SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Labdien,
Šonedēļ viens puika ielika manam 9-5 1.9 vector dīzelim aizmugurē un apdrošinātāji izlēma norakstīt manu uzticamo draugu.
Tagad domāju pārslēgties uz benzīnu un vēlos uzzināt Jūsu pieredzi ar šiem autiņiem sākot no 2006-2008 gadam. Esmu braucis ar 2.3t AERO pie stūre un saprotu, ka tas nevis brauc, bet lido apmēram 2cm virs asfalta...bet kā ir ar uzturēšanu? Kādas varētu būt aptuvenās izmaksas standarta procedūrām? Ķēdes maiņa, sajūgs, spararats, automātiskā kārba, utt...
Kā ar patēriņu? Vidējais internetā rādās ap 10l, bet dzīvē gan jau ir kādi 12-14l?
Kā atšķiras parastais 2.3l turbo no 2.3l turbo aero?
Kurš no 2.3l bendzīnu motoriem ir uzticamākais? redzēju, ka ir vairāki 185, 220,260 zirgi...
Paldies!
Šonedēļ viens puika ielika manam 9-5 1.9 vector dīzelim aizmugurē un apdrošinātāji izlēma norakstīt manu uzticamo draugu.
Tagad domāju pārslēgties uz benzīnu un vēlos uzzināt Jūsu pieredzi ar šiem autiņiem sākot no 2006-2008 gadam. Esmu braucis ar 2.3t AERO pie stūre un saprotu, ka tas nevis brauc, bet lido apmēram 2cm virs asfalta...bet kā ir ar uzturēšanu? Kādas varētu būt aptuvenās izmaksas standarta procedūrām? Ķēdes maiņa, sajūgs, spararats, automātiskā kārba, utt...
Kā ar patēriņu? Vidējais internetā rādās ap 10l, bet dzīvē gan jau ir kādi 12-14l?
Kā atšķiras parastais 2.3l turbo no 2.3l turbo aero?
Kurš no 2.3l bendzīnu motoriem ir uzticamākais? redzēju, ka ir vairāki 185, 220,260 zirgi...
Paldies!
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Mekle automatu, bet jauta par sajugu un spararata mainu. Kautkas nesaiet kopa.
Tie padzivojusie benzina motori, ja nav savesti kartiba, tad iesakumam prasis palielus ieguldijumus. Te ir biedri, kuri jau ar gataviem projektiem gatavi tirgoties (lasi-viss ko uzskaitiji ir samainits/saremontets)
Ja esi pieradis pie dizela letuma, tad ar tiem benziniem sajutisies ubags
Kurs motors janem? Tas kuram vairak zirgi protams!
P.s. gadijuma biezi nebrauka pa Pardaugavu? Biezi esi redzets?
Tie padzivojusie benzina motori, ja nav savesti kartiba, tad iesakumam prasis palielus ieguldijumus. Te ir biedri, kuri jau ar gataviem projektiem gatavi tirgoties (lasi-viss ko uzskaitiji ir samainits/saremontets)
Ja esi pieradis pie dizela letuma, tad ar tiem benziniem sajutisies ubags
Kurs motors janem? Tas kuram vairak zirgi protams!
P.s. gadijuma biezi nebrauka pa Pardaugavu? Biezi esi redzets?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Laikā, kad benzīns kļuvis dārgāks, tiek apsvērts benzīna Saabs
Vispareizākā un racionālākā izvēle būtu skatīties uz kādu citu marku, ja tā godīgi.
Standarta izpildījumā 260 Aero zirgi nemaz tik ļoti nelido. Nevajag arī pārprast, auto ir tiešām dinamisks, nevis kā SS sludinājumos pie 1.6 un 1.8 atmosfērām rakstīts. Viss atkarīgs, pie kā ir pierasts. 1.9 TDI iekš 9-5, rūpnīcas formā, ir diezgan liels mironis.
Uzturēšanas ziņā, standarta lietām, cenas ir tādas pašas, kā citiem auto, šis tas ir dārgāks, šis tas ir lētāks, un vairāk būtu jāsatraucās par benzīna specifiskām lietām.
Benzīna Saab 9-5 ir cimperlīgs auto, gan uzturēšanā, gan motora vadības ziņā, un sīkumi var salsīties lielās summās.
Ķēdes maiņas cena atkarīga, kur tas tiek veikts, iesakāmi tikai 3 vietās, Rīgā - Arteh, YTR un Robina Auto, kā arī, ķēdes komplekta cena. Ir piemeklējami arī alternatīvi ķēdes komplekti, braucu, un bēdu nezinu, bet es neesmu labs piemērs parastam ikdienas braucējam.
Manuālās kārbas sajūga komplekts maksā ap 260 EUR + 50 par izspiedēju.
Automātus vienkārši nomaina uz citu kārbu
Tagad par Aero:
Degvielas patēriņš ir diezgan kosmisks, pilsētā zem 12 litriem NAV iespējams palīst. Man vidējais patēriņš, tīri pilsētā, ir ap 15+ litriem, automātam litrs klāt. Par E85 var vispār nerunāt, zem 22 neesmu redzējis.
Savukārt uz šosejas, tiešām mierīgi braucot kādā agrā sestdienas/svētdienas rītā, mans rekords ir 6.7 litri, taču braucot jebkādā citā laikā, kad gribās/nepieciešams veikt apdzīšanas manevru vai vienkārši izgāzt, svārstās no 7 līdz 9.
Aero v. neAero
Motori, teniski, visiem ir identiski.
Tikai Aero ir 240mm sajūgs, pārējie brauc ar mazajiem diskiem.
Tikai Aero ir TD04-15T, lai gan redzēts\dzirdēts, ka pēdējiem gadiem (08-09) arī maz-zirgu edišaniem ir TD04-15T, pārējie brauc ar GT17.
neAero var gadīties mazās sprauslas, bet arī tur novērojams, ka pēdējie gadi tika pie lielākajiem, 350cc inžektoriem.
Tagad no racionālās puses:
B2x5 motori ir tendēti ar laiku sākt ēst eļļu un deldēt ķēdes, respektīvi, lielais vairums tirgū pieejamie Saab ar benzīna dzinēju ir vai nu tikko pēc kapitalkas+ķēdes, vai arī tas viņiem drīzumā draud, un tas nav atliekams pasākums. Eļļas ēšana 0.5 litru robežās uz 10k vēl ir uzskatāms par OK rādītāju, bet ja pa izpūtēju ārā nāk zilais, tad nekas labs tur vairs nav palicis, un ja tas auto arī izskatās apdripanijs, no viņa ir jābēg pa gabalu.
Kapitalka+ķēde uz 1.5k
Nākošais posms ir tāds, ka lielais vairums tirgū pieejamo 9-5 tirgojas ar pilnīgi izjātu piekari - buksēm. CSDD šo lietu neredz\nemāk pārbaudīt, un ikdienas cilvēks neko vairāk par CSDD nevēlas zināt - skati izgāju, tātad labs.
Samainīt visas bukses, arī atkarīgs kur to dara, nav diez ko lēts prieks, es teiktu uz 500-600 EUR.
Rezumē ir tāds, nepērc lētu benzīna Saabu, gribēsies raudāt. Pērc tādu, kas ir bijis kādam entuziastam, vai nu, vismaz kādam, kas var pastāstīt padziļināti, kas tur ir, kas tur nav. Noteikti aizved pārbaudīt uz kādu no augstāk minētajiem servisiem pirms iegādes.
Varu piedāvāt savu bet tu meklē automātu
Vispareizākā un racionālākā izvēle būtu skatīties uz kādu citu marku, ja tā godīgi.
Standarta izpildījumā 260 Aero zirgi nemaz tik ļoti nelido. Nevajag arī pārprast, auto ir tiešām dinamisks, nevis kā SS sludinājumos pie 1.6 un 1.8 atmosfērām rakstīts. Viss atkarīgs, pie kā ir pierasts. 1.9 TDI iekš 9-5, rūpnīcas formā, ir diezgan liels mironis.
Uzturēšanas ziņā, standarta lietām, cenas ir tādas pašas, kā citiem auto, šis tas ir dārgāks, šis tas ir lētāks, un vairāk būtu jāsatraucās par benzīna specifiskām lietām.
Benzīna Saab 9-5 ir cimperlīgs auto, gan uzturēšanā, gan motora vadības ziņā, un sīkumi var salsīties lielās summās.
Ķēdes maiņas cena atkarīga, kur tas tiek veikts, iesakāmi tikai 3 vietās, Rīgā - Arteh, YTR un Robina Auto, kā arī, ķēdes komplekta cena. Ir piemeklējami arī alternatīvi ķēdes komplekti, braucu, un bēdu nezinu, bet es neesmu labs piemērs parastam ikdienas braucējam.
Manuālās kārbas sajūga komplekts maksā ap 260 EUR + 50 par izspiedēju.
Automātus vienkārši nomaina uz citu kārbu
Tagad par Aero:
Degvielas patēriņš ir diezgan kosmisks, pilsētā zem 12 litriem NAV iespējams palīst. Man vidējais patēriņš, tīri pilsētā, ir ap 15+ litriem, automātam litrs klāt. Par E85 var vispār nerunāt, zem 22 neesmu redzējis.
Savukārt uz šosejas, tiešām mierīgi braucot kādā agrā sestdienas/svētdienas rītā, mans rekords ir 6.7 litri, taču braucot jebkādā citā laikā, kad gribās/nepieciešams veikt apdzīšanas manevru vai vienkārši izgāzt, svārstās no 7 līdz 9.
Aero v. neAero
Motori, teniski, visiem ir identiski.
Tikai Aero ir 240mm sajūgs, pārējie brauc ar mazajiem diskiem.
Tikai Aero ir TD04-15T, lai gan redzēts\dzirdēts, ka pēdējiem gadiem (08-09) arī maz-zirgu edišaniem ir TD04-15T, pārējie brauc ar GT17.
neAero var gadīties mazās sprauslas, bet arī tur novērojams, ka pēdējie gadi tika pie lielākajiem, 350cc inžektoriem.
Tagad no racionālās puses:
B2x5 motori ir tendēti ar laiku sākt ēst eļļu un deldēt ķēdes, respektīvi, lielais vairums tirgū pieejamie Saab ar benzīna dzinēju ir vai nu tikko pēc kapitalkas+ķēdes, vai arī tas viņiem drīzumā draud, un tas nav atliekams pasākums. Eļļas ēšana 0.5 litru robežās uz 10k vēl ir uzskatāms par OK rādītāju, bet ja pa izpūtēju ārā nāk zilais, tad nekas labs tur vairs nav palicis, un ja tas auto arī izskatās apdripanijs, no viņa ir jābēg pa gabalu.
Kapitalka+ķēde uz 1.5k
Nākošais posms ir tāds, ka lielais vairums tirgū pieejamo 9-5 tirgojas ar pilnīgi izjātu piekari - buksēm. CSDD šo lietu neredz\nemāk pārbaudīt, un ikdienas cilvēks neko vairāk par CSDD nevēlas zināt - skati izgāju, tātad labs.
Samainīt visas bukses, arī atkarīgs kur to dara, nav diez ko lēts prieks, es teiktu uz 500-600 EUR.
Rezumē ir tāds, nepērc lētu benzīna Saabu, gribēsies raudāt. Pērc tādu, kas ir bijis kādam entuziastam, vai nu, vismaz kādam, kas var pastāstīt padziļināti, kas tur ir, kas tur nav. Noteikti aizved pārbaudīt uz kādu no augstāk minētajiem servisiem pirms iegādes.
Varu piedāvāt savu bet tu meklē automātu
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Izlasi manas tēmas par ex pelēko, ex hirsch Performance, vai Ralfa pelēko rzmzr un viss būs skaidrs
Re: SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Vēl Elmo topiku ir vērts izlasīt
Re: SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Viennozīmīgi Aero, jo pārējie nekotējas, rij tikpat, bet neiet! Aero vēl ir cerība pārdot! Nekādā gadījumā neņem Biopower, jo tiem ir briesmīgi liels nodoklis, nezinu kāpēc, bet liels!
Patēriņš ir atkarīgs no maršruta, ja dominē garie gabali, tad būs ap 7 litri, ja Rīgas centrs un īsi pārbraucieni, tad var arī būt 20 litri uz 100
Manuālis būs ekonomiskāks, bet man personīgi automāti patīk labāk no ikdienas braukšanas viedokļa. Kamēr visu manuālo kārbu braucēju topikos apspriež kārbas, sajūga, izspiedējgultņu remontu/maiņas un izmaksas, tikmēr tomātnieki brauc 10 gadus un bēdu nezin!
Mani tagad no benzīna auto pirkšanas atturētu benzīna cena, bet ja var dabūt pa lēto, vai darbs maksā degvielu, tad ar Aero var papriecāties uz nebēdu!
Lai nenopirku nojāteni, jāprasa rekomendācija no šeit iepriekš uzskaitītiem servisiem, kas tos auto ikdienā kopj un remontē, tur arī pateiks, kam auto ir konča un kam nē.
Patēriņš ir atkarīgs no maršruta, ja dominē garie gabali, tad būs ap 7 litri, ja Rīgas centrs un īsi pārbraucieni, tad var arī būt 20 litri uz 100
Manuālis būs ekonomiskāks, bet man personīgi automāti patīk labāk no ikdienas braukšanas viedokļa. Kamēr visu manuālo kārbu braucēju topikos apspriež kārbas, sajūga, izspiedējgultņu remontu/maiņas un izmaksas, tikmēr tomātnieki brauc 10 gadus un bēdu nezin!
Mani tagad no benzīna auto pirkšanas atturētu benzīna cena, bet ja var dabūt pa lēto, vai darbs maksā degvielu, tad ar Aero var papriecāties uz nebēdu!
Lai nenopirku nojāteni, jāprasa rekomendācija no šeit iepriekš uzskaitītiem servisiem, kas tos auto ikdienā kopj un remontē, tur arī pateiks, kam auto ir konča un kam nē.
Re: SAAB 9-5 2.3t vai AERO? 2006-2009 AUTOMĀTS
Paldies visiem par tik detalizētu skaidrojumu. Palika vieglāk.