Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Nu biedri koļījās-ko kāds ir darījis ar katalizatoriem uz šāda auto? Kā var apiet viņus. Kāpēc? Ir pastiprinātas aizdomas ka ir pakusuši,jo neļauj turbīnai iegriezties līdz galam. Palaižot nost izpūtēju pie turbīnas spiedienu uzceļ tīri labi.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Uzraksti PM Arnijam,iespējams var kādu patīkamu risinājumu piedāvāt!hofmann wrote:Nu biedri koļījās-ko kāds ir darījis ar katalizatoriem uz šāda auto? Kā var apiet viņus. Kāpēc? Ir pastiprinātas aizdomas ka ir pakusuši,jo neļauj turbīnai iegriezties līdz galam. Palaižot nost izpūtēju pie turbīnas spiedienu uzceļ tīri labi.
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Gan jau ieskatīsies šeit un izteiks savu domu. Cik esmu saskāries ar katalizatoru problemām ir bijis vienkārši,bet šeit ir 2 lambdas un teorētiski nevaru iedomāties kā viņas apčakarēt
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Vai ar Arniju parunāji????hofmann wrote:Gan jau ieskatīsies šeit un izteiks savu domu. Cik esmu saskāries ar katalizatoru problemām ir bijis vienkārši,bet šeit ir 2 lambdas un teorētiski nevaru iedomāties kā viņas apčakarēt
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Nēē! Ja viņam kas būs sakāms,tad jau ieraxtīs šeit un neslēps no biedriem info ko zin par šo lietu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Vai tad tiešām neviens neko nezin?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Uzrakstīju PM 2-os vārdos. Forumā rakstīt būs gari, jo ir dažādas (vismaz 3) pārbūves iespējashofmann wrote:Vai tad tiešām neviens neko nezin?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Vareji jau mazliet padalities.
Ari mani ta tema interese.
Ari mani ta tema interese.
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Uzrakstīju vakar depešu no telefona, bet skatos pazuda, tāpēc tagad īsi:angry:
Man 2001, 9-5 aero meta dzinēja kļūdu, kura tika dzēsta, līdz tas apnika un nācās tikt galā ar izdegušo vai izplūdi sprostojošo katalizatoru. Tika izgriezts 1. katalizators un 2.katalizatora vietā ielikts universālais katalizators, viena no zondēm izmesta un atbilstoši samānīts kompis. Rezultātā auto it kā būtu jāgriežas vieglāk, tomēr vienīgais jūtamais ieguvums ir, ka nemet kļūdu. No blaknēm - vismaz par litru lielāks degvielas patēriņš. Ja es justu to, ka auto kļuvis jaudīgāks, neraudātu, bet tagad drīzāk visiem ieteiktu mainīt abus apzeltītos OEM katalizatorus un netaisīt šādu ķīmiju, jo ilgtermiņā ieguvuma nav.
P.s. es vispār nekad neesmu uzskatījis, ka SAABs ēd daudz,- nu tur 10-11 l/100, bet tagad, kad ir pāri 12 un nekas nav iegūts pretī, tas man nepatīk. Salīdzināšanai: biju sassodīti patīkami pārsteigts, kad pēc 9000ā smadzeņu pārprogrammēšanas tika iegūts patiešām jūtams un patīkams jaudas pieaugums, bet tai pat laikā gaidītais degvielas patēriņš nepieauga (tas ir 9-11)!;) Kautkā es tomēr pieļauju, ka ir iespējams līdzīgs smadzeņu upgreids arī 9-5, lai tas ir gan jaudīgs, gan ekonomisks vienlaikus
Man 2001, 9-5 aero meta dzinēja kļūdu, kura tika dzēsta, līdz tas apnika un nācās tikt galā ar izdegušo vai izplūdi sprostojošo katalizatoru. Tika izgriezts 1. katalizators un 2.katalizatora vietā ielikts universālais katalizators, viena no zondēm izmesta un atbilstoši samānīts kompis. Rezultātā auto it kā būtu jāgriežas vieglāk, tomēr vienīgais jūtamais ieguvums ir, ka nemet kļūdu. No blaknēm - vismaz par litru lielāks degvielas patēriņš. Ja es justu to, ka auto kļuvis jaudīgāks, neraudātu, bet tagad drīzāk visiem ieteiktu mainīt abus apzeltītos OEM katalizatorus un netaisīt šādu ķīmiju, jo ilgtermiņā ieguvuma nav.
P.s. es vispār nekad neesmu uzskatījis, ka SAABs ēd daudz,- nu tur 10-11 l/100, bet tagad, kad ir pāri 12 un nekas nav iegūts pretī, tas man nepatīk. Salīdzināšanai: biju sassodīti patīkami pārsteigts, kad pēc 9000ā smadzeņu pārprogrammēšanas tika iegūts patiešām jūtams un patīkams jaudas pieaugums, bet tai pat laikā gaidītais degvielas patēriņš nepieauga (tas ir 9-11)!;) Kautkā es tomēr pieļauju, ka ir iespējams līdzīgs smadzeņu upgreids arī 9-5, lai tas ir gan jaudīgs, gan ekonomisks vienlaikus
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Patēriņš pieaug, jo degvielas aprēķini vairs nenotiek starp divām šaurjoslas zondēm, bet tikai ar vienu - tas ir normāli. Protams, ir iespējams mainīt kartējumus tā, lai pieaug mašīnas degvielas ekonomija, bet tas droši vien izmaksā ievērojami vairāk nekā tikai zondes atslēgšana.
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Es vienalga nesaprotu, jo 9000ajam tak arī ir tikai viena zonde, bet par kartējumu es vispār nesapratu. Dajoš programmē vēl!;)johnc wrote:Patēriņš pieaug, jo degvielas aprēķini vairs nenotiek starp divām šaurjoslas zondēm, bet tikai ar vienu - tas ir normāli. Protams, ir iespējams mainīt kartējumus tā, lai pieaug mašīnas degvielas ekonomija, bet tas droši vien izmaksā ievērojami vairāk nekā tikai zondes atslēgšana.
P.s.hmm. vispār būs jāuztaisa dragreiss - tests starp maniem abiem auto, lai noteiktu, kurš krutāks/ekonomiskāks - 9000 2,3 LPT, 170 ZS ar grozītu smadzeni vai 9-5 2.3 aero universālis 220Zs ar amputētu vienu katalizatoru un zondi, abi sver apmēram vienādi. Laiks līdz 100km/h pret patēriņu uz 100 km. Varbūt tomēr es velti saceposB)
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
9-5 ir savādāka dzinēja vadība, to nevar salīdzināt ar 9K. Ja paņem nost sensoru, kurš pēc konstrukcijas tur ir paredzēts, tad ir tikai dabiski, ka ECU darbina motoru drošākā režīmā.
Tas ir kā aizlipināt ar plāksteri sev vienu aci un brīnīties, ka 3D ķinīti lāgā nerāda :D
Starp citu, Tavs 9K vairs nav nekāds LPT ;)
Tas ir kā aizlipināt ar plāksteri sev vienu aci un brīnīties, ka 3D ķinīti lāgā nerāda :D
Starp citu, Tavs 9K vairs nav nekāds LPT ;)
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Kāpēc nevar salīdzināt? Jāvar!johnc wrote:9-5 ir savādāka dzinēja vadība, to nevar salīdzināt ar 9K. Ja paņem nost sensoru, kurš pēc konstrukcijas tur ir paredzēts, tad ir tikai dabiski, ka ECU darbina motoru drošākā režīmā.
Tas ir kā aizlipināt ar plāksteri sev vienu aci un brīnīties, ka 3D ķinīti lāgā nerāda :D
Starp citu, Tavs 9K vairs nav nekāds LPT ;)
Piemēru par 3D kino ne pārāk pieņemu, nav ko likt pretī, bet man līdz šim drīzāk gribējās ticēt tam, ka noņemot nost pričendālus, kas domā tikai par ekoloģiju, motors tiešām elpos brīvāk, bet es to pašreiz nejūtu - auto palika kā bija, tikai ar lielāku patēriņu.
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Lambda zondes nepavisam nav paredzētas "koku apkampšanai"; tās ir moderna motora darbībai nepieciešami komponenti.
Par salīdzinājumu: sensori motoram ir kā cilvēka maņu orgāni. Ja kāds no tiem tiek zaudēts, ir tikai dabiski, ka mainās visa pasaules uztvere. Mēs adaptējamies, kompensējam trūkumu, taču 100% kompensācija nav iespējama.
Par salīdzinājumu: sensori motoram ir kā cilvēka maņu orgāni. Ja kāds no tiem tiek zaudēts, ir tikai dabiski, ka mainās visa pasaules uztvere. Mēs adaptējamies, kompensējam trūkumu, taču 100% kompensācija nav iespējama.
Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Nu, labi, tādam formulējumam piekrītu, tomēr arī 9-5 gadījumā neatstāj pārliecība, ka pašreizējā datora optimālāka darbība nestu jaudas pieaugumu, neaudzējot degvielas patēriņujohnc wrote:Lambda zondes nepavisam nav paredzētas "koku apkampšanai"; tās ir moderna motora darbībai nepieciešami komponenti.
Par salīdzinājumu: sensori motoram ir kā cilvēka maņu orgāni. Ja kāds no tiem tiek zaudēts, ir tikai dabiski, ka mainās visa pasaules uztvere. Mēs adaptējamies, kompensējam trūkumu, taču 100% kompensācija nav iespējama.