Saab autonomka
Saab autonomka
sveiki, tā nu ir sanācis ka manā īpašumā ir nonācis pirmais saab markas auto 9-5 2.2 traktors 2003g. un ir radušās dažas neskaidrības .
globālā lieta autonomka. Auto ir atripojis no zviedrijas līdz ar to ir aprīkots ar rūsu un autonomku. kāds var padalīties kā to autonomo apsildi ieslēgt/ regulēt?
Pieļauju domu ka ir kaut kas tāds kā bildē, šis mazais izpūtējs jau mani sabiedēja vienu reizi kad izkāpjot pie veikala sāka dūmi nākt no auto priekšgala.
otra lieta vaig atkodēt oriģinālo rādi, kāds var ieteikt kur?
globālā lieta autonomka. Auto ir atripojis no zviedrijas līdz ar to ir aprīkots ar rūsu un autonomku. kāds var padalīties kā to autonomo apsildi ieslēgt/ regulēt?
Pieļauju domu ka ir kaut kas tāds kā bildē, šis mazais izpūtējs jau mani sabiedēja vienu reizi kad izkāpjot pie veikala sāka dūmi nākt no auto priekšgala.
otra lieta vaig atkodēt oriģinālo rādi, kāds var ieteikt kur?
Re: Saab autonomka
Radio gan jau var atkodēt ARTEH, Alfa Motors, gan jau ka arī Arnijs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab autonomka
Vilks un es
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Saab autonomka
Mans 9-3 arī ir aprīkots ar Eberspracher autonomo apkuri. Tur pa lielam ir divi varianti. Vai nu ir atsevišķa pults uz viņu, vai nu sajūgta ar auto. Man ir otrais variants. Te atkal ir divas iespējas - var ieslēgt manuāli (park heater) mašīnai stāvot caur paneli ar stūres pogām, kā arī iestatīt trīs laikus, kad viņa ieslēdzas pati. Otrajā gadījumā viņa ieslēdzas automātiski piestartējot dzinēju, ja āra temperatūra ir 6 vai mazāk grādi. Palīdz uzsildīt dzinēju, kā arī pūš silto gaisu salonā. Šo automātisko funkciju atslēgt nevar. Tīri teorētiksi, dzinējam sasniedzot darba temperatūru, viņa automātiski izslēdzas. Jebkurā gadījumā, par apsildes darbību liecina attiecīgs simbols panelī un maza rūkoņa.
http://www.autogenius.info/wp-content/u ... blower.jpg
Man šobrīd ir tā, ka ir aizdomas, ka viņa īsti pati neizslēdzas, jo lampiņa panelī paliek, bet pēc skaņas liekas, ka tomēr atslēdzas pēc darba temperatūras sasniegšanas. Bet vēl neesmu drošs, jo auto pie manis ir nesen. Biju pie Arnija uz diagnostiku - visi sensori veseli, viss ok, tikai esot iekšēja kļūda pašai autonomkas smadzenei. To remontēt nevar - palīdz tikai maiņa. Bet tas ir remonts simtos.
Šādi ir mani novērijumi par 9-3 autonomo apsildi Par 9-5 gan nezināšu.
http://www.autogenius.info/wp-content/u ... blower.jpg
Man šobrīd ir tā, ka ir aizdomas, ka viņa īsti pati neizslēdzas, jo lampiņa panelī paliek, bet pēc skaņas liekas, ka tomēr atslēdzas pēc darba temperatūras sasniegšanas. Bet vēl neesmu drošs, jo auto pie manis ir nesen. Biju pie Arnija uz diagnostiku - visi sensori veseli, viss ok, tikai esot iekšēja kļūda pašai autonomkas smadzenei. To remontēt nevar - palīdz tikai maiņa. Bet tas ir remonts simtos.
Šādi ir mani novērijumi par 9-3 autonomo apsildi Par 9-5 gan nezināšu.
V70 un Saab 9-3
Re: Saab autonomka
paldies par info, tad vispirms jāieliek jauni pikseļi info displejam un tad skatīšos tālāk.Milicis wrote: ↑Sun Nov 05, 2017 7:26 am Mans 9-3 arī ir aprīkots ar Eberspracher autonomo apkuri. Tur pa lielam ir divi varianti. Vai nu ir atsevišķa pults uz viņu, vai nu sajūgta ar auto. Man ir otrais variants. Te atkal ir divas iespējas - var ieslēgt manuāli (park heater) mašīnai stāvot caur paneli ar stūres pogām, kā arī iestatīt trīs laikus, kad viņa ieslēdzas pati. Otrajā gadījumā viņa ieslēdzas automātiski piestartējot dzinēju, ja āra temperatūra ir 6 vai mazāk grādi. Palīdz uzsildīt dzinēju, kā arī pūš silto gaisu salonā. Šo automātisko funkciju atslēgt nevar. Tīri teorētiksi, dzinējam sasniedzot darba temperatūru, viņa automātiski izslēdzas. Jebkurā gadījumā, par apsildes darbību liecina attiecīgs simbols panelī un maza rūkoņa.
http://www.autogenius.info/wp-content/u ... blower.jpg
Man šobrīd ir tā, ka ir aizdomas, ka viņa īsti pati neizslēdzas, jo lampiņa panelī paliek, bet pēc skaņas liekas, ka tomēr atslēdzas pēc darba temperatūras sasniegšanas. Bet vēl neesmu drošs, jo auto pie manis ir nesen. Biju pie Arnija uz diagnostiku - visi sensori veseli, viss ok, tikai esot iekšēja kļūda pašai autonomkas smadzenei. To remontēt nevar - palīdz tikai maiņa. Bet tas ir remonts simtos.
Šādi ir mani novērijumi par 9-3 autonomo apsildi Par 9-5 gan nezināšu.
Re: Saab autonomka
Man bija viss beigts pa 90 eiro iecēlu no sista sāba ... uzliku un viss bumbās
Iepriekš gan gestē pārbaudīju pašu autonomku, jo smadzenes viņi saaba autonomkai nevarot pārbaudīt
Iepriekš gan gestē pārbaudīju pašu autonomku, jo smadzenes viņi saaba autonomkai nevarot pārbaudīt
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Saab autonomka
Saabam to rūpnīcas autonomku var ieslēgt/izslēgt turot nospiestas "+" un "-" pogas (kopā) pie SID paneļa. Ieslēdzas arī atomātiski, ja ir 4 C vai mazāk. Ārā pati gan neslēdzas, tad vajag spaidīt pogas. Nu protams, sasniedzot darba temperatūru nostrādā termorelejs un tehniski sildīšanu atslēdz, lai nededzinātu degvielu.
Re: Saab autonomka
Šo man Arnijs arī stāstīja, ka smadzeni pārbaudīt/sataisīt LV neviens nevar - ja ir kādas problēmas, tad tikai uz maiņu.
V70 un Saab 9-3
Re: Saab autonomka
Ar +/- var slēgt vecākiem modeļiem. Un paldies par izklāstu - tas izskaidro, kāpēc man lampa panelī paliek degot.
elbruss wrote: ↑Mon Nov 06, 2017 10:43 am Saabam to rūpnīcas autonomku var ieslēgt/izslēgt turot nospiestas "+" un "-" pogas (kopā) pie SID paneļa. Ieslēdzas arī atomātiski, ja ir 4 C vai mazāk. Ārā pati gan neslēdzas, tad vajag spaidīt pogas. Nu protams, sasniedzot darba temperatūru nostrādā termorelejs un tehniski sildīšanu atslēdz, lai nededzinātu degvielu.
V70 un Saab 9-3
Re: Saab autonomka
Būs jāpamēģina:)elbruss wrote: ↑Mon Nov 06, 2017 10:43 am Saabam to rūpnīcas autonomku var ieslēgt/izslēgt turot nospiestas "+" un "-" pogas (kopā) pie SID paneļa. Ieslēdzas arī atomātiski, ja ir 4 C vai mazāk. Ārā pati gan neslēdzas, tad vajag spaidīt pogas. Nu protams, sasniedzot darba temperatūru nostrādā termorelejs un tehniski sildīšanu atslēdz, lai nededzinātu degvielu.
Re: Saab autonomka
Re: Saab autonomka
Milicis wrote: ↑Mon Nov 06, 2017 11:41 am Ar +/- var slēgt vecākiem modeļiem. Un paldies par izklāstu - tas izskaidro, kāpēc man lampa panelī paliek degot.elbruss wrote: ↑Mon Nov 06, 2017 10:43 am Saabam to rūpnīcas autonomku var ieslēgt/izslēgt turot nospiestas "+" un "-" pogas (kopā) pie SID paneļa. Ieslēdzas arī atomātiski, ja ir 4 C vai mazāk. Ārā pati gan neslēdzas, tad vajag spaidīt pogas. Nu protams, sasniedzot darba temperatūru nostrādā termorelejs un tehniski sildīšanu atslēdz, lai nededzinātu degvielu.
Par tiem "vecākiem modeļiem" nezinu, bet man ir 2004.gada 9-5 TiD un viss tieši šādi strādā.