ritoshas remonts HELP
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:ritoshas remonts HELP
Ne.Tur Tev taisniba.Tikai visas OE dalas nav tik letas.
Re:ritoshas remonts HELP
Arī taisnība...fimbars wrote:Ne.Tur Tev taisniba.Tikai visas OE dalas nav tik letas.
Un visām OE nemaz arī nav aftermarket opciju (varbūt, izņemot Ķīnu, jo man šķiet, ka tie tur ražo VISU! :D)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:ritoshas remonts HELP
Ja,kiniesi neslinko..Sini valsti dazreiz ari analogas detalas sanak dargak ka OE.:laugh:
Re:ritoshas remonts HELP
Aizskārāt sāpīgu tēmu. Ja es dzīvotu Rīgā, tad arī noteikti brauktu pie Arnija. Bet tā kā es nedzīvoju Rīgā tad, lai mainītu kaut ko ritošajai daļai sperties pie Arnija negribētu. Zinu, zinu, ka pareizāk būtu arī to labot pie Arnija, bet manā gadījumā tas ir diezgan sarežģīti. Ja, piemēram sailentbloks Vikingos maksā 69,66 Ls un jāmaina ir abi divi, tad summa sanāk diezgan laba. Un tas ir tikai par sailentblokiem - pierēķinam klāt 40 Ls par benzīnu, lai tiktu līdz Arnijam + darba izmaksas + vēl kādu divdesmitnieku sīkumiem un bez 200 Ls neizgrozīsies! Bet tas ir tikai aptuvens aprēķins - manuprāt padārgi... Vienīgais risinājums - Arnija klonēšana katrai Latvijas pilsētai, kurā ir kāds SAAB :))
Es interesējos par 23. un 24. detaļu no šā zīmējuma -
http://www.aza.com.ua/img/list.html?wk=9983065
Varbūt kādam ir kādas labas idejas - kur labāk meklēt, pirkt utt.? Un, vai tajā 24. arī var ietaisīt poliuretāna buksi?
Es interesējos par 23. un 24. detaļu no šā zīmējuma -
http://www.aza.com.ua/img/list.html?wk=9983065
Varbūt kādam ir kādas labas idejas - kur labāk meklēt, pirkt utt.? Un, vai tajā 24. arī var ietaisīt poliuretāna buksi?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:ritoshas remonts HELP
Kur atrodies?jautaajums wrote:Aizskārāt sāpīgu tēmu. Ja es dzīvotu Rīgā, tad arī noteikti brauktu pie Arnija. Bet tā kā es nedzīvoju Rīgā tad, lai mainītu kaut ko ritošajai daļai sperties pie Arnija negribētu. Zinu, zinu, ka pareizāk būtu arī to labot pie Arnija, bet manā gadījumā tas ir diezgan sarežģīti. Ja, piemēram sailentbloks Vikingos maksā 69,66 Ls un jāmaina ir abi divi, tad summa sanāk diezgan laba. Un tas ir tikai par sailentblokiem - pierēķinam klāt 40 Ls par benzīnu, lai tiktu līdz Arnijam + darba izmaksas + vēl kādu divdesmitnieku sīkumiem un bez 200 Ls neizgrozīsies! Bet tas ir tikai aptuvens aprēķins - manuprāt padārgi... Vienīgais risinājums - Arnija klonēšana katrai Latvijas pilsētai, kurā ir kāds SAAB :))
Es interesējos par 23. un 24. detaļu no šā zīmējuma -
http://www.aza.com.ua/img/list.html?wk=9983065
Varbūt kādam ir kādas labas idejas - kur labāk meklēt, pirkt utt.? Un, vai tajā 24. arī var ietaisīt poliuretāna buksi?
Šiem sailentbloku korpusiem var dabūt poliuretāna bukses un divas maksā mazāk nekā viena Vikingos.., tik cik jāpačakarējas ar vecās izķidāšanu.
Arī 23. ir pieejamas poliuretāna.
Re:ritoshas remonts HELP
A tas mistiskais Vikingu bukšu smāķis arī ir pieejams, lai tās bukses nečīkst kā vecss, izgulēts dīvāns!?
Re:ritoshas remonts HELP
Es nesaprotu - Jūs neiesakat likt poliuretāna bukses un labāk meklēt parastās?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:ritoshas remonts HELP
Man ir poliuretāna bukses un man vienīgās neērtības pagaidām sagādā šo bukšu čīkstēšana, jo parastais smērs izstrādāja samērā ātri! Šitajā karstajā laikā ļoti ātri smērs pazūd. Ārnijs man jau div reizes visu ir jaucis vaļā un smērējis. Vikingiem esot kautkāds speciālais bukšu smērs, ko šie nevienam nedodot. Varbūt ka jābrauc pie šiem sasmērēties un tas turēs ilgāk, bet nu diskomforts no tās čīkstēšanas ir pamatīgs uz visiem guļošajiem policistiem. :laugh:
Par to vai vajag, vai nevajag powerflekšiem metāla korpusus lai spriež spečuki, es tikai saku no lietotāja viedokļa, ka tā čīkstēšana besī ārā. Pagaidām pēc pārjaukšanas un pārsmērēšanas viss ir klusi un jauki!:laugh:
Par to vai vajag, vai nevajag powerflekšiem metāla korpusus lai spriež spečuki, es tikai saku no lietotāja viedokļa, ka tā čīkstēšana besī ārā. Pagaidām pēc pārjaukšanas un pārsmērēšanas viss ir klusi un jauki!:laugh:
Re:ritoshas remonts HELP
Nu par to kā tā čikstēšana besī, vari man nestāstīt :))
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:ritoshas remonts HELP
Man piekare (+/- 50% poly) pārstāja čīkstēt pie ~+2 grādiem, šoziem. pie -10 arī pamtīgi besī kā čīkst. Bet pirms pol ielikšanas arī čīkstēja, tā kā ej nu saproti, kas tur čīkst :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible