Reinis_me: 9-3
Reinis_me: 9-3
Sveicināti!
Ilgi briedu un raustījos, taču tad konstatēju, ka te vienai daļa tie projekti balstās uz auto aizivizināšanu uz Vestienas ielu un atpakaļ, tāpēc nolēmu, ka arī mana ļerkata ir pelnījusi tapt pieminēta šajā elitārajā kategorijā.
Pāris vārdos par saimnieku. Mani sauc Reinis un es pēc saviem pirmajiem 25 galvaspilsētā nodzīvotajiem gadiem nolēmu pārvākties uz laukiem, taču strādāju Rīgā. Viss ir forši, taču šie fakti tieši ietekmē apstākļus, kādos šim auto un man ikdienā ir jādzīvo. Manā gadījumā tas nozīmē 150 nobrauktus kilometrus katru darba dienu, tie ir vismaz 750Km nedēlā, plus vēl pa kādiem 100 vidēji katrās brīvdienās, nu sakrājas diezgan strauji tas cipars. Nu un vēl 5Km katru dienu, divos virzienos pa granteni.
Vispār man jau reiz bija SAAB un pat biju reģistērejies forumā, bet tad te viss vēl griezās uz Joomlas, ja pareizi atceros, un izskatījās gluži citādāk. Mans tā laika SAAB izskatījās šādi:
Fonofest 2010, skaista bij jaunība bla bla bla... Es esmu ar Snikeru uz pārsega un kopā ar mazajām, nevis tas ar pliko pauri.
Bet nu tad pienāca 2015. gada jūlijs un sapratu, ka beidzot gribu auto, kurš ir jaunāks par 20 gadiem, obligāti vajadzēja universāli un kaut kā aizdomājos līdz šim:
Šo bildi uzņēmu, kad braucu skatīties, kādu nedēļu pirms iegādes.
Te jau tankojos Igaunijā.
Te testēju aprīkojumu vienā aukstā rītā.
Lai nu kā, plāni uz šo auto ir tādi, ka jācenšas uzturēt puslīdz kārtībā un jāekspluatē pēc pilnas programmas.
Daži defekti un trūkumi, kurus prasītos novērst:
- nestrādā nekas labās puses spogulī
- nestrādā centrālā atslēga vienās pakaļudurvīs
- nestrādā vadītāja beņķa apsilde
- nestrādā aizmugures loga tīrītājs
- kreisās puses spogulis, sasniedzot 30Km/h ātrumu, aizlokās uz priekšu un ir ar roku jāloka atpakaļ
- trūkst piekabes āķa [atrisināts]
Par šo procesu tad arī šeit vēstīšu.
Ilgi briedu un raustījos, taču tad konstatēju, ka te vienai daļa tie projekti balstās uz auto aizivizināšanu uz Vestienas ielu un atpakaļ, tāpēc nolēmu, ka arī mana ļerkata ir pelnījusi tapt pieminēta šajā elitārajā kategorijā.
Pāris vārdos par saimnieku. Mani sauc Reinis un es pēc saviem pirmajiem 25 galvaspilsētā nodzīvotajiem gadiem nolēmu pārvākties uz laukiem, taču strādāju Rīgā. Viss ir forši, taču šie fakti tieši ietekmē apstākļus, kādos šim auto un man ikdienā ir jādzīvo. Manā gadījumā tas nozīmē 150 nobrauktus kilometrus katru darba dienu, tie ir vismaz 750Km nedēlā, plus vēl pa kādiem 100 vidēji katrās brīvdienās, nu sakrājas diezgan strauji tas cipars. Nu un vēl 5Km katru dienu, divos virzienos pa granteni.
Vispār man jau reiz bija SAAB un pat biju reģistērejies forumā, bet tad te viss vēl griezās uz Joomlas, ja pareizi atceros, un izskatījās gluži citādāk. Mans tā laika SAAB izskatījās šādi:
Fonofest 2010, skaista bij jaunība bla bla bla... Es esmu ar Snikeru uz pārsega un kopā ar mazajām, nevis tas ar pliko pauri.
Bet nu tad pienāca 2015. gada jūlijs un sapratu, ka beidzot gribu auto, kurš ir jaunāks par 20 gadiem, obligāti vajadzēja universāli un kaut kā aizdomājos līdz šim:
Šo bildi uzņēmu, kad braucu skatīties, kādu nedēļu pirms iegādes.
Te jau tankojos Igaunijā.
Te testēju aprīkojumu vienā aukstā rītā.
Lai nu kā, plāni uz šo auto ir tādi, ka jācenšas uzturēt puslīdz kārtībā un jāekspluatē pēc pilnas programmas.
Daži defekti un trūkumi, kurus prasītos novērst:
- nestrādā nekas labās puses spogulī
- nestrādā centrālā atslēga vienās pakaļudurvīs
- nestrādā vadītāja beņķa apsilde
- nestrādā aizmugures loga tīrītājs
- kreisās puses spogulis, sasniedzot 30Km/h ātrumu, aizlokās uz priekšu un ir ar roku jāloka atpakaļ
- trūkst piekabes āķa [atrisināts]
Par šo procesu tad arī šeit vēstīšu.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Tātad, pirmā reportāža - piekabes āķa uzstādīšana. Veicot nelielu izjautāšanu forumā, konstatēju, ka praktiskie latvieši ar SAABiem nebraukā, un piekabes āķis arī tāpēc nevienam nav bijis aktuāls.
Veicu nelielu izpēti, un konstatēju, ka ss.lv minimālā cena par lietotu āķi ir ap 80Eur, ar vienu tirgoni par sazvanījos (tas sludinājumā bija ierakstījis 50, taču pa telefonu apgalvoja, ka neviens āķi zem 80 tirgots netiekot), nu laaabi, lai tā būtu.
Nedaudz pagūglēju un konstatēju, ka ir čaļi Cēsīs, kuriem ir internetveikals, un kuri var man jaunu āķi piedāvāt par nedaudz zem 70 Eur. Lieliski. Starp citu, viens Rīgas kantoris šī paša ražotāja šo pašu modeli mēģina pārdot par apaļiem 128Eur. Ražots Polijā, korporācijā "AUTO HAK". Katrā ziņā dzelzis pamatīgs, un man liekas, ka būs pilnībā ok.
Tad nu izvēlējos cēsinieku pakalpojumus un mazāk kā nedēļas laikā jaunais āķis tika man piegādāts uz norādīto adresi.
Ķeramies pie lietas.
Pacients.
Pacients drusku apzmazgāts.
Pans Henriks un pans Zbigņevs piedāvā.
Tāds te komplektiņš, kontakts ar vadiem gan iepirks Depo
Bampera apvalks nost, lai to noņemtu vajadzēja atskrūvēt pa trim skrūvēm katrā pusē, no tām divas arkās, viena turpat apakšā, nu un vēl divas apakšā pa vidu.
Skrūves pie rezerves riteņa bļodas. Vītnes tur jau bija. Paldies GM korporācijai!
Skūvējam klāt pie bampera iekšejā stieņa augšas...
..un apakšas. Tālumā redzamas skrūves pie rezerves riteņa bļodas. Tas arī viss, uz šīm sešām skrūvēm arī viss turas.
Piemērām kontaktu.
Vadus ielaidu caur šo korķi zem kreisās lampas.
Šajā mirklī SAAB pūristi griež vēnas, bet es griežu lielisko bamperi. Protams, pārskatījos, un izgriezu nepareizajā vietā (no nepareizā atskaites punkta), bet nu to neviens neredz tāpēc būs jau labi. Stulbākais, ka pirms tam baigi piedomāju, ka bilde ir skatā no apakšas, bet kad bija jāmēra, tad nomēriju ne tā.
Urā! Izskatās super.
Pani Henriks un Zbigņevs piemetuši klāt šādu uzlīmi, viss kā Eiropā.
Vadi. Pirmkārt, malači Carpoint korporācijā, kuri savam kontaktam pielikuši klāt baigo instrukciju, bet nav pierakstījuši, kuras krāsas vads tad kam atbilst. Bet nu tas tā, salasīju un pierakstīju pats. Nākamais - vadu pievienošana elektroinstalācijai. Pēc nelielām pārdomām nolēmu riskēt un likt pa taisno. Ja tas neradīs problēmas, nesitīs ārā drošinātājus un nemetīs kļūdas, tad viss būs baigi labi. Ja tomēr problēmas būs, tad vajadzēs šeit uztaisīt tādu nelielu bloku, kurš no lukturiem salasa tikai signālus, bet plusu ņem kaut kur pastāvīgi. Tādu bloku par apaļiem 60Eur tirgo vēl viens cits piekabju kantoris, bet ievācot nelielu info, izskatās, ka tādu var uzlodēt par pašizmaksu zem 10Eur.
Āķa instrukcijā bija rakstīts, ka process uz 2h, man aizgāja kādas četras, bet tas ar visu vadu vienošanu un to, ka visu darīju mērenā čilliņa, ganīju instrumentus pa visu māju utt.
Kaut kā tā.
Veicu nelielu izpēti, un konstatēju, ka ss.lv minimālā cena par lietotu āķi ir ap 80Eur, ar vienu tirgoni par sazvanījos (tas sludinājumā bija ierakstījis 50, taču pa telefonu apgalvoja, ka neviens āķi zem 80 tirgots netiekot), nu laaabi, lai tā būtu.
Nedaudz pagūglēju un konstatēju, ka ir čaļi Cēsīs, kuriem ir internetveikals, un kuri var man jaunu āķi piedāvāt par nedaudz zem 70 Eur. Lieliski. Starp citu, viens Rīgas kantoris šī paša ražotāja šo pašu modeli mēģina pārdot par apaļiem 128Eur. Ražots Polijā, korporācijā "AUTO HAK". Katrā ziņā dzelzis pamatīgs, un man liekas, ka būs pilnībā ok.
Tad nu izvēlējos cēsinieku pakalpojumus un mazāk kā nedēļas laikā jaunais āķis tika man piegādāts uz norādīto adresi.
Ķeramies pie lietas.
Pacients.
Pacients drusku apzmazgāts.
Pans Henriks un pans Zbigņevs piedāvā.
Tāds te komplektiņš, kontakts ar vadiem gan iepirks Depo
Bampera apvalks nost, lai to noņemtu vajadzēja atskrūvēt pa trim skrūvēm katrā pusē, no tām divas arkās, viena turpat apakšā, nu un vēl divas apakšā pa vidu.
Skrūves pie rezerves riteņa bļodas. Vītnes tur jau bija. Paldies GM korporācijai!
Skūvējam klāt pie bampera iekšejā stieņa augšas...
..un apakšas. Tālumā redzamas skrūves pie rezerves riteņa bļodas. Tas arī viss, uz šīm sešām skrūvēm arī viss turas.
Piemērām kontaktu.
Vadus ielaidu caur šo korķi zem kreisās lampas.
Šajā mirklī SAAB pūristi griež vēnas, bet es griežu lielisko bamperi. Protams, pārskatījos, un izgriezu nepareizajā vietā (no nepareizā atskaites punkta), bet nu to neviens neredz tāpēc būs jau labi. Stulbākais, ka pirms tam baigi piedomāju, ka bilde ir skatā no apakšas, bet kad bija jāmēra, tad nomēriju ne tā.
Urā! Izskatās super.
Pani Henriks un Zbigņevs piemetuši klāt šādu uzlīmi, viss kā Eiropā.
Vadi. Pirmkārt, malači Carpoint korporācijā, kuri savam kontaktam pielikuši klāt baigo instrukciju, bet nav pierakstījuši, kuras krāsas vads tad kam atbilst. Bet nu tas tā, salasīju un pierakstīju pats. Nākamais - vadu pievienošana elektroinstalācijai. Pēc nelielām pārdomām nolēmu riskēt un likt pa taisno. Ja tas neradīs problēmas, nesitīs ārā drošinātājus un nemetīs kļūdas, tad viss būs baigi labi. Ja tomēr problēmas būs, tad vajadzēs šeit uztaisīt tādu nelielu bloku, kurš no lukturiem salasa tikai signālus, bet plusu ņem kaut kur pastāvīgi. Tādu bloku par apaļiem 60Eur tirgo vēl viens cits piekabju kantoris, bet ievācot nelielu info, izskatās, ka tādu var uzlodēt par pašizmaksu zem 10Eur.
Āķa instrukcijā bija rakstīts, ka process uz 2h, man aizgāja kādas četras, bet tas ar visu vadu vienošanu un to, ka visu darīju mērenā čilliņa, ganīju instrumentus pa visu māju utt.
Kaut kā tā.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Šodien kā pie saulainas brīvdienas tika veikti dažādi darbiņi, lai atrisinātu dažus iekrātos defektus.
Vispirms gribēju atrisināt nestrādājošo pakaļloga tīrītāju. Norāvu apšuvumu un konstatēju, ka elektrība pienāk kā nākas. Tā nu skrūvēju nost mehānismu un taisīju to vaļā. Pavērās šāda aina:
Viena no tām vara ļipiņām galīgi nooksidējusies un nopuvusi. Šīs skaras klāt tādam rotējošam diskam un nodrošina to, ka tīrītājs apstājas horizontāli. Baigi jau gribētos dabūt šo detaļu jaunu vai citu un iztikt bez kaut kādas ķīmiķošanas. Viss motora bloks laikam būs par šerpu, bet šo plastmasu uz fikso nekur nemanu. Ja nu kādam ir idejas , laipni lūdzu informēt. Paldies!
Tad vēl bija tāda stulba problēma, ka sasniedzot 30Km/h ātrumu, man vadītāja puses spogulis aizlocījās uz priekšu. Nojaucu spoguli līdz alumīnija rāmim, bet ar to bija par maz, lai saprastu, kas tieši tam diktē to locīšanos, tāpēc pagaidām vienkārši atvienoju to motoriņu. Varbūt kādreiz būs iedvesma šo savest kārtībā.
Tāpat arī pirms kāda laika tiku iepircis AUX vadu ar kontaktu, kurš man līdz šim nebija nekā nostiprināts. Tagad to beidzot izdarīju. Manuprāt, atradu baigi labo vietu. No augšas vispār nav redzams, plus, ja tur iesprauž audio kabeli, tad tas traucē minimāli un netorčī ārā no paneļa vidus, kur to varētu nejauši nolauzt.
Vispirms gribēju atrisināt nestrādājošo pakaļloga tīrītāju. Norāvu apšuvumu un konstatēju, ka elektrība pienāk kā nākas. Tā nu skrūvēju nost mehānismu un taisīju to vaļā. Pavērās šāda aina:
Viena no tām vara ļipiņām galīgi nooksidējusies un nopuvusi. Šīs skaras klāt tādam rotējošam diskam un nodrošina to, ka tīrītājs apstājas horizontāli. Baigi jau gribētos dabūt šo detaļu jaunu vai citu un iztikt bez kaut kādas ķīmiķošanas. Viss motora bloks laikam būs par šerpu, bet šo plastmasu uz fikso nekur nemanu. Ja nu kādam ir idejas , laipni lūdzu informēt. Paldies!
Tad vēl bija tāda stulba problēma, ka sasniedzot 30Km/h ātrumu, man vadītāja puses spogulis aizlocījās uz priekšu. Nojaucu spoguli līdz alumīnija rāmim, bet ar to bija par maz, lai saprastu, kas tieši tam diktē to locīšanos, tāpēc pagaidām vienkārši atvienoju to motoriņu. Varbūt kādreiz būs iedvesma šo savest kārtībā.
Tāpat arī pirms kāda laika tiku iepircis AUX vadu ar kontaktu, kurš man līdz šim nebija nekā nostiprināts. Tagad to beidzot izdarīju. Manuprāt, atradu baigi labo vietu. No augšas vispār nav redzams, plus, ja tur iesprauž audio kabeli, tad tas traucē minimāli un netorčī ārā no paneļa vidus, kur to varētu nejauši nolauzt.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Ar shitentetaadiem talantiem naudu var pelniit arii pie raxtaamashiinas (i mean it) uz Riigu nemaz i nebraucot Labs - vajag tik rakt!
Varbuut to "nopuvusho lapinju" (ja tik vien kaa vara streemele) var no attieciiga materiaala atkal izgriezt & piekniedeet, vai pielodeet? Cits jautaajums kaa to kontaktkluci galaa noemuleet
Depo klases rozetes dikti jaauzmana no korozijas/oksideeshanaas.
Varbuut to "nopuvusho lapinju" (ja tik vien kaa vara streemele) var no attieciiga materiaala atkal izgriezt & piekniedeet, vai pielodeet? Cits jautaajums kaa to kontaktkluci galaa noemuleet
Depo klases rozetes dikti jaauzmana no korozijas/oksideeshanaas.
Re: Reinis_me: 9-3
ir no opel signum /vectra c pakaļējā loga motoriņš ar det.numuru 0390201578
nesapas?
nesapas?
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Reinis_me: 9-3
Es arī Rīgā to naudu pelnu pie rakstāmmašīnas, tikai rakstu galvenokārt HTML, CSS un JS valodās. Jā, puslīdz droši varētu sariktēt iespēju to darīt arī no šejienes, bet man patīk izkustēties, gribas socializēties utt. Pie tam, ja ziemā vēl var sevi kaut kā motivēt palikt iekšā pie rakstāmmašīnas, tad pārējos gadalaikos ir tik daudz interesanta, ko darīt ārā, par ko diemžēl neviens man nemaksā.ifka wrote:Ar shitentetaadiem talantiem naudu var pelniit arii pie raxtaamashiinas (i mean it) uz Riigu nemaz i nebraucot Labs - vajag tik rakt!
Varbuut to "nopuvusho lapinju" (ja tik vien kaa vara streemele) var no attieciiga materiaala atkal izgriezt & piekniedeet, vai pielodeet? Cits jautaajums kaa to kontaktkluci galaa noemuleet
Depo klases rozetes dikti jaauzmana no korozijas/oksideeshanaas.
Skaidrs, ka to ļipu varētu arī kaut kā sastiķēt, bet šajā gadījumā gribas pameklēt gatavu to visu, jo čakars būs tāpat, pie tam ar ievērojamu risku, ka kaut kādā brīdī tas viss atkal izjuks. Ja nekas saprātīgās naudiņās neatradīsies, tad domās pa šo variantu.
Izskatās, ka diemžēl nē. Tavējais sanāk šāds:Brand wrote:ir no opel signum /vectra c pakaļējā loga motoriņš ar det.numuru 0390201578
nesapas?
Vajadzīgais (0390201595) šāds:
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Es atkal "pepelnieka" vietā gribu atrast tādu plauktiņu, kā Tev. Ar AUX ļoti labi sanācis
Labojums: deteļas izskatās identiskas
Motors izskatās identiski tāds pats, jāpārliek vienīgi varbūt uz SAAB'a korpusu.Reinis_me wrote: Izskatās, ka diemžēl nē. Tavējais sanāk šāds:
Vajadzīgais (0390201595) šāds:
Labojums: deteļas izskatās identiskas
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Reinis_me: 9-3
Jā, pelnutrauka nav, un nebija arī piepīpētāja, tikai korķis. Kaut kāda veselīgā modifikācija.
Tie motori varbūt arī ir vienādi, bet problēma jau nav motorā, bet tieši tajā melnajā plastmasas korpusā, kurš satur tos kontaktus.
Tie motori varbūt arī ir vienādi, bet problēma jau nav motorā, bet tieši tajā melnajā plastmasas korpusā, kurš satur tos kontaktus.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Mainīju aizmurgurējās bremžu uzlikas un diskus, drusku pārcentos, tāpēc..
Vajag 9-3 universāļa, 2005. gads, 2.0t benzīns aizmugurējo, kreiso bremžu suportu!
Izskatās aptuveni šādi:
Vajag ļoti ātri, vēlams pa šo svētidienu saganīt. Esmu gatavs arī pats atbraukt un noskrūvēt, vēlamā atrašanās vieta - Rīga, Sigulda, Ogre, Aizkraukle, Jēkabpils utt, tas ir kādu 80Km rādiusā ap Skrīveriem.
PM, me@reinis.me, 29207970
Paldies!
P.S. Iemetīšu šo ziņu vairākos topikos, pēc tam apsolos izdzēst.
Vajag 9-3 universāļa, 2005. gads, 2.0t benzīns aizmugurējo, kreiso bremžu suportu!
Izskatās aptuveni šādi:
Vajag ļoti ātri, vēlams pa šo svētidienu saganīt. Esmu gatavs arī pats atbraukt un noskrūvēt, vēlamā atrašanās vieta - Rīga, Sigulda, Ogre, Aizkraukle, Jēkabpils utt, tas ir kādu 80Km rādiusā ap Skrīveriem.
PM, me@reinis.me, 29207970
Paldies!
P.S. Iemetīšu šo ziņu vairākos topikos, pēc tam apsolos izdzēst.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Tātad pāris papildinājumi.
Pirms kādām nedēļām sākās nenormāls troksnis vienā no pakaļējiem riteņiem. Nu jā, laikam ne bez pamata.
Mainīju uzreiz arī diskus, jo šie likās galīgi beigušies.
Diemžēl bišķi pārcentos ar klapēšanu ar āmuru, un rezultātā sačakarēju vienu suportu. Sanāca uzsist pa skrūves vietu un tā bija nost viens un divi. Par laimi, izdevās atrast citu suportu šrotā par nieka 25 naudiņām. Te gan pamatīgi nācās nočakarēties ar stāvbremzes troses apvalka gala dabūšanu ārā. Tika gan eļļots, gan karsēts, gan urbts, nu beigās kaut kā iznāca.
Tad vēl uzliku vasaras riteņus un beidzot nostestēju piekabes āķi. Viss super. Patīkami, ka šim auto, atšķirībā no mana iepriekšējā, pietiek jaudas, lai pavilktu to kasti. Tāpat arī piekabei visas lampas smuki spīdēja, masas pietika un auto elektroinstalācija, nekādas pretenzijas pret manu gatera slēgumu (viss pa taisno) neizrādīja.
Pirms kādām nedēļām sākās nenormāls troksnis vienā no pakaļējiem riteņiem. Nu jā, laikam ne bez pamata.
Mainīju uzreiz arī diskus, jo šie likās galīgi beigušies.
Diemžēl bišķi pārcentos ar klapēšanu ar āmuru, un rezultātā sačakarēju vienu suportu. Sanāca uzsist pa skrūves vietu un tā bija nost viens un divi. Par laimi, izdevās atrast citu suportu šrotā par nieka 25 naudiņām. Te gan pamatīgi nācās nočakarēties ar stāvbremzes troses apvalka gala dabūšanu ārā. Tika gan eļļots, gan karsēts, gan urbts, nu beigās kaut kā iznāca.
Tad vēl uzliku vasaras riteņus un beidzot nostestēju piekabes āķi. Viss super. Patīkami, ka šim auto, atšķirībā no mana iepriekšējā, pietiek jaudas, lai pavilktu to kasti. Tāpat arī piekabei visas lampas smuki spīdēja, masas pietika un auto elektroinstalācija, nekādas pretenzijas pret manu gatera slēgumu (viss pa taisno) neizrādīja.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Šodiena izvērtās visai interesanta un pozitīva. Bija plānots aizvest uz TA draudzenes superauto - KIA Sephia un saprast, cik daudz ir jāmetina. Aizbraucam un konstatējam, ka principā ir jāmaina pakaļtilts. Mēh, nu laaabi, ieeju epartos, apskatos, wow, viss tilts par 160eur, nu ok, varēja būt daudz ļaunāk. Padomāju bišķi, un izdomāju, ai, aizvedīšu uz TA arī SAAB, tīri lai saprastu budžetu, kas būs vajadzīgs tam, jo apskates beigas 27. jūlijā, tā kā tāpat šomēnes tas viss jārisina.
Principā biju pārliecināts, ka dos mēnesi, jo apakšā viss kas grab, un arī pie Arteh tika sastādīts sarakstiņš ar darāmo, tāpēc gribēju saprast, kas no tā sarakstiņa ir obligāti un kas fakultatīvi, un kā es to šomēnes risināšu šī KIA kontekstā.
Nu okei, braucu uz apskati, un tur izrādās, ka viss, ko valsts gribētu sagaidīt no mana auto, ir okei, vienīgi viens miglinieks šķībs. Tas pats ir tas, kuram nesen mainīju lapiņu un kaut ko ne tā ieliku. Plkst.16:23, stacija darbojas līdz 17:00, tiek dots laiks fiksi risināt situāciju. Skatos, ka blakus stacijai ir servja izkārtne, braucu iekšā, tur fiksi kaut ko sariktējam, šie izmanto manu stāvokli un noplēš 8eur, lai gan daļu skrūvēju es pats, jo nebija laika gaidīt, kamēr čalis ies pēc atslēgām, un man bagāžniekā bija lielais komplekts.
Bet nu atpakaļ pasplēju, un drīkstu turpināt gāzt līdz 27.07.17. Juhū!
Bildes ar SAAB pie līnijas nav, tāpēc Jums nāksies iztikt ar KIA bildi turpat, aptuveni stundu iepriekš.
Principā biju pārliecināts, ka dos mēnesi, jo apakšā viss kas grab, un arī pie Arteh tika sastādīts sarakstiņš ar darāmo, tāpēc gribēju saprast, kas no tā sarakstiņa ir obligāti un kas fakultatīvi, un kā es to šomēnes risināšu šī KIA kontekstā.
Nu okei, braucu uz apskati, un tur izrādās, ka viss, ko valsts gribētu sagaidīt no mana auto, ir okei, vienīgi viens miglinieks šķībs. Tas pats ir tas, kuram nesen mainīju lapiņu un kaut ko ne tā ieliku. Plkst.16:23, stacija darbojas līdz 17:00, tiek dots laiks fiksi risināt situāciju. Skatos, ka blakus stacijai ir servja izkārtne, braucu iekšā, tur fiksi kaut ko sariktējam, šie izmanto manu stāvokli un noplēš 8eur, lai gan daļu skrūvēju es pats, jo nebija laika gaidīt, kamēr čalis ies pēc atslēgām, un man bagāžniekā bija lielais komplekts.
Bet nu atpakaļ pasplēju, un drīkstu turpināt gāzt līdz 27.07.17. Juhū!
Bildes ar SAAB pie līnijas nav, tāpēc Jums nāksies iztikt ar KIA bildi turpat, aptuveni stundu iepriekš.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Kapec tu ienisti savu draudzeni?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Reinis_me: 9-3
Ha ha.Ainars wrote:Kapec tu ienisti savu draudzeni?
Vajadzēja viņai ātru kaut kādu pirmo auto, ar ko te pa laukiem vizināties, un šis izrādījās super labs risinājums - 500Eur, 75K nobraukums, Opis pircis LV 2000. gadā no dīlera, vizinājies pa Valmieru, salons kā jauns, kondicionieris ir, automāts ir, motors svaigs, pārredzamība no salona plaša, parkojas viegli, viss super. Braucās arī pietiekoši normāli, piekare stingra utt. Katrā ziņā - 1000000x labāka izvēle par visiem trešajiem golfiem, kaut kādiem ford focus/escortiem vai citiem nopisteņiem. Protams, ka stulbi, ka tur ir tā rūsa, īpaši jau tiltā, bet nu kā ir tā ir.
Nav jau nekāds superauto vai nākotnes klasika, taču nav tas auto uz mūžu ņemts, bet uz kādu laiciņu.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Reinis_me: 9-3
Oho, skatos, Aizkraukles TA?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā