• Saab 9-5 aero 2000g katalizatori
Page 1 of 3

Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Tue Nov 29, 2011 10:35 pm
by hofmaks
Nu biedri koļījās-ko kāds ir darījis ar katalizatoriem uz šāda auto? Kā var apiet viņus. Kāpēc? Ir pastiprinātas aizdomas ka ir pakusuši,jo neļauj turbīnai iegriezties līdz galam. Palaižot nost izpūtēju pie turbīnas spiedienu uzceļ tīri labi.

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Tue Nov 29, 2011 10:38 pm
by zinitis
hofmann wrote:Nu biedri koļījās-ko kāds ir darījis ar katalizatoriem uz šāda auto? Kā var apiet viņus. Kāpēc? Ir pastiprinātas aizdomas ka ir pakusuši,jo neļauj turbīnai iegriezties līdz galam. Palaižot nost izpūtēju pie turbīnas spiedienu uzceļ tīri labi.
Uzraksti PM Arnijam,iespējams var kādu patīkamu risinājumu piedāvāt!

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Tue Nov 29, 2011 10:42 pm
by hofmaks
Gan jau ieskatīsies šeit un izteiks savu domu. Cik esmu saskāries ar katalizatoru problemām ir bijis vienkārši,bet šeit ir 2 lambdas un teorētiski nevaru iedomāties kā viņas apčakarēt

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Tue Nov 29, 2011 10:44 pm
by zinitis
hofmann wrote:Gan jau ieskatīsies šeit un izteiks savu domu. Cik esmu saskāries ar katalizatoru problemām ir bijis vienkārši,bet šeit ir 2 lambdas un teorētiski nevaru iedomāties kā viņas apčakarēt
Vai ar Arniju parunāji????

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Tue Nov 29, 2011 10:57 pm
by hofmaks
Nēē! Ja viņam kas būs sakāms,tad jau ieraxtīs šeit un neslēps no biedriem info ko zin par šo lietu

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Wed Nov 30, 2011 9:18 pm
by hofmaks
Vai tad tiešām neviens neko nezin?

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Wed Nov 30, 2011 10:01 pm
by Arnijs
hofmann wrote:Vai tad tiešām neviens neko nezin?
Uzrakstīju PM 2-os vārdos. Forumā rakstīt būs gari, jo ir dažādas (vismaz 3) pārbūves iespējas

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 1:36 am
by fimbars
Vareji jau mazliet padalities.
Ari mani ta tema interese.

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 9:18 am
by Yukki
Uzrakstīju vakar depešu no telefona, bet skatos pazuda, tāpēc tagad īsi:angry:
Man 2001, 9-5 aero meta dzinēja kļūdu, kura tika dzēsta, līdz tas apnika un nācās tikt galā ar izdegušo vai izplūdi sprostojošo katalizatoru. Tika izgriezts 1. katalizators un 2.katalizatora vietā ielikts universālais katalizators, viena no zondēm izmesta un atbilstoši samānīts kompis. Rezultātā auto it kā būtu jāgriežas vieglāk, tomēr vienīgais jūtamais ieguvums ir, ka nemet kļūdu. No blaknēm - vismaz par litru lielāks degvielas patēriņš. Ja es justu to, ka auto kļuvis jaudīgāks, neraudātu, bet tagad drīzāk visiem ieteiktu mainīt abus apzeltītos OEM katalizatorus un netaisīt šādu ķīmiju, jo ilgtermiņā ieguvuma nav.
P.s. es vispār nekad neesmu uzskatījis, ka SAABs ēd daudz,- nu tur 10-11 l/100, bet tagad, kad ir pāri 12 un nekas nav iegūts pretī, tas man nepatīk. Salīdzināšanai: biju sassodīti patīkami pārsteigts, kad pēc 9000ā smadzeņu pārprogrammēšanas tika iegūts patiešām jūtams un patīkams jaudas pieaugums, bet tai pat laikā gaidītais degvielas patēriņš nepieauga (tas ir 9-11)!;) Kautkā es tomēr pieļauju, ka ir iespējams līdzīgs smadzeņu upgreids arī 9-5, lai tas ir gan jaudīgs, gan ekonomisks vienlaikus

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 9:57 am
by johnc
Patēriņš pieaug, jo degvielas aprēķini vairs nenotiek starp divām šaurjoslas zondēm, bet tikai ar vienu - tas ir normāli. Protams, ir iespējams mainīt kartējumus tā, lai pieaug mašīnas degvielas ekonomija, bet tas droši vien izmaksā ievērojami vairāk nekā tikai zondes atslēgšana.

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 10:15 am
by Yukki
johnc wrote:Patēriņš pieaug, jo degvielas aprēķini vairs nenotiek starp divām šaurjoslas zondēm, bet tikai ar vienu - tas ir normāli. Protams, ir iespējams mainīt kartējumus tā, lai pieaug mašīnas degvielas ekonomija, bet tas droši vien izmaksā ievērojami vairāk nekā tikai zondes atslēgšana.
Es vienalga nesaprotu, jo 9000ajam tak arī ir tikai viena zonde, bet par kartējumu es vispār nesapratu. Dajoš programmē vēl!;)
P.s.hmm. vispār būs jāuztaisa dragreiss - tests starp maniem abiem auto, lai noteiktu, kurš krutāks/ekonomiskāks - 9000 2,3 LPT, 170 ZS ar grozītu smadzeni vai 9-5 2.3 aero universālis 220Zs ar amputētu vienu katalizatoru un zondi, abi sver apmēram vienādi. Laiks līdz 100km/h pret patēriņu uz 100 km. Varbūt tomēr es velti saceposB)

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 10:21 am
by johnc
9-5 ir savādāka dzinēja vadība, to nevar salīdzināt ar 9K. Ja paņem nost sensoru, kurš pēc konstrukcijas tur ir paredzēts, tad ir tikai dabiski, ka ECU darbina motoru drošākā režīmā.
Tas ir kā aizlipināt ar plāksteri sev vienu aci un brīnīties, ka 3D ķinīti lāgā nerāda :D

Starp citu, Tavs 9K vairs nav nekāds LPT ;)

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 10:41 am
by Yukki
johnc wrote:9-5 ir savādāka dzinēja vadība, to nevar salīdzināt ar 9K. Ja paņem nost sensoru, kurš pēc konstrukcijas tur ir paredzēts, tad ir tikai dabiski, ka ECU darbina motoru drošākā režīmā.
Tas ir kā aizlipināt ar plāksteri sev vienu aci un brīnīties, ka 3D ķinīti lāgā nerāda :D
Starp citu, Tavs 9K vairs nav nekāds LPT ;)
Kāpēc nevar salīdzināt? Jāvar!
Piemēru par 3D kino ne pārāk pieņemu, nav ko likt pretī, bet man līdz šim drīzāk gribējās ticēt tam, ka noņemot nost pričendālus, kas domā tikai par ekoloģiju, motors tiešām elpos brīvāk, bet es to pašreiz nejūtu - auto palika kā bija, tikai ar lielāku patēriņu.

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 10:47 am
by johnc
Lambda zondes nepavisam nav paredzētas "koku apkampšanai"; tās ir moderna motora darbībai nepieciešami komponenti.
Par salīdzinājumu: sensori motoram ir kā cilvēka maņu orgāni. Ja kāds no tiem tiek zaudēts, ir tikai dabiski, ka mainās visa pasaules uztvere. Mēs adaptējamies, kompensējam trūkumu, taču 100% kompensācija nav iespējama.

Re:Saab 9-5 aero 2000g katalizatori

Posted: Thu Dec 01, 2011 10:56 am
by Yukki
johnc wrote:Lambda zondes nepavisam nav paredzētas "koku apkampšanai"; tās ir moderna motora darbībai nepieciešami komponenti.
Par salīdzinājumu: sensori motoram ir kā cilvēka maņu orgāni. Ja kāds no tiem tiek zaudēts, ir tikai dabiski, ka mainās visa pasaules uztvere. Mēs adaptējamies, kompensējam trūkumu, taču 100% kompensācija nav iespējama.
Nu, labi, tādam formulējumam piekrītu, tomēr arī 9-5 gadījumā neatstāj pārliecība, ka pašreizējā datora optimālāka darbība nestu jaudas pieaugumu, neaudzējot degvielas patēriņu