balti dūmi darbinot aukstu auto
balti dūmi darbinot aukstu auto
jautājums vairāk vispārīgs bez konkrēta dzinēja vai auto pieminēšanas. par ko liecina balti dūmi darbinot aukstu motoru pēc mēnesi ilgas gulēšanas? pie tam liekas, ka kāds no katliem arī neiet. par dzinēju var pateikt tikai tik, ka benzīnnieks, 3.0t.
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
Re:balti dūmi darbinot aukstu auto
kondensāts.. ? par "katliem" grūti spriestandritis wrote:jautājums vairāk vispārīgs bez konkrēta dzinēja vai auto pieminēšanas. par ko liecina balti dūmi darbinot aukstu motoru pēc mēnesi ilgas gulēšanas? pie tam liekas, ka kāds no katliem arī neiet. par dzinēju var pateikt tikai tik, ka benzīnnieks, 3.0t.
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Re:balti dūmi darbinot aukstu auto
Aukstā laikā tā mēdz gadīties, un ja iesilstot dūmu vairs nav, tad jau vajadzētu visma būt kārtībā!
Vari kādreiz bākai piešaut klāt kondesāta izvadīšnas līdzekli, es kā to iepļāvu bākā, tā dūmi pazuda!
Vari kādreiz bākai piešaut klāt kondesāta izvadīšnas līdzekli, es kā to iepļāvu bākā, tā dūmi pazuda!
Re:balti dūmi darbinot aukstu auto
Būs mācība,ka auto atstāt mierā nav veselīgi,vismaz ziemā.
Ik pa laikam(vismaz reizi divās nedēļās) padarbinam,lidz sasniedz norm. dzinēja tempretūru uzsvars uz normālu, pretējā gadījumā, atkal veidojas kondensāts.
Ieteikums tikai viens, izbraukt ārpus pilsētas. Nolocīt savus 100.km aktīvāt padarbojoties ar akselerātora pedāli.
Ik pa laikam(vismaz reizi divās nedēļās) padarbinam,lidz sasniedz norm. dzinēja tempretūru uzsvars uz normālu, pretējā gadījumā, atkal veidojas kondensāts.
Ieteikums tikai viens, izbraukt ārpus pilsētas. Nolocīt savus 100.km aktīvāt padarbojoties ar akselerātora pedāli.
Re:balti dūmi darbinot aukstu auto
oki doki ... man bija aizdomas un turbīnas švakumu, bet ja tas nav tas, tad jau motoriņš būs dzīvotājs ....
paldies
paldies
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93