Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Tā arī darīju pirms pirmās ziemas trases. Uzregulēju uz 3-im klikšķiem, tālāk jau kloķi praktiski nevarēja pavilkt. Priekš ziemas bija ok, bet pēc divām trasēm (aktīvi raustot roceni) tas kloķis jau gāja praktiski līdz galam un rati nebloķējās pat uz nepiebraukāta sniega. Vēlāk vnk pievilku trosi (pirms TA) atkal uz trim klikšķiem. Nu kkā tur, bet salīdzinot ar Lawyeru man vispār neko netur tā roķene. Lokus toreiz likām jaunus, kad suportu izkustinājām. Vienīgi par disku iekšpuses virsmu neesmu pārliecināts. Trose arī jaunu likām.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Tā arī darīju pirms pirmās ziemas trases. Uzregulēju uz 3-im klikšķiem, tālāk jau kloķi praktiski nevarēja pavilkt. Priekš ziemas bija ok, bet pēc divām trasēm (aktīvi raustot roceni) tas kloķis jau gāja praktiski līdz galam un rati nebloķējās pat uz nepiebraukāta sniega. Vēlāk vnk pievilku trosi (pirms TA) atkal uz trim klikšķiem.
Izlasi uzmanīgi manu iepriekšējo postu. Trose ir pats pēdējais ar ko kko regulē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Arnijs wrote: Ir jāsāk ar to, ka atlaižam trosi pie kloķa, lai viņa būtu brīva. Tad saregulējam vienādi abas puses loku izvērsējmehānismam un tikai tad noregulējam trosi pie kloķa
Tā arī darīju pirms ziemas. Vēlāk pirms TA pieviklu trosi un ar to pietika, izgāju. Mīksta roķene man ne reizes vēl nebija, pat kad Tu regulēji pēc loku maiņas. Tagad nez, laikam piebraukājās diski, palika labāk, bet tagad darba bremzes čakarējās:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nu mīksta viņa ir tikai tad, kad praktiski viss ir jauns.
Ja liek tikai lokus, tad viņiem jāpiedilst, lai sasniegtu optimālu saķeri.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Spiker
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Fri Aug 19, 2011 9:20 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Spiker »

Sveiki!

Vajadzīga palīdzība! Saab 9-3, 1.9 TID 2007. gada, ar 2008. gada virsbūvi! Kautkas nav ritīgi ar kondicionieri! Ieslēdzot viņu tāda debīla skaņa parādās salonā caur gaisa ieplūdes restēm, tā it kā kautkāda truba laistu gaisu! No sākuma domāju, ka freons iet laukā, bet tas nav, jo tik un tā gaiss tiek dzesēts! Ar so debilo skanu jau esmu nobraucis kādus 500 km (domāju, ka pa šo laiku jau visam freonam vajadzētu iziet, ja protams viņs k-kur lien laukā)... Kas tas varētu būt??

Paldies jau iepriekš!
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zinitis »

Nu pie datora sēžot skaņu nedzird,tāpēc neko precīzi nevar pateikt...
Bet ja skaņa parādās tikai kad sāk darboties AC,tad varētu būt,ka sistēmā ir par maz gāzes un skaņa veidojas expansijas vārstā.
Pārpildi sistēmu un tad skaties tālāk...
Spiker
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Fri Aug 19, 2011 9:20 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Spiker »

Vienvārdsakot, šodien man arī viss freons izgaisa - laikam ilgi priecajos par to, ka vaina nav trubās un blīvēs... Būs vien jābrauc pie gudriem onkuļiem, kas meklēs noplūdi.... :(
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zinitis »

lawyer wrote:Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Ja nav sadilis,tad ir taisams.Un vel var pārtaisīt un amputet šo verķi.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Zinitis wrote:
lawyer wrote:Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Ja nav sadilis,tad ir taisams.Un vel var pārtaisīt un amputet šo verķi.
Tu to vari uzņemties? Un ja jā, tad par kādām $$$? :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Jau aprunāta tēma. Var mēģīnāt eļļot, bet saka, ka nav garantijas. Manējais, pēc eļļošanas, ir nogājis kādu pusotru gadu (varbūt pat vairāk, kkā neieciklējos kad tas bija). Nekādu lieku trokšņu vēl nav novērojis no viņas puses.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zinitis »

lawyer wrote:
Zinitis wrote:
lawyer wrote:Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Ja nav sadilis,tad ir taisams.Un vel var pārtaisīt un amputet šo verķi.
Tu to vari uzņemties? Un ja jā, tad par kādām $$$? :)
Domāju,ka nav problēmu,raxti PM un sarunasim kuru variantu izvēlēties.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kur labāk pirkt sveces (NGK)? Vienreiz nopirku 4 gab pa 5 latiem. :huh: Meid in Čaina? It kā jau TIK slikti nebija, bet tomēr nemaksā tās normālas sveces daudz, lai litkt Čainu..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Andreas »

Cik jābūt vidējam patēriņam 2.0 LPT (laikam, tā viņš skaitās) motoram. Man ir aizdomīgi liels. AR 27 litriem vizinoties pa pilsētu varu nobraukt labi ja 200km. Kaut kā šerpi liekas!
Kā jau minēju, tad SID displejs neko prātīgu nerāda, nav iespējas saprast ne patēriņu, ne ko citu :(

hm, vīnīgais dīvainais ko pašlaik pamanu ir no rīta iedarbinot dzinēju apgriezieni mēdz lēkāt un dažreiz nokrīt līdz tam, ka tuvu noslāpšanai bet atkal paceļas. Pēc 1-2 minūtēm motors strādā kā bitīte. Siltam nekas tāds nav novērots.
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by donalds_dax »

Andreas wrote:Cik jābūt vidējam patēriņam 2.0 LPT (laikam, tā viņš skaitās) motoram. Man ir aizdomīgi liels. AR 27 litriem vizinoties pa pilsētu varu nobraukt labi ja 200km. Kaut kā šerpi liekas!
Neatceros, cik jābūt pēc grāmatas LPT + automāta patēriņam, bet HOT + automāts ir apbrīnojami rijīgs. Pēc grāmatas - ap 14-15 l/100 km pilsētā (par laimi, ap 7 l/100 km uz šosejas), kas diemžēl atbilst dzīvē gūtiem novērojumiem. Tie arī ir tie 27 litri uz 200 km. Protams, LPT vajadzētu patērēt mazāk, bet domāju, ka ne daudz mazāk. Skaidrs, ka no veselā saprāta viedokļa tas ir par daudz (cik tērē RR Supercharged - 20 l/100 km?), bet SAAB inženieriem acīmredzot tas ir licies OK.
Post Reply