Search found 2124 matches
- Sat May 10, 2014 7:31 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
225 man ir ar cietajiem bortiem, par 235 nepateikšu. Teorētiski atšķirība ir, bet praksē vērā ņemamu atšķirību es neesmu novērojis.
- Sat May 10, 2014 8:37 am
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nē 215 netiek lietots, ir 225 un 235, maršruts viens braucu vienādi pie bedrēm nebremzēju, atšķirību tiešām neesmu izjutis, ja nu vienīgi mana ar divreiz mazāku nobraukumu uz 225 ripo par 1/2% sakarīgs, tā neļurinās, bet vilkatis uz 235 par puskapeiku mīkstāk.
- Fri May 09, 2014 8:47 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Katru dienu braucu ar abiem izmēriem un neesmu pamanījis atšķirību, varbūt jāpavēro uzmanīgāk.
A vai tad šitais izmērs ir bez diska aizsardzības, jāņem ne tikai ar aizsardzību, bet vēl ar tiem cietiem bortiem, lai disku nesaplacina.
A vai tad šitais izmērs ir bez diska aizsardzības, jāņem ne tikai ar aizsardzību, bet vēl ar tiem cietiem bortiem, lai disku nesaplacina.
- Tue May 06, 2014 2:10 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
- Replies: 2068
- Views: 735797
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas tiek darīts pirms TA, lai kaut cik uzlabotu atgāzes, nezinu vai palīdz, droši vien, ka kripatu labāk uz brīdi ir. Vai tas ir kaitīgi izpūtējam, nav nojausmas, bet domāju, ka ne īpaši. Ir redzētas daudz niknākas tehnoloģijas atgāzu samazinašanā uz TA, kas pēc pašu īpašnieku vārdiem palīdz ļoti.
- Tue May 06, 2014 11:02 am
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Var droši, arī ar DI var droši, bet motoru mazgāt mazgāšanas pēc nav labi, tas ir, ja nav īpaši netīrs, tad labāk nevajag. Un mazgāt vajag ar prātu, es citam neļautu, tikai pats. Vēl, ja lieto ķīmiju, kas principā ir jādara, ja mazgā motoru, tad nebrīnies, kas pēc laika sāk parādīties nekontakts.
- Tue May 06, 2014 9:14 am
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Saab 9-3 iegāde
- Replies: 76
- Views: 30260
Re: Saab 9-3 iegāde
Vo lawyer, tev visas iespējas dalīties pieredzē, kuru tu tiešām zini.Spāre wrote:Hmmm.. Bik aizdomājos.. A pozitīvas lietas tam 9-3 ir? Kādi ir plusi? Kāds var ko labu ar pateikt?
- Tue May 06, 2014 8:59 am
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Saab 9-3 iegāde
- Replies: 76
- Views: 30260
Re: Saab 9-3 iegāde
Kā redzi, strīds te par vienu mezglu izvērsās, pie tam apgalvojumus par tā neuzticību izsaka cilvēks, kura mašīnai tāda nemaz nav. No man zināmajām 10 mašīnām, tas ir nobeidzies tikai trīs reizes divdesmit gadu laikā. Nešķiet kritiski, es riepas esmu biežāk pārdūris un palicis uz ceļa, jo rezerves r...
- Mon May 05, 2014 9:58 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Saab 9-3 iegāde
- Replies: 76
- Views: 30260
Re: Saab 9-3 iegāde
P.S. Ucul, Ainār, statistika ir nepielūdzama un tas, ka jums tā vēl nav gadījies, nozīmē tikai to, ka viss vēl priekšā :wink: : Nu tak dirsējs esi un viss, ne tu zini, kas man gadījies, ne ar kādu mašīnu es braucu. Es savam esmu jau divas DI nomainījis, kas joprojām nemaina manas domas par šīs deta...
- Mon May 05, 2014 12:14 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Saab 9-3 iegāde
- Replies: 76
- Views: 30260
Re: Saab 9-3 iegāde
Pilnīgas muļķības par ķēdi un DI. Ķēdes izstiepumu nosaka diagnostikā, tā ka tālāk lēmumu pieņemt vienkārši. Un par DI, kaut kā nav dzirdēts, ka baigi mirtu bez brīdinājumu, tad jau riepu pārsist ir reālāk, un tāpat palikt uz ceļa, jo vienkārši nav spēka atskrūvēt skrūves.
- Wed Apr 30, 2014 8:37 am
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu bet ja pielika klāt tad jau skaidrs, ka balnsētājs ir idiots. Riepu, ja balansē, atsvari ir jāņem nost un tad jābalansē, pieliek klāt tikai idiņi. Gan jau ka arī tā var nobalansēt, bet tas ir tāpat kā mandeles caur pēcpusi operēt.
- Tue Apr 29, 2014 9:09 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Diski var būt kaut trīsstūraini, ja var nobalansēt, tad nekas nepurina. Ja vien elmo pēc balansēšanas nav laidis pa dubļiem, vai pārdesmit km pa putekļainu ceļu, tad vaina ir citur.
- Tue Apr 29, 2014 4:28 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu balansēt kā reiz ir jāmāk ļoti minimāli, bet nu nokalibrēt tos aparātus ik pa reizei, labāk katru dienu gan vajadzētu.
- Tue Apr 29, 2014 3:07 pm
- Forum: SAAB 9-3, 9-5
- Topic: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Replies: 5163
- Views: 1512956
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pēc balansēšanas nekādi nevar purināt, ja vien riepas nav pumpainas, vai vēl kāda eksotiskāka vaina.
- Thu Apr 24, 2014 11:10 am
- Forum: Sadzīviskie jautājumi
- Topic: Vasaras apavi
- Replies: 346
- Views: 137273
Re: Vasaras apavi
Nu man ar tā šķiet laba cena. Par tādu viss pārējais ir maznozīmīgs, tik braucot visu laiku jātceras, ar ko brauc. Es ar tā Goodride lietus laikā cenšos nebraukt, man nepatīk kā uzvedas tās riepas bremzējot pa slapjumu. Es nejūtos pārliecināts ar tādām riepām. Tagad uzliku savam vasarenes. Domāju pē...
- Thu Apr 24, 2014 8:46 am
- Forum: Sadzīviskie jautājumi
- Topic: Vasaras apavi
- Replies: 346
- Views: 137273
Re: Vasaras apavi
Ja nav noslēpums, cik maksāja?