bet pieķertos reizem tomēr nenoskrūvē. Reti gan. Konstatēju pēc tā, ka vēlāk tikai plasmasnieki gāja virsū, jo vitne bija noņemta kopā ar micītēm. Ja grib, lai nedabū bost, jāieurbj caurumiņš tai drošibas skrūvei, tad tikai nogriežot ventili nāk nost, bet es nemaz nešaubos, ka man tā arī aizietu un es no rīta stāvētu ar visām tukšām riepām. Tā kā pieķērušie ir gan ziemā gan vasarā. Vasarā gan mazāk. Jā, smērējis nekad neesmu, var būt tas līdzētu.
Pirmajā apskatē visi baigi forši izskatās, bet kad nobrauc visu vasaru, tad tie ne to apsūbē ne to sarūsē, bet pieķer tā, ka maz neliekas un nekādas drošibas skrūves nepalīdzēs. Man viens noskrūvēja visus ar to drošibas skrūvi, bet pieķertos reizem tomēr nenoskrūvē. Reti gan. Konstatēju pēc tā, ka vēlāk tikai plasmasnieki gāja virsū, jo vitne bija noņemta kopā ar micītēm. Ja grib, lai nedabū bost, jāieurbj caurumiņš tai drošibas skrūvei, tad tikai nogriežot ventili nāk nost, bet es nemaz nešaubos, ka man tā arī aizietu un es no rīta stāvētu ar visām tukšām riepām. Tā kā pieķērušie ir gan ziemā gan vasarā. Vasarā gan mazāk. Jā, smērējis nekad neesmu, var būt tas līdzētu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas ir viens un tas pats devējs, tikai savādāk nosaukts. Ja nemaldos tad vai tas ir pie vainas varēja nočekot sekojoši: ja darbinot (ar starteri) apgriezieni (tahometrs) nereaģē uz šo pasākumu, tad visdrīzāk viņš ir pie vainas, ja viņš reaģē(rāda kautkādus pagriezienus), tad būtu jāskatās citā virzienā. Nepretendēju uz absolūtu patiesību virtuālās diagnostikas sakarā :)rzv wrote:Yukki, te ir pieminēti divi devēji:
CPS - aizdedzes momenta devējs un
CKP sensors.
Tie ir divi dažādi vai arī domāts viens un tas pats?
CPS - cik saprotu ir Crankshaft Postion Sensor.
Vai šie nav gadījumā apgrieziena devēji? Man tādu jau mainīja pirms 1,5 gadiem.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skirem,
Es pareizi saprotu?
CPS ir tas pats apgriezienu devējs?
Es pareizi saprotu?
CPS ir tas pats apgriezienu devējs?
skirem wrote:Tas ir viens un tas pats devējs, tikai savādāk nosaukts. Ja nemaldos tad vai tas ir pie vainas varēja nočekot sekojoši: ja darbinot (ar starteri) apgriezieni (tahometrs) nereaģē uz šo pasākumu, tad visdrīzāk viņš ir pie vainas, ja viņš reaģē(rāda kautkādus pagriezienus), tad būtu jāskatās citā virzienā. Nepretendēju uz absolūtu patiesību virtuālās diagnostikas sakarā :)rzv wrote:Yukki, te ir pieminēti divi devēji:
CPS - aizdedzes momenta devējs un
CKP sensors.
Tie ir divi dažādi vai arī domāts viens un tas pats?
CPS - cik saprotu ir Crankshaft Postion Sensor.
Vai šie nav gadījumā apgrieziena devēji? Man tādu jau mainīja pirms 1,5 gadiem.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā kā CPS bija par iemeslu tam, kādēļ SAVE SAAB pasākumā paliku pie Latvijas pasta ēkas, tad jā CPS kamēr ir pusmiris, tikmēr vēl tas tahometra stabiņš šad tad mēdz pacelties, kad galīgi jau sūdīgi, tad stāv uz vietas. Skaidrs ir viens, silts motors praktiski nelec, bet gadās arī izņēmumi un tas pielec (bet reti). Kad iet jau pavisam uz beigām, tad sāk slāpt arī gaitā pie zemiem apgriezieniem (piemērams stāvot pie luksafora).
Pats smieklīgākais ir tad, kad auto nelec un tu izsauc evakuātoru. Kamēr evakuātors atbrauc, paiet stunda un ka tavu kaunu, auto pielec no pus apgrieziena, bet evakuatora šoferis skatās uz tevi kā uz muļķi un prasa, ko tu sauc evakuātoru, ja auto rūc kā pulkstenis!?:laugh:
Pats smieklīgākais ir tad, kad auto nelec un tu izsauc evakuātoru. Kamēr evakuātors atbrauc, paiet stunda un ka tavu kaunu, auto pielec no pus apgrieziena, bet evakuatora šoferis skatās uz tevi kā uz muļķi un prasa, ko tu sauc evakuātoru, ja auto rūc kā pulkstenis!?:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šis izklausās pēc mana gadījuma... šodien kā reizi noslāpa stāvot pie luksofora... un 2 dienas atpakaļ noslāpa lēnā pagriezienā, kad ir tukšgaita un kāja uz bremzes (tipa lēna ripināšanās).
Tad sanāk tas CPS ir tas pats apgrieziena devējs?
Tad sanāk tas CPS ir tas pats apgrieziena devējs?
elmo wrote:Tā kā CPS bija par iemeslu tam, kādēļ SAVE SAAB pasākumā paliku pie Latvijas pasta ēkas, tad jā CPS kamēr ir pusmiris, tikmēr vēl tas tahometra stabiņš šad tad mēdz pacelties, kad galīgi jau sūdīgi, tad stāv uz vietas. Skaidrs ir viens, silts motors praktiski nelec, bet gadās arī izņēmumi un tas pielec (bet reti). Kad iet jau pavisam uz beigām, tad sāk slāpt arī gaitā pie zemiem apgriezieniem (piemērams stāvot pie luksafora).
Pats smieklīgākais ir tad, kad auto nelec un tu izsauc evakuātoru. Kamēr evakuātors atbrauc, paiet stunda un ka tavu kaunu, auto pielec no pus apgrieziena, bet evakuatora šoferis skatās uz tevi kā uz muļķi un prasa, ko tu sauc evakuātoru, ja auto rūc kā pulkstenis!?:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā tas pats.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tikko biju izbraucis pusdienās...
Jutu ka auto vienmērīgi turot gāzi uz 70km/h nedaudz raustās... tahometra bultiņa krita lejā/augšā, apgriezieni arī...
Uzgāzēju stiprāk... it kā pārgāja...
Jutu ka auto vienmērīgi turot gāzi uz 70km/h nedaudz raustās... tahometra bultiņa krita lejā/augšā, apgriezieni arī...
Uzgāzēju stiprāk... it kā pārgāja...
elmo wrote:Jā tas pats.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
rzv, ņem vērā, ka Tev padomus dodam mēs,- plaša profila speciālisti, interneta diagnostikas Guru, kas paši nerubī fišku!:silly: :lol: :P Brauc uz servisu!
P.s.kad es biju palicis laukos, tad Arnijs man lika liet virsū tur aukstu ūdeni, lai fiksāk atdziest, bet tā kā es nerubīju, kur, tad auto, saprotot, ka riskē tapt vienatnē atstāts meža vidū, izdomāja vēl līdz Rīgas luksoforam pastrādāt:P
P.s.kad es biju palicis laukos, tad Arnijs man lika liet virsū tur aukstu ūdeni, lai fiksāk atdziest, bet tā kā es nerubīju, kur, tad auto, saprotot, ka riskē tapt vienatnē atstāts meža vidū, izdomāja vēl līdz Rīgas luksoforam pastrādāt:P
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ar to raustīšanu gaitā ir tā, ka tad kad man mira viens no DI blokime, tad bija sajūta uz šosejas, ka ik pa brīdim kāds mašīnu pietur aiz astes un tad atkal palaiž vaļā! Tā kā tik pat labi arī DI bloks var pigorus taisīt!Un nav jau 100% ka pie vienām un tām pašām pazīmēm būs viena un tā pati vaina! bez servisa tāpat neiztikt, tas tiesa!;)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Otrs gan nebija Anti-lock bet parastais :laugh:elmo wrote:"Anti-Theft Locking" un viens nocelts pie makdonalda, bet otrs pie mājām! :woohoo:
Tas drīzāk ir zādzību provocējošs aprīkojums, nevis no zādzības pasargājošs. :D
Ok tad tu esi pierakstits Yukki .;)
Neiznu man gan viss labi skruvejas,tad jau tev Ucul vajag tadus ;)
Komplekta nak atslega :)
http://www.ebay.com/itm/Tire-Valves-Cap ... 25665cc027
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
[quote="rzv"]Skirem,
Es pareizi saprotu?
CPS ir tas pats apgriezienu devējs?
Jā,
Es pareizi saprotu?
CPS ir tas pats apgriezienu devējs?
Jā,
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Turpinot sho temu - vai kads, kas mainija sho CPS/CPK izmantoja kaut ko ne-BOSCH? Piem.: "HAMBURG TECHNIC" razhotaju? UN pa kadam naudinjam ir iespejams to CPS/CPK dabut?skirem wrote:rzv wrote:Skirem,
Es pareizi saprotu?
CPS ir tas pats apgriezienu devējs?
Jā,
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gadus trīs apakļam mainīju alfamotorā, ap 50 lašiem kopā ar nomaiņu. Ražotāju gan nezinu, man vienalga kāds, ka tik kustas.