Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
Post Reply
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by tranquillo »

Sveiki, biedri saabisti!
Ir parādījusies no Zviedrijas iegādāties 91. gada 900 SAAB T16.
Par maniem plusiem ir uzskatāmi:
1. Aizmugures žalūzijas un mazais spoilerītis
2. Diski
3. Jaunas sēdinātās atsperes un amortizatori
4. 900 OG SAABs
5. Manuālis
6. Bloka sildītājs (vasarā it kā nevajag :mrgreen: )
Par mīnusiem:
1. Rūsa pēc bildēm skatoties durvīs (arkās izskatās vēl OK)
2. Iekarājušies griesti
3. Auduma salons
4. Virsbūves konfigurācija (tomēr labāk prasītos kupeja. Perfekti būtu cabrio, bet uztrauc fakts par mehānismu un pašu jumtu)

Principā skaidrs, ka virsbūvei, lai skaisti uztaisītu, būtu nepieciešama pilna pārkrāsošana. Vienīgais, kas mani uztrauc ir rūsa kuzavai. Durvīs izskatās diez gan pamatīga. Kuras ir īpašās vietas šiem SAABiem, lai paprasītu papildus foto un novērtētu stāvokli, jo principā nebūtu prātīgi ieguldīt naudu tehniskā stāvokļa uzlabošanai, ja kuzavs būtu pavisam bēdīgā stāvoklī.
Auto nekādā gadījumā netiktu izmantos ikdienā un lietos rudenī/ziemā, bet turēts iekštelpās
Cena par pašu dzelzi 1500 EUR
Attachments
IMG_2138.JPG
IMG_2137.JPG
IMG_2136.JPG
IMG_2135.JPG
IMG_2134.JPG
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by tranquillo »

Papildus.
P.S. Armand, pēc 9-3 big brake kit upgrade supportiem aizbraukšu pakaļ nākamnedēļ
Attachments
IMG_2141.JPG
IMG_2140.JPG
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by fimbars »

Dārgi.Ja korozija, tad paskaties uz priekšējiem lonžeroniem.Vietās kur pusass iet cauri.Man domāt,ka šeit var jēdzīgākus eksemplārus dabūt pa sprātīgāku ciparu.
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by ifka »

Griesti ir mazaakais :)

Izskataas, ka pirms pashreizeejaas ruusas situaacijas, vienu vai varaakas reizes jau piecjubinaats.
Vismaz spriezjot peec apkraasotajaam spaarnu arku malaam un taa ka no turienes lobaas nost kraasojums + kkaads kjepsis uz mot paarsega malas vietaas kur parasti aizpuust utt. utjpr. Diezin vai bus liidzeets ar virspuseeju pielaboshanu, visticamaak jaareekjinas ar izveerstaaku atjaunoshanas projektu.

iipatneji, ka redzams interkuuleris un melnaa APC kaste, bet spidometra panelis bez turbo spiediena ciparniicas.

Ja njem, tad brunjojies ar bezizmeera pacietiibu!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by Arnijs »

Šis te: https://www.autoscout24.it/annunci/saab ... cldtidx=18 finālā iznāks STIPRI lētāk ;) Zinot Itālijas auto - rūsas tur nav kā sugas. To zviedru, labākajā gadījumā, var ņemt par donoru, un ne jau par pusotra... Un arī tikai tad, ja kko ļoti vajag no lielajiem mezgliem. Lētāk ir nopirkt vajadzīgo.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by KoreFun »

Kaut arī šobrīd neesmu OG īpašnieks, bet kāda nekāda pieredze ir, tad atļaušos pakomentēt:

Manā skatījumā jāsāk ar merķa uzstādīšanu - vai gribi būt klasikas īpašnieks tuvākos, teiksim, 2-3+ gados, vai gribi pamēģināt pabraukt un uzturēt klasiku. Ja otrais variants, tad 1500€ par T16 ejošā stāvoklī ir normāla cena. Ņem mašīnu, brauc 1-2 gadus, tālāk kkādā veidā tiec vaļā. Pluss tāds, ka pie mums T16 principā nedabūsi, kur nu vēl par 1500.

Variants Nr1:
900 OG, tagad pārsvarā, ir konstruktori. Atrast rūpnīcas TOP modeli - T16 melnu kupeju, ar rūpnīcas A/C, ādas salonu un bez rūsas, būs budžetā gan jau ap 5-7k+ (zinātāji palabos). Tāpēc daudzi iet tieši šādu ceļu, atrod tehniski labā stāvoklī bet ar mirošo virsbūvi eksemplāru, pabrauc, izjauc. Atrod labu (un sev patīkamu virsbūves tipu) un saliec no divām vienu, pa ceļam ieliekot visādas retas ekstras. Tas diezgan viegli ir izdarāms ar 900 OG, jo visas virsbūves ir diezgan unificētas.

Ja šī eksemplāra mototrs ir labā stāvoklī, kārba labā stāvoklī, tad par 1500 es ņemtu nedomājot jebkurā gadījumā, gan pavizināties pāris gadus, gan kā labu detaļu čupu tālākam projektam.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by fimbars »

KoreFun wrote: Fri Nov 10, 2017 10:46 pm Kaut arī šobrīd neesmu OG īpašnieks, bet kāda nekāda pieredze ir, tad atļaušos pakomentēt:

Manā skatījumā jāsāk ar merķa uzstādīšanu - vai gribi būt klasikas īpašnieks tuvākos, teiksim, 2-3+ gados, vai gribi pamēģināt pabraukt un uzturēt klasiku. Ja otrais variants, tad 1500€ par T16 ejošā stāvoklī ir normāla cena. Ņem mašīnu, brauc 1-2 gadus, tālāk kkādā veidā tiec vaļā. Pluss tāds, ka pie mums T16 principā nedabūsi, kur nu vēl par 1500.

Variants Nr1:
900 OG, tagad pārsvarā, ir konstruktori. Atrast rūpnīcas TOP modeli - T16 melnu kupeju, ar rūpnīcas A/C, ādas salonu un bez rūsas, būs budžetā gan jau ap 5-7k+ (zinātāji palabos). Tāpēc daudzi iet tieši šādu ceļu, atrod tehniski labā stāvoklī bet ar mirošo virsbūvi eksemplāru, pabrauc, izjauc. Atrod labu (un sev patīkamu virsbūves tipu) un saliec no divām vienu, pa ceļam ieliekot visādas retas ekstras. Tas diezgan viegli ir izdarāms ar 900 OG, jo visas virsbūves ir diezgan unificētas.

Ja šī eksemplāra mototrs ir labā stāvoklī, kārba labā stāvoklī, tad par 1500 es ņemtu nedomājot jebkurā gadījumā, gan pavizināties pāris gadus, gan kā labu detaļu čupu tālākam projektam.
Otrs variants ir ticēt brīnumam un zināt ko grib.Un nepaļauties mirkļa vājumam uz pirmo potenciālo eksemplāru. :)
Uzpeld brīnumi.Sevišķi mūsu tirgū.
Es parasti skatos virsbūvēs un salona stāvokli.Sačakarētu salonu dabūt normālu ir ļooti dārgi vai pat neiespējami sakarā ar oriģināldetaļu izzušanu.Virsbūvi vēl var mēģināt reanimēt,bet arī dārgi un ilgi.Sametināt vēl varētu pats,bet krāsotāji vismaz mūsu pusē ir kā bites. :mrgreen: Labi,lēti,ātri sanāk visdažādākajās variācijās un var beigties ar dārgi un pārkrāsojami,jo viss tāpat tiek darīts pēdējās naktīs kad termiņš un klients spiež uz fikso. :D Motors un ritošā nav jāņem vērā(vismaz manā gadījumā),jo to var pats mierīgā garā sakārtot un labā kvalitātē.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by lawyer »

Virsbūve šiem auto ir pats svarīgākais, un tā kā pa saprātīgiem cipariem (sākot ar 5k EUR) ir pieejami labi eksemplāri, tad nav vērts grūst tos pašus 5k EUR tajā mirušajā virsbūvē. Virsbūves darbu cenas šobrīd lido kosmosā, turklāt, vēl vispār ir jāatrod, kas kaut ko tādu vispār uzņemsies kvalitatīvi paveikt :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by fimbars »

lawyer wrote: Fri Nov 10, 2017 11:45 pm Virsbūve šiem auto ir pats svarīgākais, un tā kā pa saprātīgiem cipariem (sākot ar 5k EUR) ir pieejami labi eksemplāri, tad nav vērts grūst tos pašus 5k EUR tajā mirušajā virsbūvē. Virsbūves darbu cenas šobrīd lido kosmosā, turklāt, vēl vispār ir jāatrod, kas kaut ko tādu vispār uzņemsies kvalitatīvi paveikt :geek:
Mums vēl pārītis ir kas var,māk un grib par saprātīgiem cipariem.
Bet...Pašam jāsaprot,ka nav jēga uz nākošo apskati aizlāpīt vienu defektu un kaut kā iziet un turpināt gurdināt to virsbūvi.Labāk izvākt salonu,nometināt un sakārtot visu.Jā dārgāk,bet atmaksājas.Labāk noņemt kādu laiku no uzskaites un saglabāt,nekā tas puišeļu variants kad iesāk projektu bez naudas un atdod Tolmetā vērtīgas mašīnas.
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by ifka »

Arnijs wrote: Fri Nov 10, 2017 10:42 pm Šis te: https://www.autoscout24.it/annunci/saab ... cldtidx=18 finālā iznāks STIPRI lētāk ;) Zinot Itālijas auto - rūsas tur nav kā sugas. To zviedru, labākajā gadījumā, var ņemt par donoru, un ne jau par pusotra... Un arī tikai tad, ja kko ļoti vajag no lielajiem mezgliem. Lētāk ir nopirkt vajadzīgo.
Oi, johaidii, tas itaalis ir paaraak labs, lai noticeetu, ka taads var buut! Dzineejs no izpluudes kolektora puses neparasti tiirs un svaigs. Bampera panelji tai pasha pusee nedaudz nepreciizi, salonaa druk pedalji apdilushi, savaada cimdu nodaliijuma apdare, ieplaisaajis virspanelis un kraamu kaste viduskonsolee iisti nestaav vietaa, BET tie vienalga ir siikumi - smuks peec vell un dzineejs jauns esot!!!
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by maris »

tik tagad pamanīju :roll:
Ja tas auto ir ejošs un virsbūve tāda ka vēl var iziet apskati , ņem ciet , brauc un ķer kaifu :dance: Kā te jau ieteica , ja kas , pabrauksi un sapratīsi ko īsti vēlies , atstāsi detaļām vai pārdosi nākošajam kaifa ķērājam .
Un neklausi tiem , kas runā par melnu ( vai asfata kr. ) aero kupeju ar ādas salonu - tie ir visgarlaicīgākie auto , jebkurā pasākumā tādu vienmēr būs vesela rinda , bet šis vismaz izcelsies :whistle:
Ja vēlies nevis braukt , bet turēt garāžā un gūt kaifu no tā ka Tev tāds ir , tad gan pērc tādu kā tas itālis :violin:
Gudriniekam kurš saka ka te uz vietas var dabūt lētāk - pamēģini un tad runā :liar: Latvijā ir tikai daži auto kurus vispār būt vērts pirkt , bet diez vai kāds tos gribēs pārdot :o
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by KoreFun »

Māri, +1 :hand:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by ifka »

Atvaino, attureeshos izteikt ieteikumu pirkt sho vai citu - katram pasham jaapienjem leemums.

Ja skaties uz zviedru, tad noteikti pajautaa saimniekam, vai darbojas atpakaljgaita. (Jebshu kaadeelj kulisei nonjemts atpakaljgaitas gredzens). Varbut nekaa iipasha - tik kaads speeleejies.

Arii (galvenokaart tikai zinjkaares apmierinaashanai) var uzjautaat, kas tie par interesantiem papildinaajumiem, kurus var apluukot blakus logu mazgaataaja rezervuaara atverei.
User avatar
RihardsL
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 62
Joined: Tue Apr 26, 2016 8:05 pm
Location: Riga

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by RihardsL »

Es neņemtu. Uz pavasari drīzāk būs vairāk interesantu variantu no kā izvēlēties.
900 T8 Special '89
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Post by Nauris_t16 »

Es tieši tādu FL sedanu ņemtu labprāt ikdienai, bet ne pa 1,5k.

Kurš gads pēc papīriem ir tam auto?

Es domāju, ka tas ir lpt, jo hot sedani ir diezgan reti skandināvijā - kāds to vnk ir uztaisījis par hot ar apc un ic, jautājums tikai, kā tieši tas ir izdarīts :) Ir redzēti dažādi brīnumi, kas neatbilst nevienai shēmai.

Jā, pelēku kupeju nepērc nekādā gadījumā, zb jau, ka visiem tagad tādas ir. No otras puses, neviens nekad nezin kurš ko ir savārījis, jo ir pavisam 5? vienādas mašīnas.

Ātrumpārslēdzējs var būt kkāds zviedru short shift.

BET, idejiski, es pa 1,5k neņemtu tādu, kas ir dzīvi redzējis un šobrīd jau hz cik ilgi mētājas zem egles, spriežot pēc botāniskā dārza motortelpā. Man nepatīk tas, ka izskatās pēc 1991<, jo ir srs, acc, abs un lielais nodoklis. Vienīgais pluss, tas ka bolt-in der 9k aero priekšējie sēdekļi, nekas vairāk. Kilen atsperes maksā kapeikas un jauni amortizatori ir debils jēdziens bez brenda, jo, tikpat labi, tie ir kaut kādi biltemas eļļinieki. Durvis man ir prakstiski ideālas, ja nu kas - sarkanas :)
900aero clubsport #8
Post Reply