Reinis_me: 9-3
Posted: Tue Mar 29, 2016 10:32 pm
Sveicināti!
Ilgi briedu un raustījos, taču tad konstatēju, ka te vienai daļa tie projekti balstās uz auto aizivizināšanu uz Vestienas ielu un atpakaļ, tāpēc nolēmu, ka arī mana ļerkata ir pelnījusi tapt pieminēta šajā elitārajā kategorijā.
Pāris vārdos par saimnieku. Mani sauc Reinis un es pēc saviem pirmajiem 25 galvaspilsētā nodzīvotajiem gadiem nolēmu pārvākties uz laukiem, taču strādāju Rīgā. Viss ir forši, taču šie fakti tieši ietekmē apstākļus, kādos šim auto un man ikdienā ir jādzīvo. Manā gadījumā tas nozīmē 150 nobrauktus kilometrus katru darba dienu, tie ir vismaz 750Km nedēlā, plus vēl pa kādiem 100 vidēji katrās brīvdienās, nu sakrājas diezgan strauji tas cipars. Nu un vēl 5Km katru dienu, divos virzienos pa granteni.
Vispār man jau reiz bija SAAB un pat biju reģistērejies forumā, bet tad te viss vēl griezās uz Joomlas, ja pareizi atceros, un izskatījās gluži citādāk. Mans tā laika SAAB izskatījās šādi:
Fonofest 2010, skaista bij jaunība bla bla bla... Es esmu ar Snikeru uz pārsega un kopā ar mazajām, nevis tas ar pliko pauri.
Bet nu tad pienāca 2015. gada jūlijs un sapratu, ka beidzot gribu auto, kurš ir jaunāks par 20 gadiem, obligāti vajadzēja universāli un kaut kā aizdomājos līdz šim:
Šo bildi uzņēmu, kad braucu skatīties, kādu nedēļu pirms iegādes.
Te jau tankojos Igaunijā.
Te testēju aprīkojumu vienā aukstā rītā.
Lai nu kā, plāni uz šo auto ir tādi, ka jācenšas uzturēt puslīdz kārtībā un jāekspluatē pēc pilnas programmas.
Daži defekti un trūkumi, kurus prasītos novērst:
- nestrādā nekas labās puses spogulī
- nestrādā centrālā atslēga vienās pakaļudurvīs
- nestrādā vadītāja beņķa apsilde
- nestrādā aizmugures loga tīrītājs
- kreisās puses spogulis, sasniedzot 30Km/h ātrumu, aizlokās uz priekšu un ir ar roku jāloka atpakaļ
- trūkst piekabes āķa [atrisināts]
Par šo procesu tad arī šeit vēstīšu.
Ilgi briedu un raustījos, taču tad konstatēju, ka te vienai daļa tie projekti balstās uz auto aizivizināšanu uz Vestienas ielu un atpakaļ, tāpēc nolēmu, ka arī mana ļerkata ir pelnījusi tapt pieminēta šajā elitārajā kategorijā.
Pāris vārdos par saimnieku. Mani sauc Reinis un es pēc saviem pirmajiem 25 galvaspilsētā nodzīvotajiem gadiem nolēmu pārvākties uz laukiem, taču strādāju Rīgā. Viss ir forši, taču šie fakti tieši ietekmē apstākļus, kādos šim auto un man ikdienā ir jādzīvo. Manā gadījumā tas nozīmē 150 nobrauktus kilometrus katru darba dienu, tie ir vismaz 750Km nedēlā, plus vēl pa kādiem 100 vidēji katrās brīvdienās, nu sakrājas diezgan strauji tas cipars. Nu un vēl 5Km katru dienu, divos virzienos pa granteni.
Vispār man jau reiz bija SAAB un pat biju reģistērejies forumā, bet tad te viss vēl griezās uz Joomlas, ja pareizi atceros, un izskatījās gluži citādāk. Mans tā laika SAAB izskatījās šādi:
Fonofest 2010, skaista bij jaunība bla bla bla... Es esmu ar Snikeru uz pārsega un kopā ar mazajām, nevis tas ar pliko pauri.
Bet nu tad pienāca 2015. gada jūlijs un sapratu, ka beidzot gribu auto, kurš ir jaunāks par 20 gadiem, obligāti vajadzēja universāli un kaut kā aizdomājos līdz šim:
Šo bildi uzņēmu, kad braucu skatīties, kādu nedēļu pirms iegādes.
Te jau tankojos Igaunijā.
Te testēju aprīkojumu vienā aukstā rītā.
Lai nu kā, plāni uz šo auto ir tādi, ka jācenšas uzturēt puslīdz kārtībā un jāekspluatē pēc pilnas programmas.
Daži defekti un trūkumi, kurus prasītos novērst:
- nestrādā nekas labās puses spogulī
- nestrādā centrālā atslēga vienās pakaļudurvīs
- nestrādā vadītāja beņķa apsilde
- nestrādā aizmugures loga tīrītājs
- kreisās puses spogulis, sasniedzot 30Km/h ātrumu, aizlokās uz priekšu un ir ar roku jāloka atpakaļ
- trūkst piekabes āķa [atrisināts]
Par šo procesu tad arī šeit vēstīšu.