Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiciens!
Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami
Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies Kaut kas jādara?
Auto ar manuālo kārbu!
Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami
Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies Kaut kas jādara?
Auto ar manuālo kārbu!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Gāze ir? Kļūdas? Vienvirziena vārsti veseli? Šļauciņas mainītas?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
ups! ne tajā topikā Nav gāzes un kļūdas nemet!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Izklausās normāli! Līdz 70 Aero ar baigo dinamiku neizceļas. Un vispār, boosta meklēšana Aero saabam ir nebeidzamais stāsts! Labi ja 3 dienas gadā iet kā vajag, pārējā laikā meklē boostu.mrpinkeyes wrote: ↑Thu Aug 22, 2019 11:36 am Sveiciens!
Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami
Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies Kaut kas jādara?
Auto ar manuālo kārbu!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Iespējams pirmais katiņš izdedzis( sakusis) kas štopē normālu gaisa plūsmu. Atlaid skrūves downpaipam,tā lai brīvas un izbrauc.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Būšu ārkārtīgi pateicīgs cilvēkam, kurš nobildēs no apakšas savu 2.2TiD 9-3 OG (MY'99-02). Konkrēti gribu redzēt labās pusasis saļņiku uz kārbas un kulises stiprinājumus.
P.S. Ja vajag pspildus motivāciju - varam sarunāt kopistīsgo aliņa ieraušanu "zem dīzeļa" ))
P.S. Ja vajag pspildus motivāciju - varam sarunāt kopistīsgo aliņa ieraušanu "zem dīzeļa" ))
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Liels paldies Fimbaram, viss ir skaidrs tagad.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pieslēdzu txsuite, parāda vislielāku detonu nelielos apgriezienos pie mazas mg/c.
Uz hermētiskumu vel nepārbaudīju.
Uz hermētiskumu vel nepārbaudīju.
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums pazinējiem. Vai 9-3NG facelifti (2008+ gadi) dīzeļi oroģināli ar Aero paku nāca tikai biturbo versijas, vai nāca arī uz single turbo versijām???
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Aero dīzelis tikai un vienīgi 132kW TTiD.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nopirki Aero ar vienu turbo ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Brūnais ss.lv ir ar mainītu bamperu priekšējo, cilvēks pats teica. Zvanīju, prasīju, interesējos vienam draugam par to auto. Ja Tas ir tas
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labprāt, tik re ka no rūpnīcas tādi negāja
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bet kā rāda prakse, var vienu "atšūt"
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveicināti,
CSDD izsvilpa, līdz 8 janvārim jāsačiņī autinš:
Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Labais apakšējais šarnīrs.
Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Kreisais apakšējais šarnīrs.
Cenas nav mazas, plus vēl darbs: https://www.trodo.lv/sviras-plaukti/lem ... -36198-cid
Līdz ar to jautājums - kā ir ar restaurāciju? Ir vērts? Kur? Kāda pieredze?
9-3, 2008, universāls.
Andrejs
CSDD izsvilpa, līdz 8 janvārim jāsačiņī autinš:
Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Labais apakšējais šarnīrs.
Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Kreisais apakšējais šarnīrs.
Cenas nav mazas, plus vēl darbs: https://www.trodo.lv/sviras-plaukti/lem ... -36198-cid
Līdz ar to jautājums - kā ir ar restaurāciju? Ir vērts? Kur? Kāda pieredze?
9-3, 2008, universāls.
Andrejs
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008